WoleProstoHeader

8 maj 2011

Todays look-przybrudzony róż :)

Tak jak obiecałam wklejam makijaż :) Dawno nie było żadnej makijażowej notki, czas to nadrobić :)

Makijaż wykonałam przy użyciu tych cieni:


Cienie łączyłam ze sobą tak mocno, że  w końcu zlały mi się w taką brudno-różową całość, ale bardzo mi się ten wariant kolorystyczny podoba :)
Oprócz tego na twarzy mam podkład matujący Catrice, mineralny puder prasowany JOKO, brzoskwiniowy wypiekany róż JOKO, jako bazę pod cienie użyłam płynu do pigmentów KOBO ( i tu mała uwaga-dokładniej opiszę to zjawisko przy prezentacji cieni JOKO ale już teraz o tym wspominam-te cienie "przyklejają" mi się do powieki tylko z użyciem tego płynu; tradycyjne bazy niestety zawiodły w tym przypadku), oprócz tego-kredka do brwi Basic o numerze 01 (genialna!), cielista kredka do linii wodnej Basic (też genialna :)), tusz Catrice i coś co jest na ustach ale zabijcie mnie-nie pamiętam co na nie kładłam :)

Makijaż:


Pozdrawiam dzisiaj po raz kolejny,
Panna Joanna

23 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz! A kosmetyki Joko uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, ale lepiej się pochwal, co to za cudny róż na paznokciach ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twarzowo i bezpretensjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś otagowana

    http://kittiesreviews.blogspot.com/2011/05/zostaam-otagowana-sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż :) Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :D Tak romantycznie ;)


    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznosci, pieknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. laaaadny delikatny makijazyk :) lubie Cie w takich barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz cudny kolor oczu, ah! i mega sympatyczną bużkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz cudowną cerę! Właśnie zzieleniałam z zazdrości przed monitorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej jak Ty świetnie wyglądasz na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz Asiu :) :*
    brzoskwinka na policzkach pasuje do Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. polecam stronkę: http://www.beautyblogs.pl/

    tworzymy tam listę blogów kosmetycznych - zbieramy adresy blogów w 1 miejscu, aby ułatwić nawigację wśród blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny :) Ja jeszcze testuję te cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ladnie wygladasz, bardzo przyjemny makijaz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorek na oku wyszedl calkiem ciekawy :)) ja lubie takie odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za wszystkie miłe komentarze :) cieszę się, że makijaż przypadł Wam do gustu :):*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny,taki delikatny i świeży :) Super do niebieskich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wracam do dłuugiej urlopowej nieobecności. Bardzo ładnie Ci w takiej wersji brzoskwiniowej:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczniutki :)

    w sam raz na codzień :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...