WoleProstoHeader

17 lip 2011

Panna Joanna maluje-konkursowy dla Eweski :)

Eweska, autorka bloga "Pędzlem malowane" zorganizowała konkurs makijażowy, o którym możecie poczytać TUTAJ. Jako, że temat konkursu bardzo mi się spodobał (a i nagrody są warte uwagi ;)) postanowiłam wziąć w nim udział.

Tematem konkursu jest makijaż wieczorowy, inspirowany latem. Jak wygląda moja interpretacja? Dużo fioletu i różu-kolory kojarzące mi się z zachodem słońca nad wodą (stąd też niebieskie nuty). Na dolnej powiece złoto kojarzące się z piaszczystą plażą i ciemny granat odzwierciedlający kolor burzowych chmur. W zewnętrznym kąciku fantazyjna potrójna kreska-czerń, która dodaje całości trochę pazura otacza złoto letniego prażącego słońca.

 
 
 

Na koniec mała prezentacja nagrody (zdjęcie zaczerpnięte z bloga Eweski ;)):


Pozdrawiam po raz kolejny już dzisiaj,
Panna Joanna

26 komentarzy:

  1. ta "jaskolka" dodaje mega uroku . bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zloto-miedziana kreseczka jest swietna:) Super, bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award :)
    http://kosmetyczka-sue.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jak zawsze piękny, ale ta kreska mnie powaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż! kreseczka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maluj się tak częściej, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Otagowałam Cie :*
    http://lakierowo.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie :) co to za fiolet i niebieskość na powiece? Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do ONE LOVELY BLOG AWARD
    http://kosmetoholiczkapl.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    Pozdrawiam:*

    Śliczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tym fiolecie :) Piękny makijaż!

    zapraszam http://makeupbydaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...