WoleProstoHeader

21 cze 2011

The Body Shop-współpraca i...rozdanie!:)

Mam ogromną przyjemność ogłosić, że blog "W świecie Panny Joanny" nawiązał współpracę z firmą The Body Shop! Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, zwłaszcza, że do TBS mam dostęp raczej marny, więc tym bardziej ucieszył mnie mail od Pani Magdy, w którym zaproponowała mi ona współpracę z tą marką.
Do testów otrzymałam nowość The Body Shop-masła do ciała DUO. Idea tego produktu jest bardzo ciekawa-w jednym opakowaniu znajdziemy jednocześnie dwa produkty, czy właściwie dwie oddzielone od siebie konsystencje. Jedna przeznaczona do tych obszarów naszej skóry gdzie jest ona normalna, a druga-do partii skóry wymagających szczególnego nawilżenia. Różnice w konsystencji widać już na pierwszy rzut oka-jedna część jest rzadsza, przypomina bardziej kremowy balsam, natomiast druga jest zdecydowanie mocniej zbita, treściwsza.
The Body Shop wypuściło na rynek kilka wariantów zapachowych (orzeźwiający kwiat Acai, kojąca Wanilia, relaksująca Makadamia, poprawiający nastrój Groszek Pachnący). Cała seria prezentuje się następująco:
Więcej a samych masłach będę pisać na bieżąco, kiedy już trochę ich poużywam, tymczasem mam dla Was niespodziankę :)))

Wczoraj doszła do mnie paczka, której zawartość prezentowała się następująco:
Na czym polega niespodzianka?:) Jedno z tych masełek trafi do którejś z Was! Dzięki uprzejmości firmy The Body Shop nowe, pachnące, podwójne masło zostanie rozlosowane wśród chętnych. Co trzeba zrobić?
Zasady są proste:
1. Musisz być publicznym obserwatorem bloga "W świecie Panny Joanny".
2. Pod tym postem zostaw komentarz z nickiem pod jakim obserwujesz mojego bloga.
3. W komentarzu napisz również krótką odpowiedź na pytanie "Co myślisz o idei DUO?"
4. Możesz napisać notkę o tym rozdaniu na swoim blogu-warunek niekonieczny ale można zdobyć dodatkowy los :) Jeśli taka notka się pojawi-zostaw w komentarzu linka do niej.

Prosiłabym aby wszystkie informacje były zawarte w jednym komentarzu-ułatwi mi to potem zbieranie zgłoszeń i liczenie losów :)

Rozdanie trwa przez kolejne trzy tygodnie-do 17 lipca. Zwycięzcę wybierze maszyna losująca. Wyniki pojawią się kilka dni później.

Nagroda już czeka na którąś z Was :)
Pozdrawiam,
Panna Joanna

120 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako FasOla669
    Myślę, że połączenie maseł o różnych konsystencjach jest bardzo trafionym pomysłem. Bardzo przydatnym np. na wakacjach, kiedy nie możemy do walizki wziąć całej zawartości naszej łazienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako Eweska
    mail: zych81@tlen.pl
    Idea duo - moim zdaniem ciekawe rozwiązanie bo mamy tak jakby dwa kosmetyki w jednym opakowaniu, a nasza skóra w różnych partiach ma różne potrzeby.
    Notka: http://pedzlem-malowane.blogspot.com/2011/06/konkursowo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Paramore. Myślę, że pomysł połączenia dwóch balsamów w jednym opakowaniu jest świetny - kosmetyk jest różnorodny, zachęca do wypróbowania i ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Aktualnaa
    eliksir1681@gmail.com
    Według mnie to bardzo fajny pomysł, szczególnie na pogodę z tak zwanymi niespodziankami. A poza tym pomysł odznacza się na tle innych, co przyciaga potencjalnych użytkowników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i bardzo zazdroszczę możliwości wypróbowania masełek i dlatego zgłaszam się do zabawy:)

    Obserwuję Cię jako SexiChic

    Uważam, że idea DUO jest rewelacyjna bo nie trzeba kupować dwóch osobnych produktów (co jest idealnym rozwiązaniem dla takich leniuchów jak ja), pozwala zaoszczędzić miejsce na toaletce i daje nam możliwość wyboru jakiej wersji chcemy aktualnie użyć bo obie są zawsze pod ręką:)

    Notka:
    http://sexiprzygodazwizazem.blogspot.com/2011/06/rozdanie-u-panny-joanny.html

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, gratulacje! :)

    obserwuję jako Paula.
    myślę, że pomysł na ten kosmetyk mieli świetny. każda część naszego ciała ma inne potrzeby jeśli chodzi o nawilżenie. Również konsystencja w pewnych partiach ciała pożądana jest gęsta w innych wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do rozdania - obserwuję jako Ala (aiwanczuk@gmail.com).
    Myślę, że idea idealna ;-) To kompromis i jednocześnie możliwość wyboru optymalnego rozwiązania w zależności od aktualnych potrzeb. Brawo dla TBS.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako tylkokasia kasia-ie@o2.pl
    Idea świetna bo w jednej cenie mamy 2 różne formuły :)
    I gratuluję Asiu współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się:)

    obserwuję jako amber,
    ciekawe rozwiązanie,sprawdzi się na pewno na wyjazdach, zaoszczędzi się trochę miejsca w kosmetyczce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako SenioritaMartita (senioritamartita@gmail.com)
    Idea DUO jest bardzo interesująca, ciekawe czy rzeczywiście się sprawdzi ;)
    Gratuluję współpracy z TBS :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako zzola.
    Myślę, że pomysł z dwoma poziomami nawilżenia w jednym produkcie o cudownym zapachu jest bardzo dobry. Do tej pory używałam jedynie masła TBS o zapachu passiflory i muszę przyznać, że było świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje jako Natasza Miszczuk (Reila)
    e-mail: nataszamiszczuk@gmail.com

