WoleProstoHeader

20 cze 2011

Panna Joanna testuje-Dermacol "Imperial Make-up"

Niedawno pokazywałam Wam swatche pełnowymiarowych produktów, które otrzymałam od firmy Dermacol. Jednak oprócz tych kosmetyków trafiła do mnie ogromna ilość próbek i to o jednej z nich chciałabym Wam dzisiaj napisać.
Jest to kosmetyk, który mnie w 100% zachwycił, dostałam trzy jego próbki i wszystkie trzy do ostatniej kropli wydłubałam z opakowań. Żałuję, że tak szybko się skończyły i przymierzam się do zakupu pełnowymiarowego opakowania (ale obiecałam sobie, że dopiero gdy wykończę przynajmniej w połowie to co mam :)).
O jakim kosmetyku mowa? Od tego chyba powinnam zacząć :)

Jest to  nawilżający podkład z wyciągiem z orchidei "Imperial Makeu-up". 
Co możemy przeczytać o nim na stronie producenta?
"Zafunduj swojej skórze gładką, delikatną i nawilżoną skórę jak płatki orchidei. Nawilżający make-up z ekstraktem z orchidei pobudza komórki skóry i odżywia ją. Zagwarantuje Twojej skórze długotrwałe nawilżenie, które pozwoli jej zachować piękno kwiatu orchidei. Bardzo delikatna konsystencja make-upu natychmiast skórę rozjaśni dodając jej świeżości i witalności. Zawiera jedwabne silikony"


Teoretycznie na sam widok słów "delikatne silikony" powinnam zacząć uciekać z krzykiem, bo choć za bardzo się na tym nie znam to o delikatnych silikonach nigdy nie słyszałam-dla mnie silikon to silikon. Ale stwierdziłam, że cóż mi w zasadzie szkodzi spróbować? Jak pomyślałam tak też zrobiłam i od pierwszego użycia przepadłam. Podkład się tak cudownie stapia z cerą, nawet po nałożeniu jego małej ilości świetnie wyrównuje kolor skóry, wygląda przy tym tak naturalnie, że jakby ktoś nie wiedział, że jesteśmy pomalowane to by w życiu nie uwierzył, że mamy na twarzy podkład. Używałam w ilościach minimalnych, tyle tylko aby cieniutką warstwą posmarować całą twarz, przysypywałam go sypkim pudrem fixującym z Dermacolu i efekt, który tak mnie zachwycił utrzymywał się cały dzień.
Wszystkie trzy próbki otrzymałam w odcieniu Fair-jest to odcień najjaśniejszy. Początkowo myślałam, że będzie dla mnie za ciemny, jednak szybko się okazało, ze pasuje idealnie-głównie ze względu na stopień w jakim stapia się z cerą. W ciągu dnia nie waży się, nie ciemnieje. Daje takie satynowe wykończenie, nie podkreśla suchych skórek, rzeczywiście daje lekkie uczucie nawilżenia. Przypuszcza, że na cerach tłustych już taki rewelacyjny nie będzie, jednak ja jako posiadaczka cery suchej jestem z niego jak najbardziej zadowolona.
Małe swatche:
 Jeśli miałabym mu postawić ocenę w skali 1-10 ode mnie dostałby 10 :)
 Mam nadzieję, ze w miarę sprawnie pójdzie mi zużywania moich podkładowych zapasów i będę mogła go nabyć w pełnym rozmiarze :)

Przy okazji-ponieważ wiele z Was o to pyta-nie mam pojęcia gdzie dokładnie i czy w ogóle można nabyć kosmetyki Dermacol (mam na myśli sklepy stacjonarne). Ale za to wiem gdzie można je zakupić przez Internet-TUTAJ znajdziecie adresy drogerii internetowych, które mają w swojej ofercie kosmetyki Dermacol.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

17 komentarzy:

  1. chwała Bogu, że mam 3 płynne podkłady,których i tak nie używam, bo maluję się minerałkami,ponieważ zaoszczędzę kase:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie kuś nie kuś - znalazłam u Naturze szafę Catrice i zastanawiam się czy kupić jakiś ich podkład, a tu kuszenie Dermacolem ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Krawędzi-ja tam wolę płynne bo jednak jestem bardzo sucha i takie mokre podkłady się do mnie lepiej przyczepiają :P ale na kosmetykach chciałabym umieć oszczędzać :D

    PureMorning-jak masz pod rkęką szafę Catrice to jak polecam z całego serca podkład Infinite Matt :) mam go i go uwielbiam-parę razy o nim pisałam, mozesz wcisnąc na etykietach po lewej "Catrice" i powinny wyskoczyć jakies posty o tym podkładzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie kosmetyki Dermacol też bardzo pozytywnie zaskoczyły :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde mnie zaciekawilas tym cudem:) Ja uzywam słynnnego Dermacolu pod oczy i bardzo sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym chciała umieć oszczędzać;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow jeśli ocena 10 na 10 i jest faktycznie taki jak piszesz to nie długo może i ja go nabyję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paula-ja po przetestowaniu 4 produktów i masy innych próbek nie trafiłam na ani jeden choć częściowo bublowaty bubel :)) więc to bardzo dobrze świadczy o jakości tych kosmetyków :)

    kleopatre-ja się na ten słynny Dermacol czaję już nie wiem od kiedy ale nigdzie go nie ma ;/ może jak zapragnę większej ilości dermacolowych kosmetyków i będe robić jakieś zamówienie to się w końcu na niego skusze :)

    Na Krawędzi-to se ne da :D

    F000U-mnie on wyjątkowo odpowiada, choć wiadomo-co cera to opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam go w pełnym wymiarze i będę testować :D :D :D aż się cieszę na samą myśl po Twojej recenzji!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. simply_a_woman-ciężko mi zawsze odpowiadać na takie pytanie bo najczęściej nie znam odpowiedzi-choćbym nawet chciała coś nim zakryć to nie bardzo mam co :P ale wydaje mi się, że jest całkiem przyzwoicie-ja jedynie cienie pod oczami rozjaśniłam korektorem a tak to sam podkład już potem wystarczył :) aczkolwiek do jakiś większych niedoskonałości korektor wydaje mi się być musowy :)

    Axolen-cieszy mnie to :D wpadnijmy wszystkie w Dermacolowa manię-będzie mi raźniej :D:D

    siulka-miłego uzywania życzę i zazdraszczam :D dla mnie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. sulka, zazdroszczę :) Ja muszę się rozejrzeć, bo u mnie w maciupeńkiej drogerii mają sporą gamę dermacolu chyba, kupowałam u nich wersję kryjącą. Polecam jako korektor, chyba, że musimy się maksymalnie wygładzić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też dostałam próbkę i muszę przetestować skoro tak chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę go! :)
    Asiu ten link do strony gdzie można kupić nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Magrat-zazdroszczę drogerii :D ja u siebie w mieście szukałam i w tych małych i w duzych i niestety lipa :/

    dezemka-polecam :))

    KiziaMizia-dzięki za cynk-jestem sierota i nie podlinkowałam tego odnośnika :) powinno już działać :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...