WoleProstoHeader

6 lip 2011

Todays look-sorbetowo!

Przybywam z kolejnym postem, tym razem makijażowym. Dawno nie zamieszczałam żadnego makijażu, a dzisiejszy, który zmalowałam w przypływie ochoty na kolory spodobał mi się na tyle, że został obfotografowany :)

Na twarzy aloesowy żel Flos Leku plus podkład Pharmaceris, róż w płynie Basic, puder fixujący Dermacol, rozświetlacz Essence, oczy-baza Hean, pigmenty z allegro, cielisty cień z paletkiHean Coffee Twist, baza pod tusz Delia Onyx, tusz Maybelline One by One, kredka do brwi Basic, usta-o nich akurat zapomniałam ;)

Sam makijaż jest dosyć kolorowy, ale kolory są dosyć mocno stonowane, mnie się całość skojarzyła z sorbetem cytrynowo-malinowo-jagodowym. Stąd tytuł :)



 

Przy okazji-chciałam się znowu pochwalić moim chłopakiem :) Nowy baner wraz zakładkami-szufladkami to jego nowe dzieło :) Ja jestem pod ogromnym wrażeniem tego jak to w finalnej wersji wygląda i mam nadzieję, że Wam również się spodoba :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

26 komentarzy:

  1. śliczny, delikatny makijaz, w życiu sie nie naucze tak ladnie malowac!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny makijaż ;) a o błękicie Twojego oka nie wspomnę! zapraszam także na mój blog, dopiero zaczynam ale może Cię coś zaciekawi ;)
    http://verqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopaka masz cud, miód malyna, że takie rzeczy potrafi :D zazdraszczam! Ja sama kombinuję ;)

    A jeśli chodzi o makijaż to wolę Ciebie w nasyconych kolorach lazurowych :) tutaj tak jakoś niebałdzo... nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny baner, zainspirowałaś mnie i muszę pomyśleć nad swoim, bo już mnie denerwuje ;) Makijaż też bardzo ładny, lubię takie połączenie kolorów ^_^
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze bardzo mi sie podoba! delikatnie,ale ma cos w sobie Twoj makijjaz.A wyglad blogaaa profesjonalny!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. papierowa latarnia-dziekuję bardzo :) wszystkiego da się nauczyć!:)

    goskaaa-dziękuje bardzo :)

    Na Krawędzi-taki tam, dzienniaczek :)

    VerQa-dziękuję :) błekit mojego oka pozdrawia :P

    Axolen-miało być delikatnie :))

    siulka-chłopaka sama sobie czasem zazdroszczę :P ja siebie w lazurach tez lubię...ale nie tak na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Yenneferd-cieszę się, że się podoba :) mnie mój stary baner też już powoli drażnić zaczynał (ten stary-stary, a nie ta komoda oczywiście :))

    ssylvkaa-dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. zakladki-szufladki sa rewelacyjne :) Takze dziekuj chlopakowi z calych sil :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Promiennie wyglądasz i banerek wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaż jak zawsze przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Banerek super :) Da radę wypożyczyć Twojego chłopaka? ;))))
    Ładnie się prezentujesz w takim makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny makijaż :)

    a baner super - podoba mi się bardziej niż poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na miniaturce wyglądało jakbyś miała koralową pomadkę :) makijaż bardzo ładny, a baner - rewelacja - Twój chłopak - cud miód i orzeszki! :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Z uśmiechem na twarzy makijaż wygląda genialnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się sorbetowy make up oraz nowy nagłówek (lepszy niż poprzedni :D) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny i delikatny :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie:) a baner niesamowicie mi się podoba! :)) masz strasznie zdolnego chłopaka :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny makijaż, a banner prezentuje się świetnie, zdolna bestia z tego Twojego chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. http://lady-flower123.blogspot.com/2011/07/290-paznokcie-tygodnia-14.html
    Wkleiłam paznokcie tygodnia :)
    Możesz zachęcić na głosowanie właśnie na Twoje paznokcie swoje czytelniczki. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś przeze mnie otagowana! Czekam na odpowiedz :)

    www.kraina-kosmetykow-ewu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...