WoleProstoHeader

25 cze 2011

Panna Joanna testuje-Oral-B Triumph 5000 SmartGuide

Wspominałam we wczorajszym poście o kolejnej współpracy, którą nawiązałam. Tym razem jest to współpraca z firmą Oral-B. Przyznaję-ciekawa odmiana ponieważ do tej pory pisałam głównie o kolorówce i kosmetykach pielęgnacyjnych, a szczoteczka elektryczna wpasowuje się jednak w trochę inną tematykę. Niemniej jednak jestem bardzo ciekawa wyników testu, które opiszę Wam za okres 3-6 tygodni, kiedy już szczoteczka zostanie przeze mnie przetestowana na wskroś.
Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować jak szczoteczka się prezentuje i przekazać kilka słów od producenta :)

Zacznę może od tego drugiego-co pisze producent?
"Oral-B Professional Care Triumph 5000 to najnowsza szczoteczka elektryczna, która dzięki wykorzystaniu technologii oscylacyjno-rotacyjnej oraz pulsowania, pozwala skutecznie oczyszczać i wybielać zęby. Badania kliniczne wykazały, że znacząco redukuje ona płytkę nazębną i zmniejsza zapalenie dziąseł, pozostając jednocześnie bezpieczną dla miękkich tkanek znajdujących się w jamie ustnej. To co wyróżnia Professional Care Triumph 5000, to:
• Innowacyjna główka, która wykorzystuje technologię 3D
• Unikalny system czyszczenia 3D Excel: 40 000 drgań na minutę, które uderzając w płytkę nazębną poluzowują ją, 8 800 ruchów oscylacyjnych na minutę, aby skutecznie ją usunąć
• 5 trybów działania: podstawowy czyszczący, wrażliwy, polerujący, masujący, głęboko czyszczący."

Ja do tej pory używałam zwykłych szczoteczek do mycia zębów, jednak informacje, które znalazłam na temat działania szczoteczek elektrycznych bardzo przekonują mnie do porzucenia klasycznej szczoteczki:
"• Szczoteczka elektryczna skuteczniej myje zęby i usuwa więcej płytki nazębnej. Innowacyjne szczoteczki elektryczne posiadają główkę wykorzystującą technologię, która opiera się na połączeniu ruchów oscylacyjno-rotacyjnych i pulsacyjnych (np. technologia 3D w Oral-B Professional Care Triumph 5000). Oznacza to, że główka szczoteczki w bardzo szybkim tempie wykonuje skręty w lewo i w prawo, jednocześnie dociskając się do powierzchni zębów. A zatem, myjąc zęby szczoteczką elektryczną nie należy wykonywać zbędnych ruchów przedramienia – wystarczy powoli przesuwać szczoteczkę wzdłuż zębów, pokrywając kolejno każdy ząb.
Szczoteczka elektryczna dociera nawet do najtrudniej dostępnych miejsc. Bardzo ważnymi cechami szczoteczki elektrycznej są jej kształt, rozmiar główki i rodzaj wykorzystanego włosia. Ze względu na małą główkę, szczoteczka elektryczna bez problemu dociera w miejsca trudno dostępne dla zwykłej szczoteczki manualnej. Specjalne miękkie włosie wnika głęboko między zęby, przez co dokładnie czyści przestrzenie międzyzębowe, nie podrażniając przy tym dziąseł.
Regulowany poziom prędkości szczotkowania. Im szybciej porusza się główka szczoteczki, tym lepiej czyści zabrudzenia, co sprawia, że mycie zębów jest skuteczniejsze, a płytka nazębna jest szybciej likwidowana. Najbardziej zaawansowane szczoteczki elektryczne mają zwykle do dyspozycji kilka trybów szczotkowania. Oral-B Professional Care Triumph 5000 posiada ich aż 5: podstawowy czyszczący, wrażliwy, polerujący, masujący, głęboko czyszczący. Co ważne, zwłaszcza dla osób z nadwrażliwością dziąseł, regulacja prędkości ułatwia szczotkowanie szczególnie wrażliwych miejsc w jamie ustnej.
Szeroki wybór końcówek dostosowany do indywidualnych potrzeb. Użytkownicy szczoteczek elektrycznych mogą wybrać końcówki o najbardziej odpowiadających im właściwościach, np.: usuwające przebarwienia (Oral-B 3D White), stworzone z myślą o wrażliwych zębach i dziąsłach (Oral-B SENSITIVE), czy docierające do trudno dostępnych przestrzeni międzyzębowych (Oral-B FlossAction).
Nowoczesne elementy wspomagające efektywne szczotkowanie. Najbardziej przydatne z nich to: sygnalizator czasu mycia (Timer w szczoteczce Oral-B Professional Care Triumph 5000), informujący o tym, jak długo powinniśmy szczotkować każdą partię uzębienia (łączny czas to 2 minuty, po 30 sekund na każdą ćwiartkę) oraz czujnik siły nacisku wyłączający tryb pulsacyjny w przypadku zbyt mocnego szczotkowania.
Nowoczesne szczoteczki elektryczne powinny posiadać certyfikaty testów klinicznych.
Badania - jak w przypadku Oral-B Professional Care Triumph 5000 - wykazały, że szczoteczki elektryczne znacząco redukują płytkę nazębną, zapobiegają chorobom i podrażnieniom dziąseł, pozostając jednocześnie w pełni bezpieczne dla miękkich tkanek jamy ustnej"