    Co myślę o duo? To praktyczne i proste rozwiązanie, które pozwala nam cieszyć się dwoma kosmetykami naraz =]

    OdpowiedzUsuń
  13. - Obserwuję jako Axolen
    - Myślę, że idea DUO jest genialnym pomysłem, gdyż każda część naszego ciała jest inna i z tego względu ma inne potrzeby, jeśli chodzi o nawilżanie :)Dzięki temu zaoszczędzimy także na kupowaniu 2 produktów, gdyż wszystko jest zawarte w jednym okrągłym pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuje jako ilovemakeup a moj e-mail to ilovemakeup@windowslive.com

    Kosmetyki DUO to calkiem fajna sprawa po po pierwsze?nie musimy wydawac dodatkowych pieniedzy na kolejny kosmetyk?po drugie zajmuje to nam mniej miejsca w kosmetyczce?a po trzecie jadac na wycieczke wytarczy zabrac tylko jedne pudeleczko w ktorym znajdujemy dwa produkty!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ci zazdroszczę tej współpracy! Dla mnie przetestowanie kosmetyków TBS to raczej coś nierealnego.

    Chętnie wezmę udział w rozdaniu!
    obserwuję jako princetonxgirl
    Uważam, że DUO to super pomysł! Można dobierać kosmetyk do pogody, nastroju, potrzeby nawilżenia. Można podzielić się kosmetykiem z kimś - moja mama np. woli lekkie mazidła a ja raczej masła ;] Mogłybyśmy kupić 1 kosmetyk i cieszyć się nim obie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej!
    Obserwuje jako arachne.
    duo? fajny pomysl, ciekawy, niebanalny i zachecajacy do wyprobowania :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ale się zgrałyśmy :) u mnie na blogu też rozdaję to masełko The Body Shop :)))

    powodzenia wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuje jako Kosmetykoholiczka;)
    a co mysle o duo? ze to podwójna przyjemnosc;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje jako ivonizzle (ajwonizle@gmail.com)
    Myślę, że Duo to super sprawa, ja sama mam tak, że większość mojego ciała potrzebuję lekkiego nawilżenia, a łydki, łokcie i dłonie bardzo silnego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Katarzyna

    Myślę, że to świetny pomysł - oszczędność miejsca i pieniędzy, bo mamy 2 produkty w jednym opakowaniu ;)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję jako scarbeq ;)
    Z nowości TBS byłam zachwycona ponieważ w jednym opakowaniu mamy super rozwiązanie do różnych partii ciała .
    Uważam , że to świetny pomysł ! Kupując masełko mamy szansę wypróbować dwa ;)
    notka ; http://scarbeq-makeup.blogspot.com/2011/06/konkurs-u-joannapanna.html

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: kosmetoZakupocholiczka

    Co myślę i idei duo ? Myślę że to bardzo ciekawy innowacyjny pomysł na nawilżanie, który może zrewolucjonizować podejście do wszelkiego rodzaju mazideł do ciała

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. obserwuję jako gabryś
    3. uważam ideę za kapitalną! jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby jeden balsam nawilżał odpowiednio wszystkie partie mojego ciała - a duo, dzięki dwóm formułom, powinien być wielkim ułatwieniem w codziennej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako TheDoliouse
    Mój e-mail: wiktorias@wp.pl
    Według mnie idea jest świetna, bo zamiast 2 kosmetyki, mamy produkty w jednym miejscu! Cóż za ułatwienie.
    Notka: http://thedoliouse.blogspot.com/2011/04/wiosenne-szalenstwo.html

    Pozdrawiam,
    TheDoliouse

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako Olirenza.
    olirenza@gmail.com
    Pomysł na połączenie dwóch typów kosmetyków w 1 opakowaniu jest genialny. Niby prosty, ale niezwykle przydatny, bo możemy oszczędzić miejsce na półce i w zależności od aktualnych potrzeb skorzystać z interesującej nas połowy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuję jako nati20
    nati17rsl@interia.pl
    Co myślisz o idei Duo?
    Idea duo bardzo mi się podoba ponieważ mamy możliwości korzystania z dwóch rodzajów balsamów w jednym pudełku(co zaoszczędza miejsca przy zbliżających się wakacjach) zaoszczędzamy również pieniądze ;);) za które możemy wypróbować inne kosmetyki
    notka o konkursie : http://naati20.blogspot.com/2011/06/kolejny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuje jako yasminella
    email yasmienlla.yasminella@gmail.com
    Uważam że pomysł połączenia jednego kosmetyku o dwóch konsystencjach, jest bardzo dobrym rozwiazaniem ponieważ każdy znajdzie coś dla siebie, jak i wzależności od potrzeby może różnie korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej ;)
    Obserwuję jako Ferrou
    mail: ferrou_22@yahoo.pl
    notka: http://storybyferrou.blogspot.com/2011/06/rozdaniowo.html

