WoleProstoHeader

31 maj 2011

Gdyby kózka nie skakała...

...to by nóżki nie złamała...
Wiem, że w weekend nie pojawiła się żadna notka co jest zupełnie do mnie niepodobne, gdyż pisanie postów na przełomie soboty i niedzieli stało się niemal moim zwyczajem.
Nawiązując do tytułu posta-nóżki nie złamałam, ale niestety przydarzył mi się inny wypadek, który ulokował mnie na kilka ostatnich dni w szpitalu-stąd ten mały przestój na blogu. Na całe szczęście dzisiaj wróciłam już do domu i wracam do życia :) Mało tego czekało na mnie niezwykle miłe powitanie-gdy tylko zamknęły się za mną drzwi zapukał w nie Pan Kurier i wręczył mi przesyłkę :) Paczka dotarła do mnie od Hawy-bardzo Ci słońce za to dziękuję-trafiła do mnie w idealnym momencie :)))
Oczywiście nie omieszkam pochwalić się zawartością :))
Z przyjemnością zabieram się za testy, ciągle testuję produkty Vipery i Flos Leku-teraz będę miała na to sporo czasu ;)
Dostałam też bardzo ciekawą propozycję współpracy od The Body Shop-zdradzę, że szykuje się niespodzianka również dla Was :)

Przy okazji chciałabym podziękować kolejnym osobom, które mnie otagowały:
poliii KLIK!
Saturday-Night KLIK!
Pannie Migotce KLIK!
ensepeunse KLIK!
Farbstisf KLIK!
Zarówno na tag TOP 10 jak i Sunshine Award już odpowiadałam więc nie będę powtarzać tej czynności, za to serdecznie zapraszam Was na fantastyczne blogi dziewczyn :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

17 komentarzy:

  1. Wracaj do zdrowia, cokolwiek się stało! I gratuluję współpracy z TBS :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ciekawe rzeczy w paczuszce :-)
    A Ty zdrowiej z tą nóżką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Współpraca z tbs? no no:) żel Lierene jest genialny, zresztą sama się przekonasz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Viollet-dziękuję podwójnie :))

    F000U-bardzo ciekawe, dla mnie np. Doliva, o której już kilka razy słyszałam dobre opinie jakoś nigdy nie rzuciła mi się w oczy w żadnej drogerii więc tym bardziej jestem ciekawa :D a z nóżką wszystko w porządku, za to z kręgosłupem niekoniecznie ;/ ale o kręgosłupie nie ma żadnej rymowanki :P

    obojetniejaka-też mnie to zaskoczyło :)) a żel lecę (kulam sie znaczy się) wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, mam nadzieję, że wszystko już w porządku :* trzymaj się kochana :*

    Także rozpoczęłam współpracę z The Body Shop :)
    nie powiem, miłe zaskoczenie :) tym bardziej, że ktoś wreszcie pomyślał również o czytelnikach blogów ( ale na razie ciiiii ;P)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczuszka i zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybkiego powrotu do zdrowia!!!!
    Gratuluje nawiazanej wspolpracy i wyczekuje na recenzje:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamo Kochana duuużo zdrówka! i gartulacje współpracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A.-dziękuję słonko :):* a nie jest źle, mimo, że brzmi groźnie "skręcenie lędźwiowego odcinka kręgosłupa" to okazuje się, że nawet chodzić można więc daję radę :) a TBS mnie zaskoczył-widziałam do tej pory, że raczej śladowe ilości blogerek nawiązały z nimi współpracę, a że sama nie mam zbyt dostępu to tym bardziej się cieszę :D będzie testowania do końca wakacji :P

    Aktualnaa-dziękuję :)

    Hexxana-dziękuję baaardzo :) sama wyczekuję z niecierpliwością co to będzie :)

    wonder_woman-dziękuję :) a zdrówko mam nadzieję, że prędzej czy później wróci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że już jesteś!:) Gratuluję współpracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i cierpliwie czekam na następne pościki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy :) I wracaj do zdrowia!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wracaj szybko do zdrowia :)
    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że z paczką Ci podpasowałam i że dorzuciłam cegiełkę do miłego powrotu do domu ze szpitala:). Zdrowiej!

    No i ja też chcę Body Shooop:)!

    OdpowiedzUsuń
  15. ewwwwa-a dziękuję :)

    Iwetto-dzięki :)) a pościki będą, już dzisiaj mam w planach coś naskrobać, no i maj sie skończył więc "Ulubieńcy maja" również powinni się pojawić na dniach :)

    Greatdee-wracam, wracam :)

    Ferrou-dziękuje Słońce :)

    hawa-ja się cieszę tym bardziej :)) a TBS będzie również i dla czytelników ale na razie cśiiii...bo sama nie znam jeszcze szczegółów :P

    OdpowiedzUsuń
  16. zdrowiej szybciutko, Joanno! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...