WoleProstoHeader

3 maj 2011

Ulubieńcy kwietnia!

Z podsumowaniem miesiąca jak widać niespecjalnie się spieszyłam, ale lepiej późno niż wcale :)

W ostatnim miesiącu największym zainteresowaniem cieszyły się posty m.in. o lakierze z LE Exotic Flower, o "Blokerze", na kolejnych pozycjach znalazły się recenzje kosmetyków Paese oraz biedronkowej firmy BeBeauty.
Kwiecień był dla mnie miesiącem odkryć, znalazłam kilka świetnych kosmetyków,  zarówno z kolorówki jak i pielęgnacji, które na pewno na stałe zagoszczą w mojej kosmetyczce/łazience. Ale po kolei :)

Twarz:
Przestałam używać klasycznych korektorów, zamiast nich w ruch poszedł podkład Very Me z Oriflame, który nakładam pod oczy i nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba. Jeśli chodzi o podkłady to wciąż króluje w tej kwestii podkład matujący z Catrice-dla mnie jest niezastąpiony. Puder sypki z My Secret w tym miesiącu został zastąpiony transparentnym pudrem sypkim z Vipery-zmiana była bardzo korzystna, bardzo się z tym pudrem polubiłam (zbieram się w sobie do napisania jego recenzji). Rozświetlacz, którego używałam najczęściej to bezapelacyjnie puder z Catrice z LE Urban Baroque. Już się boję co ja pocznę gdy go wykończę do dna. W kwietniu na nowo polubiłam się z kosmetykami firmy Paese-to właśnie ich róż "Różane omdlenie" prawie codziennie zdobił moje policzki.

Oczy:
Tutaj musiałabym wymienić całą masę kosmetyków bo to oczy najczęściej akcentuję w moim makijażu. Żeby nie wyliczać po kolei każdego cienia, ogółem określę kwiecień miesiącem minerałów-odsypki, które dostałam od Hexxany (:))), a które starczą mi chyba na wieczność, codziennie pomagały mi w stworzeniu kolorowego, wiosennego makijażu. Były to głównie miki z Coastal Scents oraz pigmenty z TKB (tak apropo-używam tych odsypek na tyle długo, że w najbliższej przyszłości pozwolę sobie na ich recenzję). Baza, którą stosuje pod wszelkiego rodzaju proszki to zamiennie baza Catrice i płyn do pigmentów z KOBO. Ulubiony tusz to o dziwo wciąż Multi Action z Essence (co chwilę wracam do niego z podkulonym ogonem).

Usta:
Tutaj szału nie ma, gdyż jak może wiecie malowanie ust to nie jest coś, co jest mi niezbędne do życia i oddychania. Jednak znalazłam produkt, który być może odmieni ten stan rzeczy. mowa o szmince Essence w kolorze "In the nude", którą co prawda kupiłam już pod koniec miesiąca, ale i tak to ona obecnie zajmuje pierwsze miejsce w moim rankingu. Również jeśli chodzi o błyszczyki, króluje Essence i XXXL Nudes w odcieniu 03 "Nude Kiss".

Paznokcie:
W tym miesiącu na moich paznokciach najczęściej gościły niebieskości. Moi ulubieńcy to lakier z Sensique z LE Exotic Flower nr 248 oraz niezapominajkowy Lovely, Color Mania o numerze133.

Pielęgnacja:
To właściwie nowość na moim blogu, ponieważ skupiam się raczej na kolorówce. jednak po licznych prośbach z Waszej strony i częstych pytaniach jak dbam o swoją cerę, postanowiłam, że powoli na blogu zaczną pojawiać się również pielęgnacyjne kosmetyki. Dzisiaj jeszcze krótko-odkryłam serię do włosów Alterry-zarówno szampon jak i odżywkę w wersji "Granat&aloes" polubiłam, dawno nic tak dobrze nie działało na moje włosy jak te produkty.
Dzięki Hexxanie (na jej blogu pierwszy raz przeczytałam recenzję tych produktów) zakupiłam i na stałe zaprosiłam do swojej łazienki żele pod prysznic z Original Source-piękne zapachy i słuszna idea.
Z okazji wiosny zaczęłam się intensywniej nawilżać-na mojej półce pojawił się ultranawilżający balsam z mocznikiem firmy Eveline-na chwilę obecną jestem z niego zadowolona, czuć, że rzeczywiście dobrze nawilża.
Jeśli chodzi o pielęgnację twarzy-niezmiennie zakochana jestem w algowych maskach z Bielendy.  Przetestowałam już kilka rodzajów i wciąż nie mogę się nadziwić ile dobrego robią one dla mojej cery.
Oczyszczanie twarzy to wciąż żel micelarny z BeBeauty oraz peeling morelowy z St.Ives.