    Idea Duo jest dla mnie wyśmienita - jest to dobre rozwiązanie, każda kobieta na tym skorzysta, bo przecież nie mamy takiej samej skóry - dzięki kosmetykowi Duo możemy zaspokajać jej potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje jako Cherry Berry.
    Mysle, ze idea duo jest fantastyczna, szczegolnie kiedy ktos ma tylko kilka suchych miejsc na ciele, a reszta skory nie potrzebuje az tak silnego nawizania. Dlatego dwa masla w jednym opakowaniu uwazam za poreczne i wygodne rozwiazanie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurczę, sklep TBS mam w zasięgu 30 minut spacerem, a nie wpadłam na to, żeby tm zajrzeć! Kusi mnie ten kwiat acai, chyba się wybiorę powąchać :)
    Idea Duo zastanawiająca. Choćby poprzez oszczędzanie środowiska mniejszą ilością plastikowych opakowań, co dla mnie jest ważne.
    Może by tak zacząć korzystać z tych kosmetyków?
    Na początek wezmę udział w rozdaniu :)
    ganczarska_justyna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję jako foxy__.
    Odpowiedź jest banalna: 2 produkty w jednym, zajmuje mało miejsca i wszędzie można zabrać jeden słoik a nie dwa.
    e-mail: foxy__@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuje jako Allure (kasiorek.1@op.pl)
    pomysł na podwójne masło, bardzo ciekawy- można popróbować różnych konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako Jyyli
    napisałam w notce: http://jyylinka.blogspot.com/2011/06/blog-post.html
    mój mail: jyylinka@gmail.com

    A co myślę o idei Duo? Bardzo mi się podoba :) Dwa balsamy w jednym słoiku - oszczędność miejsca, a co najważniejsze dla mnie, wystarczy otworzyć ten jeden słoik i smarować :D Jestem leniuszkiem i całe ciało zawsze smaruję jednym, więc takie rozwiązanie jest idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwuję jako 552MIley552
    no i oczywiście zgłaszam się ;d

    Uważam że pomysł z masłem DUO, jest świetny ( jedna część dla suchej skóry a druga dla normalnej), chociaż mogłoby być mniej tego masła dla suchej skóry ( wiadomo - mniej suchych miejsc na ciele)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako Kosmetykomania
    Myślę że to dobry pomysl żeby połączyć 2 rodzaje balsamu w jednym opakowaniu, zwłaszcza że teraz jest okres wakacyjny i nikt nie lubi zabierać ze sobą walizki kosmetyków.

    notka: http://agusia77.blogspot.com/2011/06/rozdania-mase-body-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuję jako taml
    Myślę, że idea jest genialna. W niektórych partiach ciała potrzebujemy zdecydowanie więcej nawilżenia a z masłami Duo możemy sprostać zadaniu jednym genialnym opakowaniem. Poza tym, piękne zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako kosodrzewina
    Myślę, że idea masełek Duo to świetny pomysł na wszelkiego rodzaju wyjazdy- nie trzeba brać dwóch oddzielnych produktów- jeden wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako Na Krawędzi
    myślę, że idea duo to ciekawy pomysł, nie trzeba kupowac 2 kosmetyków, więcej miejsca na półce i sumienie czyste, a jak w praktyce to nie wiem:D
    notka na moim blogu:)
    http://nk-naturalkiller.blogspot.com/2011/06/rozdanie-u-panny-joanny.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też się zgłaszam :)

    Obserwuję jako Greatdee (lub jako "dorota" ?)
    DUO to fajna propozycja dla par o różnych potrzebach skórnych :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję współpracy :)

    Obseruję jako PatuSiak
    notka: http://patkawariatka.blogspot.com/2011/06/kolejne-rozdania.html

    Myślę że idea duo jest dobra na różne partie skóry. I przede wszystkim zaoszczędzone miejsce :) Przy zbliżających sie wyjazdach to super rozwiązanie. Zamiast dwóch "wielkich" butli balsamu jedno z dwoma produktami:)

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję jako d0m1n1k4
    (d0m1n1k4@o2.pl)
    Uważam, że stworzenie masła DUO było świetnym pomysłem, nie trzeba już kupować osobnych produktów do każdej części ciała, nie mówiąc już o oszczędności miejsca i czasu na szukanie balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuje jako Amanda i mój e-mail to fryzela1@op.pl
    W idei DUO fascynuje mnie poręczność i działanie. Mam skórę atopową i na letnie wyjazdy jedno pudełeczko z TBS jest dużo lepszym rozwiązaniem niż połowa antyatopikowej apteczki z domu, szczególnie, że są tu połączone jakby dwie treściwości - ta ratująca od atopików i lekka na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako lili
    Masło Duo może okazać się dobrym produktem ze względu na swoją dwoistość ;) Na pewno zadowoli każdą partię ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako Ag
    link do notki: http://mrsnaneek.blogspot.com/2011/06/rozdanie-u-panny-joanny.html

    Pomysł masła DUO uważam za bardzo udany. Chyba każdy ma na swoim ciele miejsca, w których skóra jest bardziej sucha i potrzebuje bardziej intensywnego nawilżenia. Dlatego uważam, że dwa "poziomy" nawilżania w maśle do ciała DUO to bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Obserwuję jako Aleksandra A.

    3. "Co myślisz o idei DUO?"
    Myślę iż jest to ciekawe połączenie. Nie dość, że są to dwa balsamy w jednym i nie trzeba się męczyć z szukaniem miejsca na dwa, to jeszcze mamy do czynienia z dwoma rodzajami nawilżenia. Jedziemy w podróż- możemy łatwo się spakować i używać balsamu rano i wieczorem nie myląc butelek. Bezstresowo i pomysłowo :)
    4. Notka: http://rola-ciszy.blogspot.com/2011/06/rozdania.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl
    mam Cie w blogrollu
    notka http://kosmetykiatiny.blogspot.com/2011/06/szczesciu-trzeba-pomoc-rozdanka.html

    Dla mnie duo to bardzo dobry pomysł, w jednym opakowaniu mamy dwa rożne balsamy. Ja np. w ciągu dnia potrzebuje czegoś lżejszego, a na noc używam już bardziej treściwszych kosmetyków. Taki duo zadowala mnie całkowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako blondordie, mail (nie wiem czy potrzebny, ale zawsze lepiej napisać) - blondordie@interia.pl :)

