WoleProstoHeader

24 cze 2011

Lakierowo-Delia Onyx with bioactive glass :)

W poprzednim poście pokazywałam jaka nagroda przywędrowała do mnie od Delii. Byłam bardzo ciekawa lakierów ponieważ sama ich nazwa "Emalia z  bioaktywnym szkłem" mnie zaintrygowała. Początkowo myślałam, że kolory są mocno nie moje, ponieważ preferuję na paznokciach żywe kolory typu czerwienie, niebieskości, a te lakiery są bardzo spokojne. Konkretnego koloru to one właściwie nie dają, jedynie lekko "rozjaśniają" paznokcie i lekko wpadają w odcieniu różu bądź beżu. Ja dostałam dwa kolory-numery 3 i 6. Wczoraj od niechcenia pomalowałam paznokcie wersją numer 6 i...przyznaję, że bardzo podoba mi się efekt. Śpieszę wyjaśnić dlaczego :)
Do tej pory większość lakierów typowo frenczowych czy kolory nude na jakie trafiałam, niemiłosiernie smużyły. Na paznokciach widać było każdy ślad pędzelka, ze względu na jasne kolory przeważnie połowa "porcji" z pędzelka lądowała na moich skórkach. W związku z powyższym włączył mi się tzw. uraz do takich lakierów i przez długie lata omijałam je szerokim łukiem.
Jednak ten lakier prawdziwie i szczerze mnie zachwycił, malowanie paznokci było czystą przyjemnością. Pędzelkiem bardzo dobrze się operowało, nie zalałam sobie całych skórek, nie zauważam żadnych paskudnych smug. Dwie warstwy wystarczyły aby uzyskać efekt taki jak na zdjęciach (dodam, że moja paznokcie są dosyć mocno różowe-nie wpadłam na to żeby zrobić zdjęcia przed/po). Paznokcie zdecydowanie lepiej wyglądają z tym lakierem niż bez niego-zdrowo i naturalnie, do tego pięknie błyszczą.
Mimo, że zdecydowanie bardziej lubię lakiery kolorowe, do tych na pewno będę wracać. Poniżej zdjęcia lakieru o numerze 6:

 (zdjęcie w świetle dziennym)
(zdjęcie z lampą)

Przy okazji skoro już tu jestem-zostałam już kilkukrotnie otagowana!:) tym razem zabawa polega na pokazaniu jak mieszkają nasze kosmetyki :) W związku z tym, że moje na razie nie mieszkają tylko są porozstawiane tam gdzie je zostawiłam czyli po całym pokoju,  na taga odpowiem jak uporam się z sesją i będę miała czas posprzątać :) Tymczasem chciałabym podziękować za otagowanie (żeby potem nie zapomnieć):
Agnieszkę KLIK!
Anwen KLIK!
Darię KLIK!
Viollet KLIK!
Just KLIK!
Oczywiście przy odpowiedzi na taga czynność dziękczynną powtórzę, ale żeby potem kogoś nie przegapić wolałam to zrobić również teraz :)

Z ogłoszeń parafialnych mam jeszcze jedno. Niedawno dostałam maila od przedstawiciela firmy Oral-B z oferta współpracy. Zaproponowano mi testowanie nowej szczoteczki Oral-B Triumph 5000 SmartGuide. Po krótkiej chwili zastanowienia, nie do końca wierząc, że faktycznie ta współpraca się urzeczywistni, odpisałam, że się zgadzam. Nastąpiła krótka wymiana maili i dzisiaj do mych drzwi zawitał kurier. Rozmiar paczki zwalił mnie z nóg, zawartość zresztą również. Więcej na ten temat-już jutro ;)))

Pozdrawiam,
Panna Joanna

20 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolorek :D
    czasami gdy nudzą mi się mocne kolory lubię pomalować paznokcie takim delikatnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor - lubię takie jasne odcienie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt bardzo fajny jeśli się oczekuje takiego, jednak gdy chcemy krycie to widzę, że go nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny efekt :) Też lubię kolorki, ale takie też czasem robię :D Póki co najfajniejszy efekt uzyskiwałam lakiero-odżywką z Sephory - bardzo podobny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor lakieru taki... neutralny :D i jakie ładne równe paznokcie - nie to co moje w chwili obecnej.

    hehe także kurier z paczuchą (bo inaczej jej nazwać nie można) , w której znajdowała się szczoteczka Oral-B, mnie dziś nawiedził :) Taaaakie O_O miałam oczy jak to zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelkie nude'owe lakiery :) i ta Delia Twoja strasznie mi się podoba. A z nude'ów niesmużących polecam Essie i Colour Alike.

    OdpowiedzUsuń
  7. masz przepiękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie i delikatnie wyglądają Twoje paznokcie z tym lakierem:)
    gratuluję kolejnej współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy - też mi się taka marzy... ;)
    A lakier przecudny, myślałam, że będzie gorzej wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny mani, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wygląda lakier, ale nie kusi na tyle żebym musiałago mieć;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNY KOLOREK TAKI DELIKATNY A MA W SOBIE COŚ:":)
    ZAPRASZAM BONY NA ZAKUPY DO WYBRANYCH SKLEPÓW ZA 200, 500, 1000 ------------->
    http://mulierblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest świetny, taki delikatny <3 i czekam aż pokażesz zawartość tej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor, idealny do pracy :) Szkoda, że Delia jest tak trudno dostępna...

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda fajnie, ale póki mogę wolę kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...