WoleProstoHeader

18 maj 2011

JOKO po raz trzeci-lakiery!

Jak w tytule przybywam dzisiaj ze swatchami lakierów :)
Chciałam tylko napomknąć, że bardzo ale to bardzo je polubiłam. Dotąd absolutnie wszystkie lakiery trzymały się na moich paznokciach bez żadnego uszczerbku góra 3-4 dni-potem albo trzeba było poprawiać albo zmywać. Lakiery z serii "Find Your Color" trzymały się paznokci równiutko tydzień i po tych siedmiu dniach jedynie lekko starły mi się  końcówki. Także jeśli chodzi o trwałość bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Kolory, które dostałam do przetestowania od firmy JOKO, mogłam wybrać sama, postawiłam więc na żywe, jaskrawe, wiosenne barwy-"Mystic Purple", "Coral Charm" i "Crazy Pink".
Jeśli chodzi o aplikację-zachwycił mnie pędzelek! Nie jestem fanką szerokich pędzelków ponieważ mam dość wąskie (i ogólnie małe) paznokcie i takie pędzelki zazwyczaj oprócz paznokci malowały mi jeszcze skórki dookoła. Natomiast pędzelek w lakierach FYC jest szeroki, ale jednocześnie bardzo dobrze wyprofilowany, ma kształt jakby łuku i podczas malowania dopasowuje się do kształtu paznokcia. W przypadku kolorów "Mystic Purple" i "Coral Charm" dwie warstwy kryją bardzo dobrze i wystarczająco, natomiast przy "Crazy Pink" warstw mam na paznokciach trzy a ciągle prześwitują mi końcówki paznokci.
Wszystkie trzy kolory to kremy. Pojemność-10 ml więc sporo :)

Zdjęcia:

 

 

 
(pierwsze zdjęcie-światło dzienne; drugie-z lampą błyskową)
Moim ulubieńcem został "Coral Charm"-na żywo jest dużo bardziej jaskrawy, ciężko było mi uchwycić ten kolor na zdjęciach więc musicie mi uwierzyć na słowo :)

Z JOKO do zrecenzowania została mi mascara "Queen Size". Potem pojawi się notka podsumowująca. Co się w niej znajdzie? Takie informacje jak ceny, pojemność, wydajność, skład oraz moja końcowa ocena.

Wspominałam w ostatnim poście, że nawiązałam współpracę z Laboratorium Kosmetycznym Flos Lek.Wczoraj doszła mnie paczka z kosmetykami-zapowiada się masa testowania. Zobaczcie same:


Pozdrawiam,
Panna Joanna

36 komentarzy:

  1. Coral Charm najladniejszy!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne kolorki :D

    a ile kosmetyków do recenzowania... czekamy
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ostatnio fazę na kolor koralowy - i jeśli chodzi o ubrania i o paznokcie - ostatnio króluje 'Coral Red' Colour Alike :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekamy na recenzję :) kolorek 2 jest boski :D

    oj stresuje się przed kamerą i robię głupie miny :( mam nadzieję, że z czasem się nauczę opanować ;) dziękuję :* jeśli masz rzęsy takie jak opisałam to na pewno będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh wcięło mi posta.
    Gratuluję współpracy z FlosLekiem!!
    A z lakierów to mi się koralowy podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorki i mega paka :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fiolet najbardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z radością informuję, że zostałaś oTAGowana http://vexgirl.blogspot.com/2011/05/top-10-tag.html!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie świetne ale Coral Charm, podobnie jak Tobie najbardziej się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kolory! Gratuluję owocnej współpracy i czekam na recenzje :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś otagowana!
    http://siulka.blogspot.com/2011/05/top-10-award-i-maa-ankieta-rozdaniowa.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostalas otagowana -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.com/2011/05/tag-top-10.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyróżniłam Cię w zabawie sunshine award.

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. zachęcająco wyglądają i brzmią (7 dni na paznokciach) !

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej różowy jest SUPERR ;) Czekam na recenzje
    Ps.Co trzeba zrobić żeby testować kosmetyki Joko ? Bo bardzo chciałam :) bardzo proszę o odpowiedz pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te lakiery:-)

    Zapraszam na tag http://basia8212.blogspot.com/2011/05/top-10-award-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyróżniłam Twój Blog:
    http://storybyferrou.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zostałaś wyróżniona http://pedzlem-malowane.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  19. zostałas otagowana: http://pugsilove.blogspot.com/2011/05/tag-top-10-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś otagowana http://rozowy-swiat.blogspot.com/2011/05/top-10-award-tag.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również Cię otagowałam :) http://greydotcom.blogspot.com/2011/05/top-10-award-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Coral - przepiękny !! <3

    Zresztą wszystkie 3 mi się podobają :).

    www.lidzia007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej :) Zostałaś otagowana i przeze mnie ;) http://anwena.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję za wszystkie tagi-już odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. też bardzo lubię te lakiery pędzelek jest świetny :)
    (koralik mam, na żywo rzeczywiście jest ostrzejszy)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeszkoda-no fakt, mój aparat akurat przy tym lakierze postanowił się zbuntować :P a pędzelek-bomba! trzy razy szybciej można paznokcie pomalować :D

    OdpowiedzUsuń
  27. lakiery mają fantastyczne kolory.
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Coral Charm jest świetny! ja nie mogę u mnie znaleźć nigdzie stoiska Joko... ale niefart!

    OdpowiedzUsuń
  29. Anka-kolory są świetne, to fakt :) przede wszystkim są bardzo żywe, intensywne-w sam raz na wiosnę/lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ada-u mnie w mieście jest chyba jedno, jedyne miejsce gdzie jest szafa JOKO, ale jest zawsze tak przebrana, że szkoda gadać ;/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...