WoleProstoHeader

5 lip 2011

FlosLek-Krem do rąk i paznokci

Paczkę od FlosLeku dostałam już dosyć dawno więc czas najwyższy aby w końcu zabrać się za recenzje :)
W poprzednim floslekowym poście pokazywałam Wam już krem nawilżający do twarzy, żel aloesowy do skóry suchej oraz żel ze świetlikiem pod oczy. Dzisiaj chciałabym Wam napisać kilka słów na temat kremu do rak i paznokci, który również znalazł się w paczce.

Co pisze producent?
"Delikatny  krem o lekkiej konsystencji przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry rąk. Szczególnie do skóry suchej, wrażliwej z wyraźnym niedoborem lipidów.
Intensywnie nawilża, skutecznie poprawia poziom natłuszczenia, zmniejsza szorstkość naskórka. Znacząco zmniejsza łamliwość paznokci, wzmacnia płytkę paznokciową oraz wyraźnie zmiękcza, uelastycznia i wygładza naskórek wału okołopaznokciowego.
Wchłania się szybko i równomiernie, utrzymuje na powierzchni skóry osłonę lipidową, ogranicza utratę wody  własnej z naskórka, chroni przed niekorzystnym wpływem preparatów myjących i  czynników zewnętrznych. Pozostawia skórę miękką i jedwabiście gładką."

Krem zawiera proteiny kaszmiru, olej z migdałów oraz witaminę E.

Co ja o nim sądzę?
Krem jest bardzo przyjemny w użytkowaniu. Konsystencja w zasadzie nie różni się niczym od innych kremów do rąk, których dane mi było używać, natomiast jego działanie przebiło inne znane mi kremy. Już wyjaśniam dlaczego :)
Zazwyczaj po posmarowaniu rąk kremem komfort nawilżonej skóry znikał bardzo szybko. W zasadzie uczucie nawilżenia często nie trwało dłużej niż do momentu wchłonięcia się kremu. W przypadku tego kremu mam wrażenie, że na skórze zostaje jakąś delikatna otoczka, która sprawia, że dłonie dłużej są nawilżone, skóra jest miękka. Wchłania się umiarkowanie szybko, może troszkę dłużej niż kremy, których dotąd używałam ale nie jest to w żadnym stopniu uciążliwe. Efekt nawilżenia oczywiście nie jest oszałamiająco trwały, natomiast przy regularnym stosowaniu kondycja skóry i paznokci rzeczywiście widocznie się poprawia. Oprócz dobrego wpływu na samą skórę dłoni, zauważyłam też poprawę stanu skórek. Mniej się strzepią, nie są już tak suche jak kiedyś.
Krem bardzo przyjemnie pachnie. Jest to zapach z serii tych delikatnych ale wyczuwalnych. Ja go wyjątkowo polubiłam, dlatego nie przeszkadza mi, że po wchłonięciu się kremu, nadal jest wyczuwalny.

Opakowanie jest spore (100 ml), miękkie, nie ma problemów z wydostaniem kosmetyku z opakowania. Krem jest również bardzo wydajny-używam go dwa razy dziennie (staram się być jak najbardziej regularna;)) i nadal zostało mi go sporo.

Skład:
Ingredients (INCI): Aqua, Cetearyl Isononanoate, Ethylhexyl Stearate, Dimethicone, Glycerin, Acrylates/Acrylamide Copolymer, Mineral Oil, Polysorbate-85, Prunus Amygdalus  Dulcis (Sweet Almond ) Oil, Ethylhexyl Palmitate- Luffa Cylindrica (Seed) Oil, Lanolin, Hydrolyzed Keratin, Biosaccharide Gum-1, Cetearyl Alcohol, Cyclomethicone, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum, Triethanoloamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, PEG-8, Tocopherol , Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid , Citric Acid, Disodium EDTA

Ode mnie krem dostaje 10/10. Właściwie nie znalazłam w nim żadnych istotnych minusów, mogłabym nawet napisać, że jest to mój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji rąk :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

18 komentarzy:

  1. Zainteresowałaś mnie tym kremem :) poszukam go jutro w SuperPharm, bo akurat przyda mi się nowy krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze kremu do rąk flosleku.. może poraz cos z tym zrobic?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie także zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nastusia-polecam :) kremów do rąk nigdy dość :D

    Chanel-warty skuszenia ;)

    Na Krawędzi-ten krem tez jest moim pierwszym z FlosLeku, ale na pewno zostanie ze mną na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 ml to rzeczywiście duża tuba :) ale tym lepiej, skoro kosmetyk jest taki dobry. Przekonałaś mnie do zakupu :) Niech tylko najpierw skończą się kremy, których używam obecnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jak można sprawdzić czy ma się "niedobór lipidów"

    OdpowiedzUsuń
  7. Viollet-czyzby zapasy ?:))

    simply_a_woman-pewnie widać po tym jak skóra jest sucha :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę go wypróbować :)) Tylko zużyje te co mam teraz.

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie potrzebuję dobrego kremu do rąk i chyba już wiem jaki wybrac :) gdzie można go dostać?

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam pytanko gdzie można znaleźć produkty tej firmy. Wszystkie recenzowane przez Ciebie produkty bardzo by mi się przydały :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już raczej znalazłam swój idealny krem do rąk, jednakże może czas wypróbować coś nowego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jaka jest cena za tą tubę?

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie mialam doczynienia z takim kremem, a jaka jest cena :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez jestem ciekawa ceny, bo opis brzmi kusząco :)
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena kremu to około 10 złotych :)
    A sam Flos lek można dostać w niesieciowych drogeriach, drogeriach internetowych..nie wiem jak wygląda sprawa z aptekami, ale mogę się dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego co się orintuję to na doz.pl jest wiele produktów z Flos-lek. Strona świetna - jeśli ktoś nie zna to wystarczy się zalogować, zamówić i prawdopodobnie na następny dzień (ewentualnie na jeszcze następny) przyjdzie do wybranej przez Was apteki i to jeszcze w niższej cenie niż w aptece oraz bez jakichkolwiek kosztów przesyłki :)

    Sam flos-lek raczej tani i dobrej jakości :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...