WoleProstoHeader

24 maj 2011

Ogłoszenia parafialne :)

Wspominałam, że lubię czasami takie notki o niczym?:))
Dzisiejsza akurat jest podyktowana koniecznością, ponieważ mam komunikaty do zakomunikowania :)
Po pierwsze primo-szaleje mi bloger ;/ już po raz kolejny mam tak, że "pod" stroną mojego bloga na górze wystaje mi kawałek strony logowania gdzie nawet widać okno do wpisywania hasła...oczywiście to wszystko zamiast paska na który znajdują się odnośniki do pulpitu nawigacyjnego czy nowego posta. Efekt jest taki, że nie moge na blogu przeprowadzać żadnych operacji, nie mogę się zalogować (bo to okno logowania jest niestety niedziałające nie wiedzieć czemu), nie moge wejść w pulpit nawigacyjny...


Również wchodząc na Wasze blogi w miejscu gdzie powinno być okno komenatzra wyskakuje mi coś takiego:


 (printscreen zrobiony na przykładzie bloga Smieti :))

Dostaję już szału powoli, bo zdarza się to kolejny raz, a nie wiem w czym tkwi problem...Ostatnim razem gdy pojawił się taki problem na moim blogu (nie wiem czy zauważyłyście coś podobnego u siebie) to skończyło się to tym, że blogger padł na bodajże na dwa dni. 
Teraz udało mi się odpalić bloga na Operze ale nie ukrywam, że średnio się lubię z tą przeglądarką i wolałabym wrócić na dobrego, starego, poczciwego Firefoxa. Czy ktoś zna lekarstwo na te cuda dziwy?

Z kolejnych ciekawostek-biorę udział w wizażowym konkursie makijażowym organizowanym przez firme Delia. Nie jestem pewna czy mogę zamieścić zdjęcia tutaj zanim konkurs dobiegnie końca więc jedynie zostawiam Wam odnośnik :)

Jakość zdjęć oczywiście zbeszczeszczona przez wizaż, ale obiecuję, że jak konkurs sie skończy to zamieszczę zdjęcia na blogu :)
Dajcie znać jak Wam się podoba :)

Pozdrawiam,
Sfrustrowana Panna Joanna 

15 komentarzy:

  1. Problemy z blogerem zaczynają poważnie dotykać coraz więcej blogów, Kokosowa Panna też boryka się z problemami.

    Ah te Panny ;))))

    Powodzenia w konkursie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. tez jestem Panna ale juz tylko zodiakalna ;) . odpukac narazie u mnie z blogiem nic sie nie dzieje ale moze te Twoje problemy to znow zapowiedz prac na blogerze? :( .

    a makijaz na wizazu bardzo przypadl mi do gustu -trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie mozna sie jakos skontaktowac z bloggerem, ja nie wiem czy oni maja jakas opcje pomocy.

    Ja tez korzystam z firefoxa i wszystko chodzi jak powinno...

    OdpowiedzUsuń
  4. Idalia-dziękuje :)u Kokosowej Panny widziałam właśnie notkę ostatnio o problemach..nie wiem co to się dzieje, tak jak Kokosowej Pannie też kiedyś mi się parę razy zdarzyło, ale wystarczyło zresetować komputer i grało..a teraz nic...

    Smieti-dziękuję :) mam nadzieję, że zapowiedź jakiejś awarii to nie jest...

    maus-blogger ma niby jakąś pomoc, raz nawet próbowałam z niej skorzystać ale....na niewiele mi się ta pomoc zdała..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam problemy, ale na szczęście tycie i mam nadzieję, że nic poważnego się z blogiem nie zdarzy.

    Panno Joanno, a próbowałaś może na Forum Pomocy bloggera? Można tam założyć wątek i może ludzie coś na taki problem doradzą? Można tam się dostać z blogerowej zakładki Pomoc: po lewej będzie link do Forum Pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się wydaje, że to jest raczej wina Firefoxa, np. oglądanie YT w tej przeglądarce prowadziło u mnie do tego, że net "się wywalał", a google chrome wszystko działało jak należy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowy Kot-ja juz tam raz wątek założyłam i poza 4 odpowiedziamy typu "o tak też mam/miałam taki problem" żadnej pomocy jednak nie otrzymałam więc mam uraz :P

    MizzVintage-moze być...tylko np. u maus wsyztsko działa na firefoxie...no nic, pożyjemy zoabzcymy, może "samo się naprawi" skoro "samo się zepsuło" :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi naszczęscie nic nie dzieje sie złego z bloggerem, ale wlasnie widzialam jak kilka osób sie skrazylo:/ także to chyba nie jest wina przeglądarki.

    Makijaż śliczny, cukierkowy, bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś wyróżniona :)

    http://zdrowienatura.blogspot.com/2011/05/tag-sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. kleopatre-przerzuciłam sie chwilowo na Operę i nie powiem, żeby śmigało mi wszystko jak trzeba...tzn. udało mi się zalogować na bloga, ale za to napisanie posta było nie lada wyzwaniem ;p tekst się sam przemieszczał, zdjęcia skakały po całym ekranie, jeszcze krasnoludków brakuje :P

    ensepeunse-dziękuję ślicznie ;) na tego taga już daaawno odpowiadałam, ale przy najbliższym poście sie pochwalę kolejnym otagowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No więc problem tkwi prawdopodobnie w tym że nie masz stałego łącza. Zgadłam? Blogspot chyba dużo transferu potrzebuje no i gdy on się zaczyna kończyć to przestaje ładować strony całkowicie. U mnie było puste okienko, pomagały zmiany przeglądarki. Później też to nic nie dawało.W miejscu wyboru użytkownika w komentarzu miałam pustkę.Komentarze działały gdy wyskakiwała do nich osobna strona. Później odkryłam że na niektórych blogach można dodać komentarz podając adres url i nick (podawałam swoje blogowe) i komentarze pojawiały się normalnie.

    Zupełnie pomogła natomiast zmiana internetu...

    OdpowiedzUsuń
  12. kokosowa-panna-łącze mam z tego co mi wiadomo stałe...Internet mi ogólnie śmiga i jest dosyć szybki...nie wiem co się dzieje-na razie bloga uruchamiam na Oprerze, na Firefoxie z tego co dzisiaj widziałam dalej to samo co wczoraj, poczekam jeszcze do jutra i spróbuję firefoxa zreinstalować a jak to już nic nie pomoże to wtedy może jakoś to nędzne forum pomocy ruszę, albo jakiegoś maila do blogspota strzelę (o ile takowego mają :P)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wczoraj miałam dokładnie ten sam problem:( Myślałam, że zwariuję ale dzisiaj jest już ok:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam chyba jeszcze problemy przez to, że na YT korzystam z innego maila, a na blogspot z innego i jak odwiedzam obie strony to mi przeglądarka wariuje. Myślałam że łącze jest problemem... To już sama nie wiem czemu tak nawala:(

    U mnie na razie jest ok.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mialąm i mam taki problem na stacjonarnym kompie.. teraz siedze przy laptopie i tu mi normalnie smiga.. nie wiem co jest ;/ ale tez sie wkurzyłam i zwatpiłam

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...