Zawartość paczki, którą dostałam, wprawiła mnie w niemałe osłupienie. Szczoteczka i wszystkie dodatkowe elementy były bardzo dobrze zabezpieczone, do opakowania dołączona była instrukcja obsługi, którą studiowałam blisko pół godziny. W opakowaniu znalazłam:
-szczoteczkę
-ładowarkę (tak-szczoteczkę ładuje się, zamiast wymieniać baterie) 
-cztery końcówki: wybielająca Oral-B 3D White, przeznaczona do wrażliwych zębów Oral-B SENSITIVE, oraz podwójnie-końcówka Oral-B FlossAction docierająca do trudno dostępnych przestrzeni międzyzębowych
-ekran SmartGuide-urządzenie, które "pomaga" nam podczas mycia zębów, odmierzając czas, wyświetla komunikaty instruujące nas
-stojak na szczoteczkę i końcówki
-etui na szczoteczkę

Poszczególne elementy prezentują się następująco:
 
szczoteczka
 stojak na szczoteczkę oraz końcówki
 ładowarka
 ekran SmartGuide
 
 końcówki do szczoteczki

Zapraszam do lektury, ja tymczasem lecę myć ząbki :D
Pozdrawiam,
Panna Joanna

22 komentarze:

  1. niezły bajer :) ja też mam elektryczną szczoteczkę, ale z BRAUNA. jestem z niej bardzo zadowolona ;-))) miłego testowania i czekamy na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sioł bajera z tą szczoteczką;) Czekam na wrażenia z używania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę takiej współpracy :) ja też mam szczoteczkę z Oral-B i w życiu nie zamieniłabym jej na manualną :) moje zęby są teraz o wiele bielsze i dokładnie umyte :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczoteczki elektryczne to świetna sprawa! Kiedy używam zwykłej, to mam wrażenie, że mam niedomyte zęby :P Ale dentystka powiedziała mi, że elektryczne szczoty rozleniwiają i jeśli się potrafi prawidłowo myć zęby zwykłą szczoteczką, to taka inwestycja jest zbędna. Ja jednak jestem zdania, że elektryczne są bez porównania lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie tez sie zglosili... Ciekawe, czy dojdzie :] Wyglada super! Btw. wyslalam Ci maila (mozliwe, ze wyladowal w spamie, wiec jak bedziesz miala chwile to sprawdz ;))) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też niedawno ją recenzowałam ;)
    Strasznie fajna sprawa, nawet nie zdawałam sobie wcześniej sprawy o ile szczoteczka elektryczna jest lepsza od zwykłej manualnej!
    Na pewno będziesz z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny gadżet, na pewno już się od niej nie uwolnisz:D; mam podobną ale bardziej ubogą wersję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marta-na mojej tez jest napisane Braun :P już się zdążyłam z nią polubic, ciekawa jestem efektów na "dłuższą metę" ;)

    SexiChic-wrażenia się pojawią :) tylko dopiero za jakiś czas jak już będę miała hollywoodzki uśmiech :D

    kamilkamilka-mam nadzieję, że moje odczucia będą podobne ;))

    vixen-ja jestem leniwa więc taka szczoteczka jest dla mnie idealna :) poza tym nie da się ukryć, że to też taki bajer-normalna szczoteczka nie ma ekranu, ktory się do mnie uśmiecha jak myje zęby przez dwie minuty :P

    Urbanku-na maila już odpisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gusia2205-czytałam Twoją recenzję :) komfort używania na pewno jest dużo lepszy niż przy zwykłej szczoteczce :)


    jjjustii-mam nadzieję, że masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow, super współpraca:) Gratulacje:) I również czekam na wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kiedyś elektryczne szczoteczki i jakoś wróciłam do klasycznych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, ja chętnie poczytam o Twoich wrażeniach, bo sama nigdy nie miałam okazji używać takich szczoteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No rzeczywiście niezła przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do mnie też dotarła ta propozycja, ale odmówiłam. Stwierdziłam, że to niekoniecznie wpisze się w tematykę mojego bloga... Ale chętnie popatrzę i poczytam, z czego zrezygnowałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonyme-dziekuję ;) wrażenia już sa bardzo pozytywne, zobaczymy jak będzie za jakiś miesiąc :)

    Na Krawędzi-mnie jakoś do elektrycznych nigdy nie ciągnęło...może to błąd?:)

    opos-w-wannie-ja też nie-i pewnie sama bym jej nie kupiła, tym bardziej jestem ciekawa czym mnie zaskoczy ta szczoteczka ;)

    Axolen-prawda?:))

    KiziaMizia-:))

    Viollet-ja się początkowo wahałam, zwłaszcza jak na yt widziałam komentarze pod recenzjami...ale w końcu się zdecydowałam i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja teeeeez chce taka pikna szczoteczkeeee :(

    OdpowiedzUsuń
  17. to gratuluję współpracy i widzę to żeś poczyściła te ząbki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. pouzywasz dłuższy czas i się okaże:D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubię elektrycznych szczoteczek bo mam manię mycia zębów i baterie starczały mi na bardzo krótko. może za jakiś czas o takim rozwiązaniu pomyślę, tylko drażniący jest fakt późniejszego dokupowania główek - 2 sztuki kosztują nawet 25zł. ja szczoteczkę zwykłą wymieniam co 2-3 tygodnie, bo zwyczajnie wygląda jak po szorowaniu podłóg. także przy takim zużyciu kupno główek doprowadziło by mnie do bankructwa. ale fajnie, że masz szansę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...