    Co sądzę o Duo? Moim zdaniem to idealne połączenie na letni czas, ponieważ w tym okresie zwykle gdzieś wyjeżdżamy i nie chcemy brać ze sobą zbyt wielu kosmetyków - im mniej, tym lepiej. Duo to bardzo praktyczne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. obserwuje jako holidayinhollywood
    myślę, że nowe masełka DUO to świentne rozwiązanie :P do pielęgnacji w dni kiedy skóra wymga mniej i więcej od ans :P to zresztą świetne rozwiązanie na wyjazdy - zabierając jeden kosmetyk możemy zaspokoić wiele potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń
  49. obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl
    mysle, ze duo to ciekawe rozwiazanie, ktore daje mozliwosc stopnia nawilzenia kiedy sie chce i jak sie chce:)
    http://zofiana.pinger.pl/m/6734481/rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako TheSylwQaa.
    im.not.afraid.you@o2.pl
    Myślę , że to dobry pomysł. Jest to poręczne, każdemu się przyda i jest ciekawe. ;p
    Notka : http://sylwqaaa.blogspot.com/2011/06/u-panny-joanny-p.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako KamSaya
    szarlotka4@op.pl

    Fajna sprawa z tym połączeniem, szczególnie teraz, na wakacje nie trzeba taszczyć osobno balsamu do ciała i np. masła do nóg czy łokci! Poza tym obie konsystencje są w tym samym zapachu,co pozwala w pełni cieszy c się wybranym aromatem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się do zabawy!
    obserwuję - misscosmoshop
    @ - marta.kiera@gmail.com
    idea produktu DUO, według mnie jest ciekawa. mam skórę suchą, a w niektórych miejscach bardzo suchą, więc sądzę, że konsystencja rzadsza będzie doskonała do skóry suchej, natomiast ta treściwsza - na skórę bardzo suchą! jestem bardzo zainteresowana tym masełkiem! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako Pralinka :)
    O duo myślę, że jest to ciekawa propozycja dla wszystkich wymagających osób. Jest to świetna innowacja!

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako Curlygirl
    Fajny pomysł z tą ideą DUO, bo można za jednym razem mieć dwa produkty i używać w zależności od potrzeby.
    Notka o rozdaniu: http://kotka-nie-myszka.blogspot.com/2011/06/czerwcowo-lipcowe-giveawaye.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciao bella ;)
    Idea połączenia dwóch produktów o jednakowym zapachu lecz różnej konsystencji za genialną. Mamy dwa mleczka/balsamy w jednym opakowaniu, co ułatwia nam uzycie oraz zaoszczędza czas oraz miejsce w kosmetyczce lub łazience ;)
    Obserwuję jako peniam.
    mpeczka at gmail dot com
    Dziekuję za zorganizowanie tego rozdania oraz gratuluję nawiązania współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako Agnieszka. Myślę, że idea jest świetna - możemy kosmetykiem z jednego opakowania dbać o różne części ciała, w zależności od ich potrzeb. Poza tym jeden słoiczek zajmuje mniej miejsca niż dwa :) (dodałam info o rozdaniu na swoim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako LoveBloom3
    Uważam, że idea DUO jest znakomicie przeznaczona dla wszystkich kobiet na tym świecie :) Każda z nas ma problemy ze skórą, jedna większe, druga mniejsze i właśnie dlatego masełka są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam

    Obserwuję jako paulina80

    e-mail: paulina80@gazeta.pl

    Co do pomysłu Duo to jest ciekawy, jakoś nie przypominam sobie by w innym kosmetyku zastosowano taki pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję Cię jako Kolorowy Kot :)

    Co do pomysłu duo - z jednej strony bardzo mi się podoba. Mam akurat ciało, które np. na ramionach wymaga o wiele większego natłuszczenia niż na nogach i taki pomysł z lżejszą i gęstszą konsystencją w jednym byłby dla mnie świetnym rozwiązaniem. Ale z drugiej strony zastanawia mnie czy taki patent faktycznie sprawdzi się w praktyce - jak będzie z wydajnością jednej i drugiej połówki? Czy w ogóle jakościowo obie połówki podołają? Ale uwielbiam próbować nowości, a już szczególnie nowości z TBS, dlatego mam ogromną ochotę na to DUO :)

    OdpowiedzUsuń
  60. zglaszam sie:D

    obserwuje jako neomedia
    neomedia@gmx.de

    DUO mnie tak intryguje, ze az sie trzese aby moc kiedys je przetestowac. Niestety nie mam do niego jeszcze dostepu.A pomysl bardzo mi sie podoba, mamy takie dwa w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuje - baiserr ;)
    Idea duo jest genialna, nie trzeba kupować dwóch kosmetyków wystarczy DUO. Możemy nawilżyć całe ciało jedną częścią, a strefy bardziej potrzebujące pomocy (łokcie!) drugą. GENIALNIE <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako kotwilka
    kotwilka@gmail.com
    Przemawia do mnie idea maseł DUO, bo moje ciało czasem potrzebuje silnego odzywienia, a następnego dni mam ochotę posmarować się czymś lekkim, nawet dla zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako posylwii
    sylwia1504@gmail.com
    Uważam, że idea masła podwójnego jest świetnym pomysłem, bo niektóre partie ciała (łokcie, pięty) potrzebują silniejszego nawilżenia niż inne.

    OdpowiedzUsuń
  64. nick: Nath
    email: 19thfeb@wp.pl
    notka: http://whatshesdone.blogspot.com/2011/06/konkursowo.html

    DUO to bardzo prosta, ale jak bardzo praktyczna idea :) Dzięki tym kosmetykom nie dość, ze zaoszczędzimy miejsce na naszych kosmetycznych półkach (które i tak pewnie pękają w szwach), ale możemy też delektować się wspaniałymi zapachami kosmetyków The Body Shop!

