WoleProstoHeader

29 cze 2011

Double Therapy-czyli kolejna nowość od JOKO!

JOKO ostatnio rozszalało się z nowościami, tym razem do asortymentu dołączyła nowa linia błyszczyków pielęgnacyjnych i optycznie powiększających usta. Zobaczcie same:




Efekt uzyskany przy użyciu Double Therapy marki JOKO sprawia, że usta stają się zmysłowe i kuszą zdrowym wyglądem. Jest to możliwe dzięki połączeniu działania dwóch dobroczynnych składników. Kompleks kolagenowy silnie nawilża i uwydatnia usta, a masło aloesowe odżywia głębokie warstwy naskórka oraz chroni przed szkodliwym działaniem.

Najnowszy lip gloss JOKO wyraźnie wygładza skórę ust i pokrywa ją lśniącą, półtransparentną powłoką. Formuła zawiera aloes, witaminy E i F oraz kolagen. Działanie składników aktywnych można odczuć zaraz po nałożeniu Double Therapy na usta. Lip gloss powoduje delikatny efekt mrowienia i daje przyjemne uczucie chłodzenia.

Składniki zawarte w Double Therapy sprawiają, że lip gloss ma kompleksowe działanie. Specjalna postać kolagenu szybko wchłania się, długotrwale nawilża i likwiduje efekt spierzchniętych ust. Dzięki temu usta są optyczne powiększone – bez ingerencji skalpela, czy strzykawki. Masło aloesowe chroni skórę przed wysuszaniem, pomaga odżywiać głębokie warstwy naskórka i regeneruje komórki. Dodatkowo formuła jest wzbogacona kompleksem witamin E i F, które nawilżają skórę i działają przeciwrodnikowo.

Cena sugerowana: 17,90 zł

Przyznaję, że jestem bardzo ciekawa działania tych błyszczyków, zachęca mnie zwłaszcza ten aloes, który uwielbiam w kosmetykach. Kolory również prezentują się obiecująco:
Jak Wam się podoba kolejna nowość JOKO?  Czujecie się zachęcone?:))

Pozdrawiam,
Panna Joanna

Zdjęcia oraz opis produkty pochodzą z informacji prasowej przesłanej mi przez firmę JOKO

14 komentarzy:

  1. Ładne opakowania, kupiłabym gdyby nie mój odwyk...

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory są piękne - od kiedy będzie w sprzedażny ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki, ciekawa jestem jak się sprawują na ustach :) wiesz może gdzie w Gl można kupić produkty JOKO?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyglądają :) Mi najbardziej przypadł do gustu kolor drugi od prawej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kosmetykomania-znam ten ból, też staram się odwykować ale idzie mi to jak krew z nosa :P

    PureMorning-oj nie wiem, ale pewnie niedługo :) zaraz skrobnę maila do Pani Sylwii to może się dowiem :)

    DobraDusza-JOKO dostępne jest na pewno w Katonie na Wyszyńskiego, jednak szafa JOKO jest tam praktycznie cały czas pusta, a jakieś poszczególne produkty są porozstawiane po całym sklepie (przynajmniej tak było jak ostatnio tam byłam) :)

    Curlygirl-mnie się praktycznie wszystkie kolory podobają poza tym rdzawym :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś otagowana :)
    http://teczowymakijaz.blogspot.com/2011/06/jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  7. czujemy! aczkolwiek... gdzie dostać te kosmetyki??!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladne kolory :) Ale na zdjęciu reklamowym nie przedstawia się zbyt zachęcająco ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor pierwszy i ostatni bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeraża mnie troszkę ta babka z reklamie... Niestety to raczej nie zachęca do zakupu :P
    Kto wie, moze komsetyk okaże się niezły!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatni kolor REWELACJA. Od długiego czasu szukam błyszczyka w kolorze 'nude' i może nareszcie sie uda. Pod warunkiem że znajde miejsce w ktorym sprzedawane są nowości JOKO.

    OdpowiedzUsuń
  12. super kolorki, fajne opakowania, cena też do przeżycia :) tylko dostępność do kitu...

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...