WoleProstoHeader

3 cze 2011

Paczuchy!:)

Ostatnie dwa dni były wyjątkowe owocne :) Doszły do mnie trzy paczki, dwie kolejne są w drodze, Otwieranie ich i przeglądanie zawartości wywołuje u mnie niemałą frajdę-uwielbiam dostawać paczki :D Ale w końcu-kto nie lubi?:))
Co też do mnie przyszło? Ostatnio nawiązałam współpracę z dwiema firmami-pierwsza z nich to Dermacol (od TEGO Dermacolu ;)), druga to  znany Wam zapewne dermolab.pl.
Od dermolabu dostałam całą masę próbek głównie Iwostinu, ale również pojedyncze sztuki innych kosmetyków:
Wkrótce zabieram się za smarowanie, opinie będziecie mogły poznać za jakiś czas.

Dermacol z kolei uraczył mnie paczką, której widok wpędził mnie w niemałą euforię :) Po wypakowaniu paczki ujrzałam śliczną kosmetyczkę...
...a w niej...
...podkład "24h control make-up", transparentny puder "Invisible fixing powder", mineralny róż w kompakcie "Duo blusher" oraz baza "Satin make-up base".
Mało tego- po dokładniejszym obejrzeniu pudełka w którym przyszła do mnie przesyłka, okazało się oprócz wyżej pokazanych produktów otrzymałam całą MASĘ próbek-podkładów, baz, kremów....

Zanim zdążyłam to wszystko dokładnie obejrzeć, po raz kolejny ktoś zadzwonił do drzwi. Tym razem była to Pani z przesyłka od vexgirl :) Vexgirl oprócz próbki podkładu, dorzuciła mi do paczki pokaźną ilość innych próbek :))
Tyle tego wszystkiego jest, że sama nie wiem za co zabrać się w pierwszej kolejności...jakieś sugestie?:))

Pozdrawiam,
Panna Joanna

23 komentarze:

  1. Ooo! Bardzo jestem ciekawa produktów Dermacol-u. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana CZAD!! Gratuluję wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, ale świetne paczuszki. Czekamy na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. poczuszki rzeczywscie czadowe!!

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na recenzję pudru z Dermacol.. :D
    zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O łał czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super rzeczy :)
    Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj też jestem ciekawa produktów Darmacol:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zawartosc przesylek, z przyjemnoscia poczekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio są normalnie jakieś dni dobroci dla blogerek:D tylko skakać ze szczęścia! nie wiedziałam nawet, że dermacol ma tak szeroką gamę produktów w swoim asortymencie, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoooł. Też nie wiedziałabym co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agata-sama jestem ciekawa bo do tej pory miałam styczność jedynie ze słynnym już chyba "Make-up cover", a tu się okazuje, że Dermacol ma bardzo bogata ofertę poza nim :)

    wonder_woman-dziękuję :)) sama cieszę się jak dziecko :D

    FasOla669-recenzje będą :) ale powoli bo na swoją kolej czek jeszcze kilka produktów z Flos Leku, staram się to robić w miarę po kolei żeby czasem czegoś nie przeoczyć :P

    katarzyynka-a no owszem ;))

    Daria's makeup-zdradzę, że sama jestem właśnie jego ciekawa najbardziej, także szybko zabieram sie za testy :))

    Cookie-na pewno będzie kilka, bo gdybym miała to wszystko w jednym poście opisać to nikt by nie wytrwał do jego końca :))

    Agnieszka-dla Ciebie kochana wszystko :)

    Atina-widzę, że przewaga Dermacolu rośnie :))

    Hexxana-a ja z przyjemnością zapraszam :))

    MizzVintage-co racja to racja :) baaardzo duży wysyp jest tych wszystkich testów :) fajnie, że tyle firm otworzyło sie "dla blogerek" :))

    Rebellious lady-oczopląsu idzie dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ dobroci! To teraz smaruj, wklepuj, pudruj i pisz nam tu zaraz recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ świetne paczki, po cichu zazdroszczę ;) i czekam na rencenzje :)
    Fajnie że różne firmy doceniają bloggerki - w końcu jesteśmy siłą opiniotwórczą! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie ten dermacol kusi, w zwiazku tym mam pytanie:
    Gdzie to sie kupuje? Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulala ale owocny dzień dziecka :)

    Czekam na recenzje dermacolu

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super! :) Ile dobrodziejstw :)
    produkty Dermacolu zaintrygowały mnie, więc najbardziej czekam na recenzje z nimi związane :D

    Firmy kosmetyczne ostatnio 'szaleją' ;P ale w końcu opinie blogerek zostają docenione :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Iwetto-sie wysmarowałam, wklepałam, wypudrowałam :D wszystkiego na raz jednak nie da rady :P

    Veloute-prawda :))a ostatnio to juz w ogóle jakiś wyjątkowo dobry okres jest :))

    Cherry Berry-hmmm....ciężko powiedzieć...teoretycznie Dermacol jako ta taka "pasta" do kupienia był przeważnie w aptekach, choć z jego dostępnością raczej było kiepsko...spróbuję się dowiedzieć, sama jestem ciekawa, więc jak będę pisać do Pana, z którym to wszystko załatwiałam (m.in. o składy tak czy siak muszę spytać) to przy okazji zapytam jak to u nich wygląda z dystrybucją :)

    Yasminella-hah dwudniowy nawet :))

    kleopatre-do testów już przystąpiłam, teraz pewnie będe trochę rzadziej blogować bo przyszła sesja i się zaczyna zakuwanie, ale jak tylko się z tym uporam to będę trzaskać po pięć recenzji dziennie ot co!:))

    A.-mnie to też cieszy :) a co do Dermacolu-sama byłam tak ciekawa, że wczoraj się już wszystkim zdążyłam wysmarować i chyba znalazłam nowe miłości :D

    OdpowiedzUsuń
  19. no to troszkę testowania masz :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Używalam tego podkladu i bardzo go sobie chwalilam :)

    Z przyjemnością dodaję Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Agata Ma Nosa-dobrze dobrze :) ale najpierw musze przynajmniej część egzaminów zdać także przepraszam-ale recenzje dopiero po sesji :))

    Kriana-całkiem sporo :) a to jeszcze nie wszystkie, kolejne paczki są w drodze :P

    Cosmetoholic-podkład na razie jeszcze leży nietknięty przeze mnie, za to pozostałe kosmetyki już zdążyłam porządnie zmacać :D ale do podkładu dobiorę się jak tylko znajdę chwilę czasu :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...