    OdpowiedzUsuń
  65. nick; kosmetolandia
    email: kosmetolandia@o2.pl
    Bardzo podoba mi się pomysł stworzenia takiego masła do ciała. Każda kobieta posiada partie ciała, które wymagają większego nawilżania, jak i te które go aż tak nie potrzebują. W moim przypadku z pewnością intensywniejsze nawilżanie przydałoby się dla skóry na łokciach i kolanach. Nigdy jeszcze nie miałam do czynienia z kosmetykami TBS, jednak czytając tak wiele recenzji, z pewnością kiedyś skorzystam z ich produktów. Masło DUO to bardzo innowacyjny pomysł, który z pewnością ułatwi życie wielu kobietom. Teraz już nie musiałabym używać kilku produktów, aby dobrze nawilżyć moje ciało.

    OdpowiedzUsuń
  66. zglaszam się:)
    obserwuje jako kleopatre
    link do notki http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/06/kolejne-rozdania-w-ktorych-biore-udzial.html

    Myślę, że pomysł na takie masło jest świetny, masła odrazu wpadły mi w oko mimo, że niełatwo jest mnie skusić kosmetykami pielęgnacyjnymi. Wszystkie balsamy do ciała, które miałam do tej pory (a miałam ich trochę) były albo zbyt treściwie by używać ich na całe ciało (moja skóra momentami wydaje się wogóle nie potrzebować nawilżania) albo zbyt słabo nawilżające (praktycznie każdy balsam nie radził sobie z moimi przesuszonymi łydkami;)) także myślę, że nie tylko ja mam podobny problem i pomysł na masło-duo wydaje się być naprawdę dobry!

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako neciaaa
    Idea Duo jest super ponieważ jeden kosmetyk nawilża całe nasze ciało + boski zapach owoców .....mmmmmmmm NIEBO
    notka na moim blogu: http://neciaaa-fl.blogspot.com/2011/06/rozdanie-na-blogu-w-swiecie-panny.html

    OdpowiedzUsuń
  68. obserwuję jako : ninette.
    idea duo jest świetnym pomysłem,
    przydatnym i nowatorskim ;)
    z przyjemnością wypróbuję masełka TBS Duo :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję Cię jako Abscysynka, pojawiła się notka o rozdaniu :
    http://mazidla-abscysynki.blogspot.com/2011/06/smakowite-rozdania.html
    Co sądzę ? Fajne połączenie, dobrze się sprawdzi w podróży - gdzie zamiast 2 kosmetyków może zabrać ze sobą tylko 1 podwójny. Bardziej skoncentrowany kosmetyk użyć na kolana czy też łokcie, a tym mniej, relaksować się na pozostalych partiach ciała, hmmm bardzo chętnie bym wypróbowała TBS duo :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję jako Cosmetoholic

    idea duo jest rewelacyjna, dzięki temu nie muszę kupować dwóch produktów, tylko są one zawarte w jednej formie. Dzięki temu cena jest o polowę niższa, istnieje większa szansa, że zużyję dany produkt w czasie jego ważności.

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuje jako beautifultinkerbell
    notka http://beautifultinkerbell.blogspot.com/2011/06/rozdania-w-ktorych-biore-udzia.html
    mail marta-199410wp.pl

    Myślę, że pomysł na taki produkt jest fajny możemy dzięki temu wypróbowac dwa produktu jednej firmy no i te cudowne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuje jako SkonfundowanaPanna
    email : fluffy.is.sweet@gmail.com
    Moim zdaniem idea DUO to coś świetnego! Jest dobra dla każdego rodzaju cery i na każdą porę roku, po za tym jeśli ktoś ma bardziej wymagającą skóre zamiast 2 balsamów pakuje na wycieczkę 1. ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. obserwuję blog jako : Integra
    email: integra89@wp.pl
    co myślę o masłach DUO?? to napewno dobre rozwiązanie dla kobiet zabieganych - mamy dwa produkty w jednym, to rozwiązanie dobre również ze względu na oszczędność miejsca (szafki kobiet już i tak pękają od kosmetyków)jak i pieniędzy (jeden porządny kosmetyk nawilżający to skarb), a jeszcze jak pachnie przecudnie to jak mogę nie chcieć go mieć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuje jako Alicja allice03@gmail.com
    Napisałam o rozdaniu : http://antypesymistka.blogspot.com/2011/06/rozdania.html

    Myślę że duo jest idealnym rozwiązaniem w podróży, gdy nie mamy miejsca by wziąć tyle produktów a tu mamy dwa w jednym

    OdpowiedzUsuń
  75. obserwuję jako adrianna
    (adastrzyza@gmail.com)

    Idea duo, akurat w tym przypadku bardzo mnie zaciekawiła. Na początku podchodziłam jednak do tego dość sceptycznie... Dopiero po obmacaniu masełka w sklepie mogłam stwierdzić, że to dobry pomysł dla każdego z kapryśną skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  76. zgłaszam się! obserwuję jako diggerowa (diggerowa@gmail.com)


    pomysł z duo jest bardzo ciekawy & korci mnie wypróbowanie go. zapewne zaoszczędza czas przy szukaniu, otwieraniu i paćkaniu się kilkoma kosmetykami, a ja jestem strasznym leniem :D

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  77. hey :)

    Obserwuje jako mamibecia

    Pomysł na umieszczenie dwóch treści maselka w jednym opakowaniu jest na pewno sam sobie bardzo dobry i znajdzie wiele zwolenniczek .Kazda prawie z nas znajdzie miejsca ,które potrzebuja bogatszej konsystencji. Pomysl godny pochwaly !

