WoleProstoHeader

22 maj 2011

Flos Lek-intro :)

Zapowiadałam wczoraj, że dzisiaj zakończę serię recenzji kosmetyków JOKO, jednak trochę się pochorowałam więc pokazanie na moich czerwonych oczach tuszu mogłoby Was do niego kompletnie zniechęcić :] Dlatego też w związku z faktem, że gdy otrzymałam paczkę od firmy Flos Lek od razu porobiłam kilka zdjęć-dzisiaj chciałabym Wam przedstawić poszczególne kosmetyki jakie się w tej paczce znalazły. Same zdjęcia, żadnego mojego ględzenia, ponieważ jednak są to produkty pielęgnacyjne, więc zostawiam sobie więcej czasu na ich poużywanie. Większość z nich już wprowadziłam do mojej codziennej pielęgnacji więc myślę, że za jakieś 2 tygodnie zacznę zamieszczać recenzje poszczególnych produktów, a na koniec oczywiście pojawi się recenzja podsumowująca :)








Może podpowiecie mi o czym chciałybyście przeczytać w pierwszej kolejności?:)
Czekam na propozycje i pozdrawiam,
Panna Joanna

17 komentarzy:

  1. ja jestem bardzo ciekawa tego żelu do powiek i pod oczy...troszkę o nim czytałam i mam straszną ochotę na niego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym żelem do higieny intymnej. Te żele ze świetlikiem miałam kilka razy i bez rewelacji jakoś

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytałabym o balsamie do ciała :) Zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam żele pod oczy :)) miałam herbaciany w słoiczku i teraz mam arnikowy, ale chętnie poczytam o tym w tubce, bo jedna z blogerek pisała mi, że są ciut lepsze niż te w słoiczkach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. żel ze świetlikiem mnie ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  6. LadyButterfly-ja o nim też dużo słyszałam :D używam od kilku dni, póki co jakiś bardzo dużych efektów nie widzę, ale fakt, że mam też spore wory pod oczami (sesjaaa się zbliża bleh)...

    monia-propozycja przyjęta :D zdradzę, że bardzo go polubiłam, jakiejś mani specjalnej odnośnie płynów do higieny intymnej nie mam (jak nie ma to i mydłem się umyję) ale ten żel chyba zmieni moje nastawienie :)

    MARTA-:)))

    DobraDusza-dziękuję :) balsam juz jest w użyciu :) mój tata się z nim zaprzyjaźnił :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Idalia-herbaciany? :D chyba sama się za nim rozejrzę :) tubka jak to tubka-dosyć wygodna w użyciu :) a sam żel tak z pierwszego wrażenia-chłodzi, opuchlizna pod oczami delikatnie znika, mam nadzieję, że na dłuższą metę również siny kolor spod oczu mi zniweluje :)

    pugsilove-tak jest!:D żel póki co prowadzi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ten żel z aloesem i żel pod oczy mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. OO tylko kurcze nigdzie tych żeli nie widziałam więc pewnie najszybciej będzie zamówić przez net.
    No ja mam potrzeby jeżeli chodzi o żele do higieny intymnej muszę łagodzić a nie tylko myć i nic więcej

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa tego żelu. Szukałam go wczoraj z Super Pharmie, ale nie znalazłam....

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie zaciekawił ten żel z aloesem, chętnie o nim poczytam

    OdpowiedzUsuń
  12. Otagowałam Cię :)
    http://fleurdesaisons.blogspot.com/2011/05/tag-top-10.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem bardzo ciekawa tego żelu pod oczy, mam z tym nie lada problem

    OdpowiedzUsuń
  14. siulka-Twoje zyczenie jest dla mnie rozkazem :):*

    monia-z dostępnością Flos Leku jest ciężko z tego co udało mi się dowiedzieć...albo apteki, albo jakieś małe drogerie-albo allegro niestety...

    TheRedRibbon-przyjęte :))

    holly-dziękuję bardzo :))

    Krash-wydaje mi się, że na "nie lada problem" ten żel może być jednak za słaby...ale poużywam- zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyróżniam się w moim TOP 10 :)
    http://miszmasz-i-inne.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. pokaźna paczka! teraz czekamy na testy. mnie już kilkakrotnie kusiły zakupy na stronie flosleku ale mam takie zapasy, że nie wypada :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...