WoleProstoHeader

8 cze 2011

JOKO Illumines-czyli koniec ze zmęczoną cerą!

Firma JOKO wprowadziła do swojej oferty kolejną nowość-tym razem jest to korektor rozświetlający JOKO Illumines. Co obiecuje producent?




"Cienie pod oczami, sińce, popękane naczynka, podkrążone oczy, przebarwienia oraz przesuszona skóra – to tylko niektóre z problemów, które mogą spotkać każdą kobietę. Jednym ze sposobów na pozbycie się tych utrapień jest użycie płynnego korektora rozświetlającego JOKO Illumines, który wyrównuje koloryt skóry i zawiera drobinki rozpraszające światło."


Jak działa ten kosmetyk? Zobaczcie same!

"Najnowszy korektor JOKO Illumines zawiera kompleks witamin A i E oraz prowitaminę B5, dzięki temu nie tylko maskuje problemy ale również pomaga je rozwiązywać. Witamina A ujędrnia i likwiduje przebarwienia skóry. Witamina E działa, jak odkurzacz pochłaniający wolne rodniki, dzięki czemu chroni skórę przed starzeniem się. Natomiast prowitamina B5 łagodzi podrażnienia i sprawia, że skóra staje się miękka w dotyku. Co więcej, formuła korektora została wzbogacona o biologicznie aktywny kolagen, który regeneruje i wygładza powierzchnię skóry przywracając jej świeżość i młodzieńczy wygląd.

Korektor rozświetlający JOKO zapewnia delikatne rozświetlenie i dobrze maskuje niedoskonałości skóry, dzięki czemu twarz wygląda zdrowo i świeżo. Płynna konsystencja sprawia, że korektor dobrze się rozprowadza, a wokół oczu powstaje delikatna warstwa chroniąca skórę przed szkodliwym wpływem promieni UV i suchego powietrza. JOKO Illumines jest przeznaczony do zmęczonej i przesuszonej skóry."

Przyznam, że po zobaczeniu zdjęć prezentujących jego działanie jestem bardzo ciekawa tego produktu :)











Korektor dostępny jest w dwóch odcieniach-J110 i J111. Jaśniejszy z nich ma różowe podtony, natomiast ciemniejszy czyli J111-brązowe. Numer J110 moim zdaniem właśnie ze względu na różowy odcień, będzie świetnie nadawał się do rozjaśnienia cieni pod oczami.
Widziałyście już gdzieś te korektory? Jesteście zainteresowane czy może już posiadacie je w swoich kosmetyczkach?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

10 komentarzy:

  1. Powiem Ci Joasiu, że na pierwszy rzut oka ta pani powyżej ma sińce jakby popiołem je namalowała :D
    Nie widziałam takich w realnym życiu ;)

    Różowy jak wiesz posiadam, bardzo mile mnie zaskoczył. Jak zobaczyłam, że ma tak lekką konsystencję to pomyślałam, że nie będzie w stanie nic a nic ukryć, na szczęście myliłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idalia-tak szczerze to po trzech dniach nocnej nauki do egzaminów moje oczy wyglądają dokładnie tak samo :D a recenzje u Ciebie widziałam i wygladała równie zachęcająco-ta lekka konsystencja to duży plus bo jak się nałoży jakąś gęstą maź na sińce to często wygląda to jeszcze gorzej niż bez użycia korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam do testów ten ciemniejszy z racji tego, że jestem ciemną brunetką:) bardzo fajny jest ten korektor, nie chcę zdradzać szczegółów, bo jeszcze nie napisałam recenzji, ale został on moim ulubieńcem;)
    http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe czyli ja jutro też takie będę miała :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat tego nie mialam, ale uzywalam YSL i bardzo go lubilam.

    PS: Otagowalam Cie u mnie :)

    http://mshaniaslittleworld.blogspot.com/2011/06/tag-top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. GoodForYouDP-w takim razie czekam na recenzję :))

    Idalia-łączę się w bólu :D

    Hania-dziękuję za taga!:* wydaje mi się, że "zamysł" tego korektora był taki jak w przypadku YSL, w każdym razie wnioskując po samym opisie zauważam pewne podobieństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm mnie te zdjęcia n ie przyciągają nawet z tymi cieniami wydają mi się być bardzo wyretuszowane :o jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia to jeden wielki Photoshop. Ale i tak bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. HaloGosza-polecam zajrzeć na bloga Idalii-zamieściła ona zdjęcia własnych oczęt przed i po użyciu tego korektora i przyznaję, że efekt jest świetny :)

    FasOla6669-w każdej reklamie jest Photoshop :P ale widziałam inne zdjęcia, m.in. u Idalii właśnie i wierzę w efekt zaprezentowany na zdjęciu :)0

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem ciekawa tego korektora, aczkolwiek zdjęcie "przed" wieje sztucznością ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...