WoleProstoHeader

19 cze 2011

Panna Joanna maluje-soczyście :)

Witam :)))))
Wiem, że ostatnio więcej mnie nie ma niż jestem, ale te z Was, które śledzą mojego bloga wiedzą, że borykam się z przebardzo uciążliwą i zupełnie w mym życiu niepotrzebną sytuacją jaką jest SESJA. Na całe szczęście owych mordęg pozostało jeszcze dwa tygodnie i potem do samiuteńkiego września mam spokój. Póki co niestety w ciągu tych dwóch tygodni mam do zdania dwa egzaminy oraz pięć kolokwiów zaliczeniowych więc bardzo Was proszę o cierpliwość-jak tylko się z tym wszystkim uporam, będę pojawiać się na blogu w miarę możliwości codziennie :)
Dzisiaj chciałam pokazać Wam makijaż, który zrobiłam wczoraj przed rodzinną imprezą. Stwierdziłam, że wyszło bardzo kolorowo i soczyście, mimo, że makijaż był bardzo prosty to efekt końcowy spodobał mi się na tyle, że cyknęłam kilka zdjęć. Wrzuciłam je na komputer i przypomniałam sobie, że czytałam o jakimś konkursie, który zatytułowany był "Magia Kolorów" i po krótkich poszukiwaniach udało mi się go odnaleźć. Konkurs organizowany jest przez Skonfundowaną Pannę-TUTAJ możecie przeczytać o szczegółach. Zdjęcia do Skonfundowanej Panny zaraz wysyłam, a Wam chciałam pokazać jak prezentuje się makijaż :)






Zmieniłam też trochę kolor włosów-moje rozjaśnione końcówki (przypadkowe ombre hair) już mi się znudziły. Użyłam farby ze Schwarzkopfa z serii Natural&Easy-odcień 650 Ciemny Blond Amaretto. Udało mi się odzyskać mój naturalny kolor włosów-jasny brąz z delikatnymi złotymi refleksami. I tym oto akcentem kończę na dłuższy czas moją przygodę z farbowaniem :))

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli,
Panna Joanna

29 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie i faktycznie soczyście :) Powodzenia z sesją!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Asiu, twoje tęczówki hipnotyzują:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu jak zobaczyłam miniaturkę zdjęcia stwierdziłam, że coś zrobiłaś z włosami :) ja jak na razie robię 'podchody' do zmiany koloru włosów, w tej kwestii, straszny ze mnie niezdecydowany tchórz ;P
    Promienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie soczyście :))

    Mnie też sesja męczy...jeszcze dwa egzaminy ustne i od poniedziałku znowu zaczynam żyć :D
    Jasiu, powodzenia, trzymam kciuki!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Capron.-dziękuję :)

    Kolorowy Kot-dziękuję :) trzeba trochę koloru w szaro-bure dni wprowadzić ;)

    Basia8212-dzięki Basiu :)

    A.-ja z włosami miałam już różne przeboje...mam tego pecha, że po farbowaniu moje włosy są albo czarne albo rude-jedno z dwóch :P a bardzo chciałam wrócić do swojego koloru bo już mnie denerwowały te ogromne "odrosty"-wyglądałam jakbym faktycznie sobie ombre hair zrobiła :P może spróbuj jakiejś szamponetki albo henny jak farb się boisz?:)))

    Idalia-dziękuję ;) będę trzymać kciuki za Twoje egzaminy :))) w końcu niedługo wakacje i wszystkie studiujące blogerki wrócą do blogowego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaz jak zawsze super!! nowy kolor na wlosach od razu zauwazylam - podoba sie!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Panno Joanno pięknie władasz kolorami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :)) Powodzenia z sesją !! Ja już jestem po.
    Napisałabyś jakich cieni użyłaś do wykonania tego makijażu ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Smieti-dziękuję :) w sumie różnica w kolorze nie znowu taka duża, ale jednak ewidentnie pomarańczowe końcówki zniknęły :))

