WoleProstoHeader

23 cze 2011

Delia ONYX!-konkursowa nagroda :)

Jakiś czas temu brałam udział w wizażowym konkursie na wiosenny makijaż. Udało mi się znaleźć w finałowej piętnastce. Wczoraj dotarła do mnie paczka z nagrodą-kosmetykami firmy Delia ONYX!. Nie miałam jeszcze nigdy styczności z tą firmą, aczkolwiek już parę razy rzuciły mi się w oczy pochlebne recenzje na temat tych kosmetyków, więc tym bardziej ciekawa jestem jak się będą sprawować. Dzisiaj przygotowałam jedynie zdjęcia nagrody, jeśli któryś z kosmetyków okaże się hitem (albo bublem ;)) to na pewno pojawi się na jego temat recenzja :)


Mineralny błyszczyk
Delia Onyx COLOUR & SHINE


Mineralny błyszczyk w tubce
Delia Onyx CARE & SHINE


Oba przyjemnie pachną, dają delikatny efekt na ustach.  














 

Lakier do paznokci z bioaktywnym szkłem.

Bardzo naturalne kolory, oba mocno transparentne, idealne do frencza albo "biurowego manicure".



EYELINER W PŁYNIE

Ma cieniutki pędzelek, którym bardzo łatwo narysować mocną, czarną kreskę. Już go wypróbowałam i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.

MASCARA SUPER LONG

Ma ciekawą szczoteczkę-długą i wąską. Dociera do każdej rzęsy. Rzeczywiście wydłuża, choć końcowy efekt jest raczej naturalny.

ODŻYWIAJĄCA BAZA
POD MASKARĘ 2 w 1


Również już wypróbowana. Wydłuża rzęsy, tusz lepiej się na niej trzyma.

















Dla przypomnienia-konkursowy makijaż :)

Pozdrawiam i życze udanego długiego weekendu,
Panna Joanna

20 komentarzy:

  1. Makijaż świetny i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nagrody:)
    mam tą emalię z bioaktywnym szkłem odcień 01 i bardzo ją lubię,niby odcień mało widoczny, a paznokcie wyglądają na zdrowe i zadbane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuuudo :*

    I gratuluje wygranej! :]

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje jeszcze raz! wspaniałe nagrody!
    tak więc czekam na recenzje :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka kosmetyków Delii i są ok :)
    Do mnie jeszcze przesyłka nie przyszła, ale pewnie na dniach zapuka do mnie kurier ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje, fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i Ty pokażesz jak mieszkają Twoje kosmetyki ? :)
    Zapraszam do zabawy :)
    http://dariasmakeup.blogspot.com/2011/06/89-tag-jak-mieszkaja-moje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny makijaż konkursowy. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam też na te rzeczy. Na Twoich fotkach Asiu fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za wszystkie komentarze ;)))

    amber-ja mam numery 3 i 6, szóstkę mam właśnie na paznokciach i całkiem ładnie wygląda :)

    Daria's makeup-dziękuję za otagowanie :) na taga odpowiem jak tylko posprzatam :)

    Kasiu-starałam się jak mogłam :) nawet wstałam wcześniej żeby na parapecie słońce jeszcze złapać :P

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję:) i czekam na swatche lakierów :

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :)
    Zostałaś oTAGowana: http://anwena.blogspot.com/2011/06/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałas otagowana http://82inez.blogspot.com/2011/06/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. bioaktywne szkło?! muszę wyguglować coż to takiego ;P
    szukałam tego linera w drogeriach bo katOsu go polecała na YT, ale nie znalazłam :(

    gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje !!!!
    Zapraszam do mnie :)
    http://beauty-and-make-up-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...