WoleProstoHeader

1 cze 2011

Panna Joanna maluje-konkursowy, wiosenny :)

Konkurs organizowany przez Delia ONYX! na portalu wizaz.pl został już zamknięty dlatego z czystym sumieniem wstawiam zdjęcia na bloga :))
Wyników jeszcze nie ma, dlatego bardzo ładnie uśmiecham się o kciuki :)







Moim zamierzeniem było oddać charakter wiosny poprzez mnogość i intensywność barw, które wraz z nadejściem wiosny zaczynają nas otaczać :) Mam nadzieję, że choć w części udało mi się zrealizować ten zamiar :) Co Wy o tym sądzicie?:))

PS. Na ustach-róż w płynie z Basic-genialnie sprawdza się również w tej roli :)

Pozdrawiam wiosennie,
Panna Joanna

17 komentarzy:

  1. śliczny makijaż :) 3mam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż, gdybym ja potrafiła taki zrobić, codziennie byłabym taka wiosenno-kolorowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no wiosna jak się patrzy :)
    trzymam kciuki :) jeżeli nie znajdziesz się w gronie nagrodzonych, mocno się zdziwię...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, i trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, pięknie i też 3 mam kciuki :)
    PS. dobry pomysł z tym makijażem - znaczy z umieszczeniem tutaj. Chyba odgapię pomysł i swój też zamieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie :) jestem pod wrażeniem ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za wszystkie miłe słowa :)

    tylkokasiu-ja się nie mogłam oprzeć mimo, że zamieszczałam już tutaj linka do tego makijażu, ale wizaż tak okropnie pogarsza jakość zdjęć, że w końcu dodałam i tutaj zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cuuuudowny jest :D bardzo mi sie podobaa ale to juz wieeesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale kolorowy ;) przepiękny !!! muszę spróbować tak używać tego różu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ogromnie mi się podoba ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczne kolorki :)! a ten usta mrrrr, uwielbiam taki róż :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...