    OdpowiedzUsuń
  78. Chetnie wezme udzial w rozdaniu
    obserwuje Cie jako Le Mavrica
    moj mail to mss.mars@gmail.com

    Podoba mi sie pomysl dwoch kosmetykow w jednym, niestety nie mialam okazji sprobowac takiego, natomiast pomysl udany, bo nawet jesli jeden nam nie podpasuje to mamy drugi.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam się :)
    Obserwuje jako MaloToOpanowane
    email : luska103@gmail.com
    Bardzo podoba mi się pomysł mamy 2 w 1 . Nie wala na się 84523 opakowań z różnymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję jako SheWoman
    shewoman.blog@gmail.com
    notka: http://shewoman-blog.blogspot.com/2011/03/moze-szczescie-mi-dopisze.html

    Idea moim zdaniem jest rewelacyjna-w jednym opakowaniu mamy kosmetyk, który spełni wszystkie wymagania naszej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję cię jako Porannarosa
    email:nande@vp.pl
    notka:http://porannarosaaaa.blogspot.com/2011/06/dziewczyny-rozdaja.html

    Co sądzę o masełkach DUO: Myślę że jest to dobre rozwiązanie dla osób o suchej skórze.Dodatkowo mamy do wyboru przyjemne dla zmysłów zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam się! ;)
    obserwuję jako mmmadziana
    mmmadziana@gmail.com
    Uważam, że idea DUO to bardzo dobry pomysł. Dwa kosmetyki w jednym - super!
    http://mmmadziana.pinger.pl/m/6864715/konkurs-w-swiecie-panny-joanny

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako Tosiaczek666
    tosiaczek666@o2.pl

    Notka o rozdaniu się pojawiła:
    http://toiowo-tosiakowo.blogspot.com/2011/07/lipcowe-rozdania.html

    Idea Duo to świetna idea bo pozwala zwykle zaoszczędzić :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję jako Karanloth.

    kasik.katarzyna@gmail.com

    Na wielu blogach kusicie tymi masełkami duo, że aż chce się je mieć! Jest to ciekawy pomysł, takie 2w1 i jestem go mega ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  85. 1. No oczywiście, że jestem publicznym obserwatorem :D - siulka - ofkors ;)
    2. zostawiam komentarz :)
    3. Myślę, że idea DUO to fantastyczny pomysł dla osób takich jak ja - borykam się z zapaleniem mieszków włosowych na ramionach i tam potrzebuję treściwej pielęgnacji, natomiast reszcie ciała wystarczy normalny krem - tutaj jest dwa w jednym i nie muszę kupować dwóch kosmetyków :D

    Chyba do wszystkich się zapiszę na to rozdanie, bo mam taaaaką ochotę na to masełko noooo <3.

    OdpowiedzUsuń
  86. obserwuję jako martazet21
    mój mail: martazet21@o2.pl
    idea duo to świetny sposób na urozmaicenie swojej kosmetyczki - 2 produkty w jednym zajmują mniej miejsca, mniej kosztują, a są jak 2 różne produkty, dodatkowo niektore partie ciała potrzebuja też wiecej nawilżenia, inne partie mniej a wiec i tu mamy 2 w 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Jestem publicznym obserwatorem bloga, obserwuję jako Malinowy Kuferek.
    Umieściłam wpis o rozdaniu pod tym adresem http://malinowykuferek.blogspot.com/2011/05/biedronkowe-taniochy-peeling-oraz-krem.html

    Co myślę o idei DUO?
    Myślę, że połączenie dwóch produktów przeznaczonych do różnych typów skóry jest świetnym rozwiązaniem. Nasza skóra często jest różna, podam swój przykład skóry nóg. Łydki i kolana suche, uda normalne tak, więc DUO jest idealne ! Myślę też, że opakowanie jest funkcjonalne, można je zabrać śmiało w podróż zamiast taszczyć dwa osobne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję jako dezemka :) (dezemka@gmail.com)
    Notka http://dezemka.blogspot.com/2011/06/rozdania-i-konkursy.html

    Duo to świetny pomysł szczególnie na wakacje,gdzie potrzebujemy często dwóch różnych konsystencji a w walizce niekoniecznie znajdziemy na to miejsce. Jestem szalenie ciekawa tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  89. :)
    obserwuje jako WanillioweNiebo
    Mnie to duo zachęca tym, ze w zaleznosci od nastroju i od potrzeb moge wybierac w jednym produkcie:)

    OdpowiedzUsuń
  90. obserwuję jako Zuza
    Zawsze uwielbiałam rzeczy 2w1 tu mamy 2 kremy w jednym opakowaniu wiec więcej miejsca w wakacyjnej walizce ;)!

    OdpowiedzUsuń
  91. obserwuje jako: nataliachojnacka98
    co myślę o DUO? że to fajny pomysł, bo, możemy się cieszyć tak jakby dwoma innymi produktami w jednym opakowaniu, więc co za tym idzie nie musimy kupować nowego

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuje jako hane.
    Produkty TBS duo to świetna opcja na wyjazd ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. imadoki
    Lubię kosmetyki dwa w jednym, ze względu na to, że dają mi podwójną przyjemność i dwa razy większą skuteczność ;D
    Notka na moim blogu: http://jolivisage-pl.blogspot.com/2011/03/konkursy-rozdania_21.html

    OdpowiedzUsuń
  94. Obserwuję jako Yoanka
    Co myślę o idei DUO? Myślę, że tak samo jak każdy człwiek szuka przez całe życie drugiej połówki, która będzie nas uzupełniać w każdy możliwy sposób tak i dwie połówki masła będą świetnie współgrać aby rozpieścić nasze ciałka :D
    Notatka: http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/07/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  95. obserwuję jako moher_
    myślę że pomysł na Duo jest wspaniały,nie dość że mają wspaniałe zapachy to jeszcze każdy może decydować czym chce się posmarować

    OdpowiedzUsuń
  96. Cześć, obserwuję jako Yennefer (niedziela82@gmail.com).

