WoleProstoHeader

21 maj 2011

TOP 10-tag!

Zostałam otagowana przez kilka blogerek i jest mi z tego powodu bardzo miło!:)
Żeby nie czekać z odpowiedzią na taga w nieskończoność-dzisiaj odpowiadam :)


Bardzo chciałabym podziękować za otagowanie mojego bloga następującym osobom:
Anwen KLIK!
greydotcom KLIK!
PinkLady KLIK!
pugsilove KLIK!
ewesce KLIK!
Ferrou KLIK!
Basi KLIK!
maus KLIK!
Siulce KLIK!
vexigirl KLIK!

Zasady zabawy:
1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia-zrobione!
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła-zrobione!
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia-zrobione!
4. Przekaż nagrodę 10 blogerkom-zrobione poniżej!
5. Zamieść linki do tych blogów-jak wyżej!
6. Powiadom o tym nominowane osoby-biegnę!:)
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków-ooo nie...tylko 10?!



Nagrodę przekazuję dalej do....
Iwetto KLIK!
Urban Warrior KLIK!
mad KLIK!

ewwwy KLIK!
innookiej KLIK!
Brunetki KLIK!
Hexxany KLIK!
Justyny KLIK!
Tylkokasi KLIK!
Ady KLIK!
(kolejność oczywiście przypadkowa:)))


Lista moich 10 TOP Kosmetyków:
1. Masło do ciała BeBeauty "Lemon"-ostatnio najulubieńsze
2. Tusz Multi Action z Essence-wracam do niego jak bumerang
3.  Podkład matujący Infinite Matt Make-up z Catrice-w zimnie czy w upale-dla mnie najlepszy!
4. Kredka cielista nr 10 z Basic-jedyna, która trwa na mojej linii wodnej dłużej niż godzinę :)
5. Płyn pod pigmenty z KOBO-ostatnio stosowany codziennie, zamiast bazy :)
6. Róż "Różane Omdlenie" z Paese-idealny, jasny, chłodny róż :)
7. BLOKER z Ziai-niezastąpiony w walce z potem!
8. Cienie Star Dust z My Secret-ulubione sypańce zaraz obok minerałów :)
9. Rozświetlacz Urban Baroque z Catrice-szkoda, że to LE...
10. Lakiery Find Your Color z JOKO-ŻADNE nie wytrzymują na moich paznokciach tak długo jak te :)


Zmykam informować blogi o otagowaniu, jutro pojawię się prawdopodobnie z recenzją tuszu JOKO, a już wkrótce wyniki testów Vipery!:)


Miłego weekendu,
Panna Joanna

12 komentarzy:

  1. Marzę o tym różanym omdleniu, muszę w końcu kupić :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie mi miło!:* Dziękuję Kochana!:*

    Podobnie jak cammie: ten róż Paese za mną chodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana powiesz mi jak robisz link w napisie? czyli to "klik" bo mój sposób u mnie nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  4. cammie-polecam :) ładniejszego koloru jeszcze wśród róży nie znalazłam :)

    ewwwa-ależ proszę :D:* jak chodzi to znak, że trzeba kupić :D

    Justynko-lecę do Ciebie odpisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ah już rozumiem :D dziękuję ci bardzo :* jesteś niesamowita :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Różanym omdleniem kusisz od dawna:D Bloker z Ziaji też bardzo polubiłam. A puder Catrice lubię, ale z czasem stwierdziałam że nie jest to cudo:) OCzywiscie kazdemu co innego pasuje:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę wypróbować to masło z BeBeauty, oraz bloker i cienie z My Secret - nigdzie nie mogę tego dorwać, a już długo się na to czaję..

    OdpowiedzUsuń
  8. Płyn pod pigmenty Kobo? Nie wiem, co to nawet, pisałaś może o nim?
    A że lakiery Joko takie trwałe, to dla mnie niespodzianka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Justyna-służę pomocą :):*

    kleopatre-mi ten puder jakoś wyjątkowo przypasował :) mam nadzieję, że jak go wykończę to znajdę równie dobry i równie tani odpowiednik :)

    _Alessandra-Bloker znaleźć to wyczyn-przynajmniej dla mnie (mimo, że mieszkam w dosyć dużym mieście to baaardzo długo go szukałam), masła BeBeauty szybko znikają z półek i niestety są w ofercie tylko "czasem"...ale za to cienie MS można dostać bez problemu chyba w każdej Naturze :)

    hawa-pisałam o nim parę razy m.in. tu-http://joannapanna.blogspot.com/2011/04/projekt-kreska_29.html to odpowiednik Duraline z Inglota-makijaż zrobiony przy użyciu tego płynu jest nie do zdarcia :) a lakiery-owszem trwałe :) sama się zdziwiłam, bo jednak do tej pory na moich paznokciach każdy lakier trzymał tak koło 3 dni a te trzymaja nawet tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie. Mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane przetestować kredkę z Basic bo słyszę o niej same pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za wyróżnienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Iwetto-proszę bardzo :) a co do kredki-jak kredka kosztuje 5 złotych, ma dobry kolor, widać ją na linii wodnej i to widać ją dłuższy czas-czego chcieć więcej?:D

    mad-ależ proszę!:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...