WoleProstoHeader

3 lip 2011

Wielkie sprzątanie

Zmiany na blogu chodziły za mną od dłuższego czasu, na swój stary nagłówek nie mogłam już patrzeć, szablon mi się "przejadł" i ogólnie-chciało mi się zmian. Jednak jako, że sesja i studia skutecznie uniemożliwiały mi zajęcie się do porządku blogiem, musiałam odłożyć "Wielkie Sprzątanie" na wakacje. Te w końcu nadeszły (nadal w to nie wierzę i jakoś mi dziwnie, że NIE MUSZĘ się uczyć i na razie się oswajam z upragnioną wolnością :)) więc wczoraj zaczęłam wprowadzać zmiany.
Blog ma teraz nowy nagłówek-zaprojektowany i wykonany przez mojego chłopaka :) Oczywiście z pomocą moich drobnych sugestii :) Nieskromnie przyznam, że strasznie mi się podoba, mimo, że wcześniej wystrój był znacznie bardziej minimalistyczny, to styl nowego nagłówka bardzo mi odpowiada :)
Kombinuję też co by można zrobić z szablonem...jednak tu na razie zaszły tylko "kosmetyczne", małe poprawki i na tym na razie kończą się moje pomysły. Chciałabym żeby było trochę szerzej, jednak blogger uparcie mi wmawia, że maksymalna szerokość bloga może wynosić 1000 pikseli. Drażni mnie to bo mimo mojej wady wzroku dostrzegam sporo miejsca po bokach :P Na razie myślę jakby to obejść , jednocześnie zastanawiam się nad modyfikacją wyglądu paska zakładek i pracuję nad nową zakładką (chcę zrobić spis kosmetyków, które aktualnie testuję, może z jakimiś zdjęciami....).
Jeśli mój blog w najbliższym czasie będzie Was wyrzucał e strony to znak, że Panna Joanna coś majstruje więc nie zrażajcie się-wszystko pod kontrolą :)

I teraz pytanie do Was-jakieś sugestie? Podoba się Wam czy raczej czegoś jest za dużo/za mało? Wiem, ze to mój blog więc teoretycznie mogłabym tu nawet jakieś szatańskie tło ustawić, baner podpalić, a do zakładek dodać rogi, ale jednak chciałabym aby moi czytelnicy czuli się tutaj komfortowo :)

Czekam na wszelkie sugestie :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

25 komentarzy:

  1. Za mną też chodzą zmiany, ale ja jeszcze nie mam wakacji, sesja trwa ;) Zamierzam pójść w kierunku minimalizmu właśnie :) A szerokość Twojego bloga jest ok :)) nie lubię czytać blogów, na których 50% miejsca zajmują puste boki, tu jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szatański byłby super :D:D:D:D:D Też mnie wkurza te 1000 pikslów... Ja wolałam chyba bardziej minimalistyczną wersję, ale jeżeli Tobie się tak podoba - to najważniejsze :*. Jest bardzo ładnie tak czy siak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Viollet-ja bym chciała właśnie żeby tych pustych boków nie było w ogóle..na jakimś blogu kiedyś widziałam, że rozciągnięty był na całą szerokość czyli się da-tyle, że nie wiadomo jak :P

    siulka-haha powiem Ci, że widzę ten szatański szablon :D:D jak dojdę do tego (znaczy wróć, cofnij tfuuu-jak mój chłopak dojdzie do tego) jak rozciągnąć bloga to dam Ci cynk :) a co do wystroju-ja ogólnie lubię taki minimalistyczny styl itd. tyle, ze już tak długo było tak minimalistycznie, że czas na coś nowego, szalonego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszerzyć bloga się oczywiście da :)
    Sama swojego niedawno poszerzyłam.
    Polecam lakturę - http://edytuj.blogspot.com/2011/02/szerokosc-bloga.html - tu jest WSZYSTKO opisane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie mam konkretnych pomysłów.. A z zakładką idea mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce zakładki z rogami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie zmiany na plus :) banner jest świetny, ale pomyśl może żeby gdzieś umieścić rogi i napis "zło" - najlepiej krwią :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się bardzo podoba nagłówek. :) Jest oryginalny i jedyny w swoim rodzaju! :)

    www.sonnaille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. vexgirl-ooo dziękuję bardzo :))) ja bardziej w ustawieniach/projekcie szukałam :P

    Dominika-dziękuje :) w takim razie-pracuję dalej :))

    Agnieszka-hahah :) dla Ciebie to ja nawet diabełka mogę wstawić w lusterko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. no ten szatanskilook moglby byc ciekawy :)

    osobiscie podobalmisie bardziej poprzedni baner ale wiem ze czasem zmiany sa nam potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę chłopaka, który jest dobry w blogowe klocki, ja jak próbuję coś zmienić, to się tylko wkurzam, bo wszystko się rozjeżdża, przesuwa, psuje... później pół dnia spędzam, żeby wrócić do tego, co było... ehhh... nagłówek jednak chyba wolałam poprzedni, ale grunt, żeby Tobie się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładny ten nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zmiany:) Jak się uporasz ze wszystkim to zgłoszę się do Ciebie po pomoc przy zmianach u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. banner bardzo fajny, choć bardziej poprzedni mi się podobał :) Ale ważne, żeby Tobie to pasowało :)
    Ja od jakiegoś czasu też powoli coś tam zmieniam u siebie na blogu, nad bannerem pracuję, bo ten co mam w ogóle mi się nie podoba i jest jako tymczasowy ;)

    Niestety, mój mąż to noga z komputerów, więc bawić sama się bawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Vex - mistrzu! U mnie też działa :D:D:D ole!

    OdpowiedzUsuń
  16. Candy-szatański look możesz spróbować do siebie zamontować:D:D

    MizzVintage-chłopak wszechstronnie utalentowany :D mnie samej też niewiele wychodziło ze zmian, metodą prób i błędów trzeba sprawdzać jak się zmieniają te ustawienia :)

    vexgirl-a i owszem-dziękuję :))

    Chanel-dziękuję :) mam w zanadrzu jeszcze trzy :P

    Emka.-dziękuję :)

    SexiChic-służę pomocą :) pisz na maila :)

    Ferrou-mam to szczęście, że mój chłopak jest komputerowo uzdolniony :D no i oczywiście ma ochotę mi pomagać :P

    siulka-idę pooglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny nagłówek, zazdraszczam;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nagłówek jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje zdanie znasz:) Wszystko jest idealnie. Ale Joanno chłopaka masz Mistrza!! Rewelacyjne jest to co wykonał bardzo ale to bardzo mi się podoba. Qrcze a mój siedzi i mecz ogląda zamiast stworzyć takie dzieło achhh hihi buźka

    OdpowiedzUsuń
  20. A dla mnie jest za szeroko :( Czytam z netbooka i mi się nie mieści, muszę jeździć paskiem... Ja polecam program Artisteer - możesz sobie ustawić procentowo szerokości wszystkich kolumn i wtedy i namniejszym monitorze i na szerszym będzie wszystko widać. Tylko uprzedzam, że ja przynajmniej muszę w tym programie zrobić szablon za jednym zamachem bo nie chce mi zapisywać projektu w trakcie, tzn zapisuje go, ale po otwarciu trzeba zaczynać od zera...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam jak blog jest szeroki i mieści się dużo tekstu:) nie trzeba cały czas wszystkiego przewijać. Brawo dla chłopaka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się nowy nagłówek!Od razu zauważyłam zmianę i jest na pewno na plus. A wszelkie próby zmian też mnie wkurzają...

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...