WoleProstoHeader

8 cze 2011

Todays look-na egzamin :)

Wczorajszy makijaż, który mogłyście zobaczyć w TYM poście, był dosyć mocny, z kolorowym akcentem, ogólnie-dosyć wyraźny. Jednak wczoraj miałam jedynie zwykłe kolokwium, na dodatek poprawkowe więc nie przejmowałam się specjalnie "czy wypada". Natomiast dzisiaj sprawa wyglądała trochę poważniejszej, ponieważ przede mną do napisania był egzamin, dlatego też stwierdziłam, że na egzamin wpada umalować się spokojniej, bardziej klasycznie i elegancko. Czasu jak zwykle było niewiele, ponieważ po raz kolejny udało mi się ocknąć w samą porę więc makijaż wyszedł bardzo prosty i stonowany. Oczy w matowych odcieniach beżu i brązów, bardzo delikatne. Mocniejszy akcent znalazł się na ustach-na nie nałożyłam szminkę w lekko czerwonawym odcieniu. Na twarzy korektor, podkład/puder sypki/róż Dermacol. Na ustach-szminka Astor z serii Kiss&Go w kolorze Flirty (nr 111). Makijaż oczu w całości wykonałam paletką cieni firmy Hean, które dzisiaj do mnie dotarły (zdjęcie zawartości paczuszki na dole :)).









































Zdjęcia niestety tylko 3 ponieważ spieszyłam się na egzamin :) Nawiasem mówiąc pytania były dokładnie takie jak rok temu, a pytania z zeszłego roku wczoraj wysłał mi miły kolega i stwierdzając, że "ryzyk-fizyk" nauczyłam się tylko tych pytań :D Tak więc dzisiaj gdy na ekranie wyświetliły się pytania i dotarło do mnie, że gdzieś je już widziałam, ogarnęło mnie uczucie spokoju i błogości co na egzaminach zdarza mi się rzadko. Właściwie wcale. Kolega ma u mnie piwo, a ja mając z głowy technologię ścieków zabieram się za projekt z budownictwa :) A Wam oczywiście dziękuję za kciuki-jak widać pomogło :))
Pokażę Wam jeszcze co dzisiaj przyniósł mi kurier (oczywiście patrząc na mnie będącą  w piżamie, z rozwalonym kokiem na głowie, w którym to koku wetknięty był długopis, z lekkim powątpiewaniem ;)):
Cienie jak już wyżej pisałam, zdążyłam już dzisiaj wypróbować i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Ale o tym wkrótce :))

Pozdrawiam pościekowo,
Panna Joanna

38 komentarzy:

  1. wow, jakie ty masz śliczne oczy! ;)
    makijaż prosty, ale bardzo ładny. usta świetne!

    cieszę się, że egzamin dobrze poszedł i czekam na recenzję bazy Hean!! jestem jej bardzo ciekawa! daj szybko znać co i jak! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor na ustach cudo!
    Ale nic nie przebije Twoich pięknych oczek! :) naprawdę tylko się zakochać :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie:)
    A skojarzenie miałaś bardzo dobre- ja studiuję geodezję na PW:)
    Ja mam pierwszy egzamin w piatek, z przemieszczeń:) Tak że rozumiem Twój ból:) Pozdrawiam i życzę sił do dalszej pracy

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyka w najlepszym wydaniu ! Delikatnie, kobieco, ale zarazem wyraziście - świetnie ! :)

    I nie zauważyłam, że zdałaś - a przed chwilą napisałam komentarz pod wcześniejszym poście z kciukami ;P , ale cieszę się bardzo, że Ci się udało! I skarb mieć takiego kolegę ;D

    Czekam z niecierpliwością na recenzję bazy Hean :)

    P.S: W jakim programie obrabiasz zdjęcia, jeśli w ogóle?

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takim makijażem napewno było 5:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Egzamin zdany z makijażu na 6 ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. princetonxgirl-dziękuję :) a bazę już dzisiaj wypróbowałam-w zasadzie prawie taka sama jak baza KOBO, nawet pachnie identycznie ale jest trochę bardziej masełkowata; przyjemny kosmetyk, no i na dodatek jest ogromniasta więc kolejny plus :)

    czerwonaa92-dziękuję bardzo, cieszę się, że się podoba :) szminka ma genialny kolor, uwielbiam go ale sama szminka jest okropna więc uzywam stosunkowo rzadko ;p

    dziekanek-tak właśnie myślałam ;) będę trzymac kciuki :))

    simply_a_woman-dziękuję :))

    _Alessandra-dziękuję ślicznie :) kolega to skarb prawdziwy, zawsze ma wszystkie materiały, pytania z poprzednich lat :) zdjęc w zasadzie nie obrabiam, bo mam dobry aparat, ale czasem ostrość bądź jasność poprawiam w Picassie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliiicznie! O jak słodko :D Masz przepiękne oczy - prze-pięk-ne!