    AgathaRueDeLaPrada-dziękuję :) nie ukrywam-uwielbiam kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. PureMorning-dziękuję i zazdroszczę wakacji :))) do makijażu użyłam pigmentów kupionych na allegro o których pisałam tutaj- http://joannapanna.blogspot.com/2011/02/macowe-pigmenty-czyli-troche-koloru-w.html
    co prawda dałam się wtedy nabrać i kupiłam podróbki Maca, ale same pigmenty i tak bardzo polubiłam i bardzo często ich używam więc trefnego zakupu nawet nie żałuję :)) oprócz tego w wewnętrznym kąciku i pod brwią użyłam cielistego cienia Hean (paletka Coffee Twist) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie chciałam pytać czy farbujesz włosy bo piękny kolor :)
    Masz rację, że przestajesz farbować to tylko niszczy włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny makijaż :) kolorki takie że aż ciepło się robi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetykomania-włosy farbowałam kiedyś, teraz miałam jakieś stare resztki koloru dodatkowo rozjaśnione przez słońce więc miałam taki gradient na głowie :P teraz już kolor nie odbiega od mojego naturalnego, ale w wakacje zawsze mi mocno jaśnieją włosy więc znowu pewnie koło września będę ruda (normalnie też mam rude refleksy i to dosyć mocne) :)

    Justyna-dziękuję :)) tak miało być!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo Joasiu - a nowe-stare wloski prezentuja sie slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż przecudowny !!! To co uwielbiam w Twoich makijażach, to to, że nawet jak są mocne, albo kolorowe to i tak wyglądają subtelnie i delikatnie ! :) I jak widzę, pasuje świetnie do niebieskich oczu - czy mogłabym go sobie odgapić ? :) I masz bardzo hipnotyzujące spojrzenie :)
    Powodzenia w konkursie, trzymam kciuki za wygraną ! :)

    A co do sesji - rozumiem Cię, natłok nauki to tragedia ... ;/ Także za to również 3mam kciuki :)

    I dziękuję Ci bardzo za miłe słowa ! :**

    OdpowiedzUsuń
  16. Urbanku-dziękuję :):* jeszcze się do nich przyzwyczajam :D

    _Alessandra-ależ bardzo proszę-zgapiaj :D i dziękuję za komplementy :):*

    OdpowiedzUsuń
  17. aleee delikatesik :)ladnie ladnie

    OdpowiedzUsuń
  18. kabaczek i żółta papryka! mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz niesamowicie świeżo i promiennie :)

    ----

    www.cosmetoholicss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. z szamponetkami już robiłam eksperymenty - ale to głównie przyciemnianie włosów o jeden ton, gdzie zmiana odcienia była tylko dla mnie widoczna, a inni nawet nie zauważali różnicy ;P
    może w przypływie radości (tzn. po SESJI), odważę się, żeby nałożyć zwykłą farbę ( a jak wyjdą czarne to chyba zwątpię) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. CandyKiller-dziekuję :))

    ivonizzle-a wiesz, że na takie porównanie bym nie wpadła?:P smakowicie :D

    Axolen-dziękuję :)

    Cosmetoholic-dziękuję :) miło mi to czytać, bo jednak czuję się bardziej jak taki promyczek zdechnięty niż promienny :P

    A.-zawsze lepiej brać farbę ton conajmniej jaśniejszą od naturalnego koloru (przynajmniej w przypadku naszego koloru włosów) :) mi raz wyszły takie czarne te włosy, że wszystkie czarne ciuchy nagle zaczęły wyglądać jak szare przy mojej czuprynie :P także lepiej uważać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świeżo wyglądasz - świetne połaczenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny makijaż:) Twarz tak ładnie wykonturowałaś, że wygląda...soczyście:) Jakoś tak świeżo bardzo, cała buźka ładnie rozświetlona:) Podoba mi się.

    Powodzenia na egzaminach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ferrou-dziękuję :) uczę się od najlepszych :D:D

    kokosowa-panna-dziękuję :) twarz wymodelowałam podwojnym różem z Dermacolu-świetnie się spisuje w tej roli :)

    MARTA-dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny makijaż :) masz bardzo ładne oczy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...