WoleProstoHeader

22 lip 2011

Wakacjeee!!!

Dzisiejsza notka będzie czysto informacyjna :) W niedzielę w końcu wyjeżdżam, wracam w czwartek i w sobotę znów wyjeżdżam więc niestety-na jakiś czas opuszczam bloga. Przypuszczam, że nie będę miała dostępu do internetu (trochę nad tym ubolewam ;)) dlatego na wszelki wypadek uprzedzam-moja nieobecność tutaj nie będzie związana z porzuceniem blogowania (tak długiej przerwy jeszcze nie miałam, chlip) tylko z wakacyjnymi podróżami :)

Wracam około połowy sierpnia, wtedy mam też zamiar zasypać Was recenzjami, makijażami, pewnie wakacyjnymi zdjęciami.
Żegnam się więc i zabieram się za pakowanie :)


Zdjęcie z wakacji z roku 200...7? Jak widać wtedy jeszcze nie miałam żadnych zastrzeżeń do smażenia się na słonku czego efektem była...opalenizna-kto by pomyślał :) Teraz starsze panie w warzywniakach proponują mi zakup marchewki na "kolorek", jak ten czas leci :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

39 komentarzy:

  1. Udanych wakacji :) ja jadę we wtorek - oby pogoda dopisała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się dobrze i nic się nie martw - będziemy tu, kiedy wrócisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sezon urlopowy, znikamy w tym samym czasie. Udanego wypoczynku, baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wyjazdów :) baw się tam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczywaj i ładuj akumulatory :D A później wielki come back ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. baw się dobrze kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego i słonecznego urlopowania, samych pięknych chwil:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie lubię swojej bladej skóry, zdecydowanie lepiej czuję się opalona, więc nie wyobrażam sobie wrócić z wakacji bez porządnej opalenizny ;) miłego odpoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego urlopu :) I wracaj szybko, bo choc od niedawna sledze twojego bloga to bardzo go lubie :) Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wypoczynku i przede wszystkim słonecznej pogody! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opalisz się oj opalisz :) trochę opalenizny nikomu nie zaszkodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego odpoczynku a przede wszystkim pogody! :)) I czekamy na Ciebie i Twoje świetne posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do ONE LOVELY BLOG AWARD. :) Zapraszam na bloga po informacje: http://refleksjepewnejwiedzmy.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award
    http://barwne-zycie-moje.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś przeze mnie nominowana do zrobienia The Make Up Blogger Award :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanej pogody wyjazdu i przeżycia fajnej przygody:)

    OdpowiedzUsuń
  17. no to udanego odpoczynku ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wiem, że Ty na wakacjach, ale nominuje Cie : http://mkmakeupstyle.blogspot.com/2011/07/make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałaś świetny pomysł na blog i robisz fajne makijaże. Będę obserwować.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, choć tematyka mojego bloga jest całkiem inna:

    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    Sol

    OdpowiedzUsuń
  20. udanych wakacji i wracaj ! :**

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne zdjecie, miłego odpoczynku ;p
    zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ci się poszczęściło z tą wspołpraca z Mary Kay. :) życze miłego wyjazdu:)

    http://miscellaneouss93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tag na http://taste-and-beauty.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję!
    Twoje paznokcie zostały wybrane na paznokcie tygodnia:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/08/325-ogoszenie-paznokci-i-sukienki.html

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...