    Zapraszam do notki o rozdaniu: http://eteleport.blogspot.com/2011/07/blogerki-rozdaja-kosmetyki-body-shop.html :)

    Idea DUO jest stworzona dla mnie - lubię używać różnych konsystencji balsamów o różnych porach dnia i roku. Do tego mam problem z systematycznym smarowaniem ciałka ;) Dzięki DUO będę miała jedno opakowanie balsamu na półce zamiast kilku, a i zużywanie pójdzie szybciej :D

    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  97. obserwuję jako nutellaestrela
    Hmmm... 2 w 1 to może być fajna sprawa! bardziej suche miejsca i te mniej będą nawilżone:) i cała skóra zadowolona
    notka na http://nutellaestrela.blogspot.com/2011/07/w-swiecie-panny-joanny-body-shop.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. obserwuję jako: grzee

    łał gratuluję! świetna okazja :)

    duo z pewnością jest dobrym rozwiązaniem! szczególnie gdy wyjeżdżamy i nie jesteśmy w stanie zabrać ze sobą kilku typów mazideł do skóry :))

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję jako Pycia
    notka: http://brazowookadziewczyna.blogspot.com/2011/06/ogromna-ilosc-rozdan.html

    Duo jest idealnym pomysłem. Wiadomo, że mamy na ciele miejsca, które przesuszają się bardziej niż inne i nie musimy mieć dwóch różnych kosmetyków by nawilżać skórę.

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuję jako Materialistka
    makaron366@gmail.com
    notka: http://kosmetycznaodyseja.blogspot.com/2011/07/garsc-rozdan.html


    Duo to super rozwiązanie, dwa kosmetyki w jednym, dzięki czemu oszczędzamy na miejscu i może się sprawdzić w różnych sytuacjach. Możemy spróbować dwóch różnych kosmetyków w cenie jednego!

    OdpowiedzUsuń
  101. Obserwuje jako kate :)
    info o konkursie i polecany twój blog znajdziesz na www.zycie-kate.blogspot.com :)

    e-mail : kate7@buziaczek.pl

    DUO - to słowo kojarzy mi się coś z czym się łączy, takie 2 in 1 , i tak rzeczywiście jest :) dwie formy w jednym masełku :) Chciałabym to pyszne masełko ponieważ tylko jeszcze jego brakuje u mnie w domu, mam dla niego specjalne miejsce, dzięki nie wielkiemu opakowaniu zmieści się wszędzie i jest wygodne oraz szczelne opakowanie więc spokojnie można zabrać go wszędzie, w tej chwili to akurat w podróż na wakacje, końcówke masełka można spokojnie wykorzystać, bo gdy jest krem w tubce trzeba go odwracać aby końcówka spłyneła, a że nie jesteśmy inspektorem gadżetem i nie wydłuży nam się palec aby wydubać naszą końcówke kremu wymyślili właśnie krem DUO w wygodnym opakowaniu :) Jego zapach jest świetny, przyciąga nawet mojego sąsiada :> , nie którzy mówią że szczęścia nie da się zamknąć w pudełko i się bardzo mylili bo już takie właśnie szczęście przybyło i to podwójne.
    Nasz rozkład powinien być rozłożony względem rozkładu jazdy autobusów, otóż to nie będzie zwykły rozkład jazdy ale rozkład Dnia : 1. Śniadanie 2. Mycie 3. MASŁO DUO 4. szkoła/praca a w przerwie MASŁO DUO 5. obiadek 6. po obiadku oczywiście coś na słodko MASŁO DUO 6. kolacja 7. po kolacji przydałoby się cos słodkiego ale co za dużo to nie zdrowo musi zostać jeszcze troche pyszności na następny dzień 8. Mycie 9. i przed pójściem spać to co niedźwiadki lubią najbardziej... nieee, nie miodek tylko MASŁO DUO! 10. Pachnący Sen... :)
    Kremu DUO NIC NIE PRZEBIJE :) + Fajne kolorowe etykiety które rzucają się w oczy w sklepie, więc trudno ich nie kupić, skoro one same już kuszą i mówią : WEŹ MNIE ! :)

    Pozdrawiam serdecznie i zpraszam również do mnie na ROZDANIE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. - obserwuję jako PureMorning
    - myślę, że idea duo jest ciekawym pomysłem - w jednym opakowaniu mamy do wyboru dwie konsystencje o rożnym poziomie nawilżenia - dzięki temu można w danym momencie użyć tego, które jest bardziej potrzebne.
    - notatka: http://pure-morning123.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  103. obserwuję jako youlek
    mail: ejulia@o2.pl

    idea jest dla mnie genialna! bardzo nowoczesna, inspirująca.. ale głównie - niesamowicie praktyczna! i to właśnie chyba za praktyczność tak bardzo go pożądam!;)

    OdpowiedzUsuń
  104. Obserwuję bloga jako Miau Kot. (skrobakokotek@gmail.com)

    Idea duo znana jest mi bardziej z kosmetyków (kremów itd) Avonu, jednak nigdy się na nie nie skusiłam (miałam zaufanie tylko do mgiełek zapachowych :P). Tutaj połączenie masełka nawilżającego z kremem mocniej odżywiającym "załatwia" większość potrzeb pielęgnacyjnych całego ciała. Jeśli dodać do tego cudowny zapach... Żyć, nie umierać :D

