WoleProstoHeader

9 maj 2011

Todays look-chłód, lód i tochę fioletu :)

Czy ja kiedyś wspominałam, że uwielbiam kolor fioletowy? Przypuszczam, że tak bo to jedna z moich najulubieńszych barw. Bardzo często wykorzystuję ten kolor w makijażu-tak stało się również dzisiaj kiedy wyciągnęłam moje magiczne minerałki od Hexxany.
Na całą ruchomą powiekę nałożyłam szary metaliczny cień (oczywiście na nałożoną uprzednio bazę), następnie zaczęłam dokładać fiolety-na zdjęciach tego nie widać ale użyłam aż czterech różnych odcieni.

Kosmetyki:
-Very Me z Oriflame pod oczy
-podkład matujący Catrice
-puder sypki Vipera
-róż w płynie Basic
-Spiekany Puder Mineralny JOKO
-płyn do pigmentów KOBO
-cień Universe odcień "DUO J312" (szary)
-matowy cień nr 505 z My Secret
-miki z Coastal Scents: "Orchid Shimmer", "Blue Red Chrome", "Metallic Pixie Purple", "Chameleon Violet"
-kredka do brwi Basic nr 01
-kredka na linii wodnej Basic nr 10
-tusz Catrice "Lashes to kill'






Panna Joanna luuuubi fioletowy :)
Mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się jeszcze wstawić cośkolwiek na bloga, ale niestety nie obiecuję gdyż, ależ, ponieważ dla mnie jako studenta zaczął się czas cudny i wspaniały-nastał tydzień igrowy (JUWENALIA :D). Dlatego jako, że jutro już zaczynamy świętować-możliwe, że przepadnę :) Mam na szczęście przygotowane swatche cieni oraz lakierów z JOKO, postaram się sprężyć i koło środy/czwartku być może pojawi się notka :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

22 komentarze:

  1. Ślicznie Ci to wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj tak igrowy sezon się zaczął :) Co prawda nie wiem czy w tym roku wpadnę do GL ale poprzednie lata wspominam całkiem miło;) Szczególnie pierwszy rok, kiedy mieszkałam jeszcze w akademiku :)
    Makijaż cudowny- pięknie Ci w fioletach :) I jaka piękna cera!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie, brakuje mi takich cieni - chlodnych fioletow, a strasznie mi sie spodobaly w twoim makijazu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I Mizz lubi fiolety:D udanego świętowania, byle bezpiecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A. też lubi fiolety, nawet bardzo :)
    tam udanej zabawy na IGRACH (może się nawet pojawię, jeśli czas mi na to pozwoli ;p ), u mnie dopiero 16 maja rozpoczynają się Juwenalia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, bardzo mi się podoba :)
    Miłego świętowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. simply_a_woman-dziękuję bardzo :)

    Paramore-dziękować :)

    DobraDusza-dziękuję :) ja igry zawsze dobrze wspominam, jedynie w zeszłym roku była lipa bo pogoda była tak paskudna, że się odechciewało wszystkiego łacznie z zabawą ;p

    maus-dziekuje ślicznie :)

    holly-miło mi :D

    kleopatre-fiolety są cudowne <3

    MizzVintage-a dziękuję :) bezpiecznie przeważnie jest, radiowóz na każdym zakręcie :)

    A.-u nas oficjalnie niby czwartek-piątek są koncerty ale jutro się już imprezy zorganizowane zaczynają :) wpadaj koniecznie i daj znać jak będziesz!!:)

    Rebellious lady-dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. be-beautilful-starałam się jak mogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądnęłam właśnie większość Twoich makijaży, naprawdę masz talent Kochana - są cudne i wyglądasz w nich pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie,wyglądasz w nim bardzo świeżo i promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jezu kiedy ja bylam taka mloda i chodzilam na juwenalia, teraz to juz tylko pieluchy;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycam się i nie mogę przestać... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super . tez uwielbiam fiolet . swietnie podkresla teczowke .

    juwenalnia . studia a nawet sesja - mmmmm - piekny to byl czas ale niestety minal .

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny!.A Twoje oczy matko!!Jakbym była facetem to chyba bym patrzyła w nie cały czas:)Piękne:)Tez takie chce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeglądałam sobie Twojego bloga.
    Jesteś śliczna! Żadne makijaże nie podobały mi się nigdy tak jak Twoje :) Jak ja bym chciała umieć się tak pomalować...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś wyróżniona w Sunshine Award!
    http://details-of-the-beauty.blogspot.com/2011/05/information-nowa-zakadka-i-wyroznienie.html

    :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...