WoleProstoHeader

4 lip 2011

Lakierowo-kolejny kropkowy :)

Kropki chwilowo podbiły moje serce więc dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejny kropeczkowy mani. Tym razem kropki są na każdym paznokciu, z tym, że jest ich mniej, a na paznokciu serdecznego palca zagościła kontrastująca kokardka :) Mistrzem precyzji niestety nie jestem, ale uwierzcie, że wygląda to całkiem ładnie o ile nie przytykamy palców pod samo oko ;)
Bazowy lakier to "Kings of mints" z Essence z LE You rock! O dziwo ostatnio sprawuje się całkiem nieźle, trochę gęstniał i teraz wystarczą trzy warstwy aby wyglądał zadowalająco-widocznie musiał trochę poleżeć i spokorniał :) Kropki i kokardka to lakiery do stemplowania z Essence. Kropki i kokardkę zrobiłam za pomocą szpilki ( z tym, że kokardkę musiałam trochę rozciągnąć ;))


Pozdrawiam,
Panna Joanna

31 komentarzy:

  1. ładnie to wygląda :) aczkolwiek ja nie potrafię zrobić tak ' estetycznie ' wyglądających wzorków na paznokciach, ograniczam się zawsze do jednego koloru :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te Twoje kropeczki. Takie wdzięczne i dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw kokardki mnie urzekł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie proste, a jak uroczo wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, a kokardka jest przesłodka:) Wypróbuje to dzisiaj może sie uda choć pewnie wyjdzie nietoperz zamiast kokardki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne :) super pomysł z tą kokardką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcę sobie wyobrażać jak w moim wydaniu by wyglądała taka kokarka ;D może na lewej dłoni jako tako ale na prawej hhahaha :P Gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kropeczki są świetnym pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze wzorów nie robiłam. Nie mam talentu do tego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocza kokardka, pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda prześliczne i podziwiam kokardke, w zyciu bym takiej nie stworzyla, za bardzo trzesa mi sie rece ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Może skusisz się na udział w paznokciach tygodnia na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeurocze paznokcie :) Zakochałam się w tej kokardce ! :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Na maxa dziewczęco :) Zaczynam się przekonywać, że Essence w kwestii lakierów jest niezawodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny mani, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny mani, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze :) chyba częściej będę bawić się w ciapcianie paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze !! Naprawdę, są przesłodkie i takie śliczne :)
    I zazdroszczę, a równocześnie gratuluję umiejętności, bo ja to nawet na jeden kolor pomalować nie umiem sobie paznokci - lewa jeszcze ujdzie,ale prawa to tragedia ;]

    P.S: Jak pielęgnujesz swoje paznokcie, bo naprawdę są bardzo ładne i takie zadbane i długość idealna jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz bardzo ładny kształt płytki paznokcia i wgl kokardka, lakier - ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkie te kropeczki i kokardka :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Allesandra-tak prawdę mówiąc to niewiele robię z paznokciami, właściwie im mniej robię tym lepiej one wyglądają :P zawsze pod lakier nakładam jakiś utwardzacz albo odzywkę (teraz stosuję odżywkę utwardzającą z Wibo), staram się w miarę często smarować ręce kremami, na skórki nakładam olejek rycynowy (ale dosyć rzadko, nie częściej niż 1-2 w tygodniu) i to w sumie tyle :) mam też manię i dosyć często je opiłowuję, minimalnie bo minimalnie ale jednak:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne! U mnie by tak precyzyjnie nie wyszły, nie mam "ręki" do takich rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...