WoleProstoHeader

7 lip 2011

Paznokcie tygodnia :)

Pamiętacie jak ostatnio pokazywałam moje kropkowo-kokardkowe paznokcie? Lady-flower zaproponowała mi w komentarzu abym wzięła udział w "Paznokciach tygodnia" organizowanych już od jakiegoś czasu na jej blogu. W związku z tym, że zabawa polega na głosowaniu poprzez klikanie, dzisiaj przychodzę poprosić Was ładnie o głosy na moje pazurki :)

TUTAJ jest post, w którym przeprowadzane jest głosowanie, a dla przypomnienia-moje malowidło:



Serdecznie dziękuję za wszystkie głosy :)
Pozdrawiam,
Panna Joanna

8 komentarzy:

  1. Ja zagłosowałam już wcześniej :)
    Śliczne są !

    OdpowiedzUsuń
  2. fenmenalne pazurki! z chęcia oddam głos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na Ciebie, pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
  4. również zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja także oddałam swój głos :) są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne pazurki :)
    już oddałam swój głos :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...