WoleProstoHeader

2 lip 2011

Lakierowo-kropki!

W ostatnim poście pokazałam Wam moje ulubione czerwcowe kosmetyki. Kilka z Was pytało o lakier, który znalazł się w "ulubieńcach". Jest to lakier firmy Lovely (Wibo) z serii Color Mania o numerze 133. Kiedyś pokazywałam już go na blogu, można go również obejrzeć w "Galerii Lakierowej".
Kilka dni temu miałam pomalowane paznokcie właśnie tym lakierem, jednak chciałam dodać jakiś wesoły akcent i oto co mi wyszło :)


Kropki wykonałam za pomocą lakierów do stemplowania z Essence oraz szpilki (główki szpilki konkretniej). Spodobało mi się na tyle, że właśnie maluję paznokcie i planuję ozdobić kropkami wszystkie paznokcie :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

Wiedziałam, ze o czymś zapomniałam więc dopisuję :)
Chciałam Was zaprosić na dwa nowe blogi-jeden z nich prowadzi moja wizażowa koleżanka-pewnie kojarzycie ją również z yt :) Jestem wielką fanką jej urody i makijaży przez nią wykonywanych więc bardzo cieszę się, że w końcu założyła bloga KLIK!
Kolejny blog  to również świeżynka-jego autorka napisała do mnie maila z pytaniem o porady dotyczące bloga, wymieniłyśmy wiadomości i jej bloga również chciałabym Wam przedstawić-KLIK!
Coraz więcej blogerek przybywa ostatnimi czasy do urodowej blogosfery-bardzo mnie to cieszy (mój portfel za to mniej :P).

31 komentarzy:

  1. Świetny efekt ;)

    Poza tym kolor lakieru jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest świetny, taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądają te kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej ! strasznie mi się spodobał taki kropeczkowy akcent na jednym pazurku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda :))
    Kolor lakieru też jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo efektownie to wygląda, skuszę się i zrobię podobnie ja Ty Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie!
    Skusiłaś mnie, spróbuję tak zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie :) uwielbiam niebieskie lakiery, a ten jest wyjątkowo śliczny :). Wzorek dodaje mu tylko uroku ;)

    Już od dawna śledzę Twojego bloga i trochę pod Twoim wpływem założyłam teraz swojego :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, muszę spróbować trik ze szpilką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są! Sama spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt fantastyczny :) ja nie jestem przekonana do tych lakierów z wibo, mam 4 i dwa są ok, a dwa tak wodne, że nawet przy 100 warstwach by nie pokryły idealnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sposób na kropki, bo lakierem do zdobień wychodzą nierówne kropki i jest nieładny efekt.
    Hehe, lakierek był chyba otwierany zębami ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że się spodobało :)

    Karola-ja mam z tej serii dwa lakiery i oba sa super, ale miałam też kiedyś kilka "Extreme Nails" i one rzeczywiście były bardzo nierówne pod względem jakości :)

    Qwetsza-kropki można zrobić też specjalnymi sondami ale, że akurat takich nie posiadam stwierdziłam, że równie dobrze w tej roli może sprawdzić się główka od szpilki :D a otwieranie lakierów zębami to mój bardzo brzydki nawyk :P

    nastusia-miło mi to czytać, idę pooglądać bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny kolor! wyjątkowo wakacyjny :) ahh no i te kropeczki uroczo wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też muszę zrobić takie fajne kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się opakowanie tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam kropki na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczny kolor a kropeczki tez sie calkiem fajnie prezentuja :D

    OdpowiedzUsuń
  20. przeurocze te kropeczki! sam lakier tez ma fajny odcien

    OdpowiedzUsuń
  21. no super te kropeczki! ja dziś rzuciłam się na rossmana w poszukiwania tego lakieru i niestety pupa! nigdzie go nie ma:( wiele innych kolorów ale tego ani śladu:(:(

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne paznokcie! :) Jeśli masz ochotę zajrzyj do mojego bloga. :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki śliczny nagłówek bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. b.ładny jest ten kolor, i kropeczki ładnie wyglądaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolor, świetne te kropki, idealne pazurki na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja czuje się w obowiązku PODZIĘKOWANIA za zaproszenia na mojego bloga :)
    Dziękuję bardzo, bardzo!!!!
    Wymieniłyśmy informacje??? hehe, to Ty udzieliłaś mi masę informacji. Niezwykle potrzebnych i podnoszących na duchu.
    Mail był niewzykle ciepły i jestem szczęśliwa, że się z Tobą skontaktowałam. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...