    OdpowiedzUsuń
  9. wonder_woman-hah, chciałam zaczarować Pana profesora spojrzeniem :P

    Iwetto-dziękuję :) żeby cała reszta była taka prosta :D

    HaloGosza-dziękowac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. siulka-dziękuje słońce :*! oczy chętnie zamienię na Twoje usta :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, w takim makijażu egzamin pewnie poszedł śpiewająco:)
    Usta na taki kolor to coś dla mnie , też na co dzień łączę neutralne oko z lekko zaczerwienionymi wargami

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknoscdniablog-ja uwielbiam czerwone usta ale takie jakby lekko transparentne...tyle, że błyszczyki szybko schodzą a szminki dającej taki efekt jeszcze nie znalazłam..

    OdpowiedzUsuń
  13. Też na ważne egzaminy maluję się lżej :) I chyba zgapię Twój makijaż w sobotę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny makijaż, czekam na recenzje bazy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jyyli-na niektorych egzaminach lepiej nie rzucać się w oczy :))

    pugsilove-dziękuję :)) recenzje powoli się będą pojawiać, ponieważ raz, że sesja,a dwa jeszcze troszkę mi do napisania zostało o Flos Leku, o Viperze, o Iwostinie...już tracę rachube :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, elegancki makijaż :) Idealny na egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  17. DobraDusza-w san raz na egzamin u prof. B. z technologii ścieków :))

    OdpowiedzUsuń
  18. stonowany makijaż oczu + mocniejszy akcent na ustach = ideał :)
    cieszę się, że egzamin poszedł dobrze :) czasem warto mieć informacje na temat pytań z poprzednich lat - skąd to znam :D
    do mnie również dzisiaj dotarła paczuszka z Hean, tyle, że inny kolor różu i inna opcja kolorystyczna paletki :) już teraz mogę stwierdzić, że jestem bardzo na tak.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zdanego egzaminu :) A makijaż bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. A.-zgadzam się :)) pokaz paczuchę! powiem Ci, że zaskoczyła mnie jakość tych kosmetyków-baza praktycznie taka jak KOBO, a większa i tańsza, cienie mają super pigmentację, róż się taaaak błyszczy <3 kto by pomyślał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Greatdee-egzamin jeszcze nie zdany, ale są dobre perspektywy :) wole nie zapeszać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny makijażyk :)
    farciara z Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. hmm ja co prawda inny kierunek i technologii ścieków nie miałam, ale czy to ta sama Pani prof, która wykłada chemię?;> i jest przy okazji stoi na czele Katedry Wody i Ścieków ?:D

    OdpowiedzUsuń
  24. poliii-głupi ma szczęście :P dziękuje :D

    DobraDusza-nie nie...ze ścieków jest Pan Profesor (tzn. prof on jest chyba tylko z racji tego, że wykłada na Politechnice) a chemię miałam z Panią Prof K.K. i dłuuuugo się z tą chemią męczyłam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie również :) oczywiście musiałam wszystko od razu przetestować i moją reakcją było wielkie WOW! ;P
    Paczuchę pokażę jutro :) zdjęcia już zrobione, więc post pojawi się pewnie w godzinach popołudniowych, jak tylko wrócę z wyjazdu terenowego z botaniki (omg) :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj ja też się z chemią dłuuugo męczyłam :( Ale jak widać pomimo, że wydział ten sam to prowadzący jednak inni ;) Ale z tego co wiem to kilkoro się powtarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładny makijaż :)

    I super że z egzaminem tak się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Absolutnie uroczy look :) prezentowałaś się bardzo ładnie i stosownie do okazji :) szminka ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  29. A.-w takim razie będę czekać :) botanika.mrrr...brzmi fascynująco :P

    DobraDusza-u nas na chemii większość osób zaliczyło przy trzecim podejściu a wysępienie 4 już wymagało pisania jakiś podań itd. (mnie się udało za 3 razem, ale fakt, że dopiero na trzeci termin się nauczyłam ;P) dziwnie tak jakoś...są u nas przedmioty z których terminów było tyle aż wszyscy zdali, choćby matma)

    Ferrou-dziękuję :) też mnie to cieszy bo przez przerwę na uczelni (niby tylko tydzień ale okazuje się, że tydzień w sesji to wieczność) i tak mam mnóstwo zaległości a tak to już jedna rzecz z głowy..

    opos-w-wannie-dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowicie prosty, a zarazem efektowny. Brak słów na opisanie twojego talentu makijażowego :p

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wyglądasz :)
    niby prosty makijaż, ale ma 'to coś' ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie wyglądasz! Świeżo i niezwykle elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Karolina Julia Alicja-dziękuję, cieszę się, że się podoba :))

    Paula-dziękuję :) odwiedziłam Twojego bloga i wsiąknęłam :))

    Cosmetoholic-dziękuję :) takie było moje zamierzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Do mnie także przyszła paczuszka z kosmetykami Hean :) Piękny makijaż ;* Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. BrightBlonde-dziękuję :)

    Axolen-sporo dziewczyn teraz dostało te kosmetyki :) fajnie, że firmy polskie doceniają blogerki :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...