Przy okazji podsumowania chciałabym podziękować kolejnym osobom przez które zostałam otagowana :) Tym razem są to CandyKiller KLIK!, innooka KLIK! i mag KLIK! :) Serdecznie dziękuję i zapraszam na blogi dziewczyn :) Na tego taga odpowiadałam już jakiś czas temu więc nie będę się powtarzać :)

Chciałam jeszcze zapytać-jak mija Wam majówka? U mnie dzieją się cuda, same spójrzcie :

14 komentarzy:

  1. Tak bardzo pragnę tego żelu micelarnego, a nie mogę na niego trafić:( Gdzieś słyszałam, że teraz będzie się pojawiał tylko czasami a nie w regularnej sprzedaży - to już nastąpiło?
    Też uwielbiałam ten puder z Vipery, jednak na dłuższą metę więcej szkody niż pożytku mi przyniósł niestety. Oby Tobie lepiej służył:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze sie ze bielusia Ci sprzyja :D zreszta nie spotkalam sie jeszcze z jakimis negatywnymi opiniami na ich temat :D saaame dobrodziejstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masakra z tą pogodą;/
    Puder UB Catrice używasz na całą twarz czy jako rozświetlacz?
    ______________________________________
    Mój nowy adres: http://anonimowoopieknie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie martw sie na zapas....ja bede mogla odsprzedac jeden gdyby co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podsumowanie :) Ja nie umiem się zmobilizować do takich, a już tym bardziej co miesiąc więc, się nawet nie podejmuję :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak słyszałam, że śnieg padał w Polsce to musiałam szczęke z podłogi zbierać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedz mi proszę czy ta szminka Essence "In the nude" też Ci się zjada tak szybko jak mi :(? Ma piękny, lekki nude kolor ale ta trwałość mnie rozwala. Mój ukochany kolor nude to Golden Rose seria z woskiem pszczelim nr 99. Trzyma się na Carmexie ponad 2 godziny (dla mnie to sukces, ponieważ ja zjadam wszystko z ust w czasie maxymalnym ;).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie tez takie cuda sie działy. fajne podsumowanie, chyba tez takie bede robiła. mam bloga od niedawna i jeszcze sie ucze ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana czekam na recenzję Vichy bo sama się do jego zakupu przybieram myślisz,że dla cery mieszanej taką jaką ja mam będzie dobry??

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje:* Żeby na mnie zaglosowac w tamtym konkursie trzeba obserwowac tamten blog:)Dzieki:)

    Zaciekawiłaś mnie szamponem z Alterry bo ja jestem fanką pielęgnacji firmy Rossmann:D Muszę sie im przyjrzeć bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te kosmetyki JOKO z poprzedniej notki i potem różowy podkład w płynie z jeszcze poprzedniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakupiłam ten tusz z Essence Multi Action i jestem zachwycona, aczkolwiek miałam wcześniej ten zielony.. niby fajny był, ale zaczął się brzydko osypywać. mam nadzieję, że z tym historia się nie powtórzy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. obojętniejaka-u mnie żel jest dostępny cały czas :)pytałam również Panią z Biedronki czy coś jej wiadomo na temat tego, że ma zostać wycofany itp. ale odpowiedziała, że nic jej na ten temat nie wiadomo :) z Vipera na razie daje radę :)

    zakupoholiczkaa-co tam snieg w maju ;p oby w Boże Narodzenie nie było np. 25 stopni :D

    Candykiller-ano sprzyja, sprzyja :) już nawet nauczyłam się je ściągać z twarzy co na początku było wyczynem ;P

    Anonyme-a różnie :) przeważnie jednak używam go na całe policzki :)

    neomedia-mam nadzieję, że jakoś sobie poradzę ;) kupiłam kwiatkowy puder z LE Blossoms etc. z Essence i daje dość podobny efekt :)

    Greatdee-ja też jestem leń :) ale akurat mi się przypomniało, że się miesiąc skończył to napisałam ;)

    Forever-Young-ja myślałam, że może sąsiedzi mi robią dowcip i z jakiegoś wiadra styropian sypia, ale nade mną nikt nie mieszka :P

    Kosmetyki z mojej półki-to fakt, trwała ona jakoś strasznie nie jest ;/ ale tak z godzinkę ponad się u mnie trzyma :)

    pigsilove-trzymam kciuki w takim razie :) takie podsumowania to fajna sprawa, sama lubię takie czytać u innych :)

    wonder_woman-jakiego Vichy?:) ja nie mam Vichy :P

    kleopatre-seria z Alterry super, teraz chyba także kosmetyki do twarzy weszły, na pewno się na coś jeszcze z tej firmy skuszę (tanie a dobre :))

    FooU-mnie również :)

    ann.-na ten zielony MA dużo osób narzeka, twierdząc właśnie, ze się osypuje ;/ ja różowego MA zużyłam już chyba z 4 opakowania i nic takiego mi się na szczęście nie przytrafiło :) mam nadzieję, że Tobie również będzie służył :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...