WoleProstoHeader

30 cze 2011

TAG: Jak mieszkają Twoje kosmetyki?

W końcu udało mi się uporządkować moje kosmetyki więc wreszcie mogę odpowiedzieć na tego tag :)

O co chodzi w zabawie?

"Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki, a może nawet lodówki
Przekaż taga 10 kolejnym blogerkom i napisz kto przekazał go Tobie.
Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład w komentarzu pod jej najnowszą notką"


Ja zostałam otagowana przez:

Agnieszkę KLIK!
Anwen KLIK!
Darię KLIK!
Viollet KLIK!
Just KLIK!
Idalię KLIK!
Olę KLIK!

Jestem chyba jedną z ostatnich osób, które odpowiadają na ten tag i większość znanych mi blogerek została już otagowana. Dlatego tym razem pozwolę sobie na małe odstępstwo od reguł i do odpowiedzenia na tego taga chciałabym zachęcić wszystkie te osoby, które jeszcze tego nie zrobiły a mają na to ochotę :) Zapraszam bardzo serdecznie, zabawa jest ciekawa i może być dobrą motywacją do posprzątania (tak było w moim przypadku ;))

Jak mieszkają moje kosmetyki? Aktualnie w porządku, przeważnie w twórczym, artystycznym bałaganie :)
Nie pokażę Wam całej mojej kolekcji bo boję się, że wyczerpię dostępny limit zdjęć (:P). Na zdjęciach uwieczniłam te kosmetyki, których używam najczęściej (czyli np. co najmniej raz w tygodniu), te które mieszkają w moim pokoju (łazienki już sprzątać mi się nie chciało :D).
Większość rzeczy trzymam po prostu na mojej komodzie w pokoju (który dzielę z siostrą). Są tu trzy koszyczki, dwie doniczki. jedna szklanka i torebka.
W torebce trzymam próbki (kremów, podkładów itp.).
W szklance stoją sobie pędzelki (kilka sztuk trzymam również w kosmetyczce, używam ich wymiennie). Nie ma ich wiele ponieważ jestem pędzlowym minimalistą i zdecydowanie wolę wydawać pieniądze na kosmetyki aniżeli na pędzle ;) Ale jest pędzel do pudru, skośny do różu, mały do rozświetlacza, duży płaski do różu/bronzera, kilka pędzli do oczu, jeden podwójny do linera. Więcej nie potrzebuję :)
Poszczególne doniczki i koszyczki prezentują się następująco:

Różowa doniczka to mieszkanie kredek, linerów, tuszów do rzęs. Jest tu też zalotka, baza pod podkład oraz bazy pod cienie.Wszystkie te kosmetyki to te, których używam w miarę często, pozostałe leżą sobie w "zbiorczym pudle" i czekają na swoją kolej.
W najmniejszym koszyczku trzymam lakiery, którymi ostatnio malowałam paznokcie (taki system mam już od dawna, dzięki temu jak "rozwali" mi się jakiś paznokieć od razu wiem gdzie szukać lakieru do poprawki). Tutaj trzymam też odżywki, żel do skórek, pilniczki, szpatułki do odsuwania skórek , stempel, płytkę do stempli i kartę do stemplowania. 
 Reszta lakierów mieszka w większym pudełku, które stoi sobie na półce:
Ostatnio w końcu się zmotywowałam i przejrzałam, które z lakierów nadają się jeszcze do użytku :) Kilka (w tym moja ulubiona pomarańczka z Essence) poszło do kosza niestety...

Kolejny koszyk to mieszkanie moich mazideł do ust. Zdziwiłam się, że tyle tego jest (biorąc pod uwagę jak rzadko maluję usta). Kilka szminek, kilka błyszczyków.

Największa doniczka to taka kosmetyczno-apteczna zbieranina. Mam tu kilka próbek masek algowych, balsamy do ust, kremy pod oczy, żel aloesowy do twarzy, rutinoscorbin, tabletki przeciwbólowe i kilka innych pierdółek.
 W koszyku trzymam również cienie do powiek. Na samej górze leżą w woreczkach odsypki minerałów i pigmenty. Po nimi znajdują się piętrowo ułożone cienie (m.in. JOKO, My Secret, dwie paletki z Essence i dwie z Avonu i Hean oraz kilka pojedynczych)