    Notka z informacją o Twoim rozdaniu:
    http://co-miau-kot.blogspot.com/2011/07/rozdania-rozdania-rozdania-d.html

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  105. obserwuję jako: vilandre
    e-mail: justyna100@gmail.com

    Idea DUO to funkcjonalność, praktyczność, oszczędność miejsca w kosmetyczce ;) i przede wszystkim wygoda

    OdpowiedzUsuń
  106. Obserwuje jako mejaczek, e-mail : mejaczek@o2.pl
    Dodałam notkę :
    http://kosmetyczny-bzik.blogspot.com/2011/07/nasz-panna-rozdaje.html
    Dodałam do blogrolla
    Sądzę, ze duo to bardzo dobry pomysł, ponieważ skróa w różnych partiach, potrzebuje innego nawilżenia i inicjatywa duo to własnie zapewnia:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Obserwuję jako: Dominika
    Kontakt: nolanis@wp.pl

    Idea DUO to świetny pomysł. Dlaczego? Otóż sama jestem przykładem tego, iż niektóre partie ciała są bardziej ''wysuszone'' od reszty (w moim przypadku są to łokcie - po części to wina choroby, po części braku nawilżenia). Próbowałam wielu kremów (stosowałam ok.5-6 razy dziennie grubą warstwę) i to nic nie dawało. Może DUO pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. Obseruwję jako Sue
    agsa.agsa@hotmail.com
    Link do notki: http://kosmetyczka-sue.blogspot.com/2011/07/rozdania.html

    Co myślę o idei DUO? Uważam, że jest pomysł wart uwagi. Naprawdę dobry, duży plus dla TBS, że wmyślili coś takiego, co pokazuje, że rozumieją problemy kobiet. Wiadomo, że niektóre partie ciała potrzebuję większego nawilżenia, inne mniejszego. Produkty DUO ułatwiają nam zadanie, bo przecież nie musimy kupować dwóch różnych produktów, czy też częściej smarować innych miejsc. Jest łatwiej, szybciej i taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Obserwuję jako Anonyme (anonimowoopieknie@gmail.com).
    Bardzo podoba mi się idea kosmetyków DUO- dwa kosmetyki w jednym, co za wygoda!:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Obserwuje jako Mariot
    oliwia19@onet.eu
    notka:
    http://moda-na-styl.blogspot.com/p/candy-rozdania.html
    Sądzę, że to dobry pomysł z myślą o potrzebach kobiet :) Sama bym chętnie wypróbowała to masełko.

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam chęć udziału w rozdaniu. Obserwuję jako aga, a mój mail to agamatosek@gmail.com.

    A pomysł na DUO uważam za trafiony, ponieważ kosmetyki 2w1 to oszczędność i miejsca i pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  112. Obserwuję jako *MartynaLife*
    martina-93@wp.pl

    Uważam, że idea DUO to idealne rozwiązanie dla osób takich jak ja, które pakując się na wyjazd wakacyjny nie są w stanie zmieścić wszystkich potrzebnych rzeczy do walizki czy kosmetyczki :) To wygoda i oszczędność miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  113. Obserwuję jako opos-w-wannie.
    Idea DUO bardzo mi przypadła do gustu, mamy jeden kosmetyk, który zaspokaja potrzeby różnych partii ciała :)
    Napisałam notkę, w której wspomniałam o rozdaniu tutaj: http://wykluwarka.blogspot.com/2011/07/bebeauty-spa-maso-do-ciaa-z.html

    OdpowiedzUsuń
  114. Obserwuje jako s1klaa

    Bardzo przypadł mi ten pomysł do gustu, moja skóra jest "dziwna' wydaje się być sucha jednak w trakcie smarowania jej cięższym balsamem czy masłem okazuje się zbyt treściwe. W masłach duo nie muszę bawić się z wyciąganiem kolejnego tylko odrazu smaruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. Obserwuję jako DobraDusza

    Moim zdaniem idea kosmetyku zawierającego 2 różne konsystencje jest świetna! Większość z nas ma pewne partie ciała bardziej suche, inne mniej. Dzięki zastosowaniu takiego kosmetyku możemy zadbać o odpowiednią pielęgnację całego ciała :)Jest to także fajne rozwiązanie jeśli chodzi o wyjazdy- w domu, od biedy możemy się smarować dwoma różnymi kremami.

    OdpowiedzUsuń
  116. Obserwuję jako Lusterko Em :)

    Co do samej idei DUO to według mnie jest bardzo dobra - sama często używam różnych kosmetyków w zależności od partii ciała, ale... tylko dla bzików kosmetycznych. Nie sądzę, żeby zwykłym użytkownikom chciało się w to bawić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Witam!
    Obserwuję jako nastusia
    Link do notki o rozdaniu: http://nastusiowy-swiat.blogspot.com/2011/07/rozdanie-u-panny-joanny.html

    Jeśli chodzi o pomysł z podwójnymi balsamami: Jak dla mnie super, gdyż treściwym masełkiem nie potrzebujemy smarować całego ciała, a dzięki połączeniu go z lżejszym balsamem - możemy całe cudnie pachnieć, bez tłustej powłoczki :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  118. + Obserwuję jako Seraphase
    + idea Duo jest tak genialna w swojej prostocie, że dziwię się, czemu nikt wcześniej na to nie wpadł (a jeśli wpadł, to czemu tego nie ogłosił?!)
    + notka: http://seraphase.blogspot.com/2011/07/o-wochach-part-i.html

    OdpowiedzUsuń
  119. obserwuję jako innaa93 :)
    nie wiem co sądzę o idei Duo, ale może się przekonam, kto wie.. ;D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...