Kolejne miejsce, w którym przechowuję swoje kosmetyki to szuflada w komodzie. Tam trzymam część pielęgnacji (oprócz szamponów, żeli pod prysznic czy do twarzy itp.) oraz kosmetyki "do-twarzowe".
Dojrzeć można tam również kosmetyczkę, w której trzymam te kosmetyki, którymi codziennie wykonuję makijaż (typu kredka do brwi, korektor, kredka do linii wodnej, baza pod cienie). Po lewej stronie sporo balsamów, masła do ciała, mleczka, kremy do twarzy, rąk, bloker z Ziai, krem z filtrem itd.
Po prawej-podkłady (kilka stoi jeszcze w łazience :P), rozświetlacze, pudry, bronzery, róże (dobiłam do 10 :O), wszystko oczywiście poustawiane aktualnie piętrowo, ale przeważnie po kilku dniach zaczyna się to tam przewracać i mieszać :D
Ufff...dobrnęłam do końca :)
Chciałam zameldować przy okazji, że w końcu mam wakacje :) Oznacza to, że będę teraz częściej pojawiać się na blogu (jak tylko się wyśpię :)).

Pozdrawiam wakacyjnie,
Panna Joanna

18 komentarzy:

  1. Joasiu, zbiory solidne (zwłaszcza, że to nie wszystko, co nam ujawniłaś ;))), ślicznie masz wszystko poukładane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny zbiór, fajnie uporządkowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając twoją notkę nabrałam ochoty na uporządkowanie moich kosmetyków. :)

    Ładny zbiór, u mnie dużo mniejszy ale też zasługuje na porządek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Także od dzisiaj mam wakacje :) należą Nam się Asiu ;P
    U mnie też tak 'minimalistycznie' , wszystko można łatwo znaleźć (a raczej dogrzebać się).
    Muszę w końcu zmobilizować się do stworzenia tego taga - w chwili obecnej pokój wygląda jak po przejściu tornada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miły zbiór :) ja - ponieważ jestem na przeciągającym się, remontowym przechowaniu u teściów - mam system "kosmetyczkowy". Kosmetyczka codzienna, kosmetyczka "denko prodźekt", kosmetyczka "kolorówkowa", kosmetyczka z przyborami, kosmetyczka "jesienna"... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też już mam wakacje :D I też nadrabiam blogowanie ;)

    Fajny zbiór- u mnie też zazwyczaj wszystko jest porozwalane;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tego dużo! ;)
    Chętnie zrobię ten tag u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore zbiory i przyjemny blog:)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Porządek jest - bardzo ładnie:-)

    Cieszę się, że zapoczątkowany przeze mnie TAG dotarł i do Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idalia-czy ja wiem czy solidny? kiedyś na pewno było tego dużooo mniej :) może w najbliszym czasie zrobię jakiegoś obszerniejszego posta o całym zbiorze :)

    ninette-ciekawe na jak długo ten porządek zostanie :D

    Patrycja-w takim razie zapraszam do taga :) idealny pretekst do zrobienia porządku :)

    A.-niniejszym-taguję Cię-sprzataj :D a do wakacji już myślałam, że nie dożyję więc cieszę się niezmiernie, ze w końcu je mam :))

    blueeyedgirl-dobry patent :) ciekawe ile ja bym takich kosmetyczek musiała mieć :P

    DobraDusza-w końcu Politechnika da nam odpocząć :D u mnie też zazwyczaj jest bałagan-posprzątałam specjalnie do taga :))

    Rebellious Lady-zapraszam serdecznie :)

    artbetis-dziękuję i pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylinda-dziękuję :) ano dotarł :) szkoda tylko, ze tak późno udało mi się na niego odpowiedzieć :))

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze przyznam, że zdziwiła mnie liczba pędzli, myślałam, że zobaczę u Ciebie pokaźną kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. o powiedz mi jak sie krem pod oczy spisuje z tej firmy bo wlasnie kupilam ale jeszcze go nie używam bo tary kończe .www.saharu88.blogspot.com dodałm do obserwowanego

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny zbiór, tylko szkoda, że nie pokazałaś nam wszystkiego;D

    ja tez niby mam wakacje, a czasu niet:o

    OdpowiedzUsuń
  15. Pogubiłabym się ;)

    Nie mam 1/10 tego wszystkiego ;) Świetny porządek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, chyba podpatrze pomysł z doniczkami. Masz massse kosmetyków i jeszcze piszesz, że to nie wszystko acchhh :) Skusiałam sie na tag-a, także zapraszam. Spojrzyj okiem specjalisty i oceń http://mkmakeupstyle.blogspot.com/2011/06/panna-joanna-i-jej-swiat-podaa-pomys.html . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Panno Joanno, może skusisz się na konkurs Bollywood? :) Szczegóły na www.mynailz.pl

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...