WoleProstoHeader

13 kwi 2011

Todays look-Pszczółka!

Tym razem makijaż namalowany ot tak-chciałam zobaczyć co da się wyczarować pomarańczowym pigmentem, który zapomniany błąkał się po mojej kosmetyczce. Ku mojemu własnemu ogromnemu zaskoczeniu efekt spodobał mi się na tyle, że eksperyment pozostał na moich powiekach aż do teraz :)

Chyba coś mi się z okazji wiosny poprzestawiało w głowie, bo do tej pory kolor pomarańczowy (na zdjęciach niestety wygląda jak zółty-ale nic to :P) omijałam szerokim łukiem, ostatnio ten kolor gościł na moich ustach więc teraz, żeby było sprawiedliwie, akcent na powieki.

Wiem, że obiecałam wstawić zdjęcia róży Paese na twarzy, ale niestety pogoda i brak odpowiedniego światła sprawiły, że guzik na tych zdjęciach widać więc wstrzymam się aż uda mi się zrobić lepsze zdjęcia :)

W dzisiejszym looku mam na policzkach "Pąs cesarzowej" :)




Przed chwilą na wizaz.pl natknęłam się na artykuł o "oranżowym szaleństwie" KLIK! i zachciało mi się...soczystej pomarańczy <3 Na oczach, ustach, paznokciach...accchhh :)

Ps. Zdjęcia są OKROPNEJ jakości, bo jestem gapa i zmieniałam ustawienia rozmiaru zdjęć w aparacie gdy robiłam zdjęcia notatek dla koleżanki i potem nie wróciłam do tego prawidłowego-także wybaczcie, następnym razem będzie lepiej :)

Pozdrawiam,
Pszc...Panna Joanna :)

28 komentarzy:

  1. ja jakoś omijałam do tej pory pomarańcz w każdej postaci na twarzy, ale kurczę, na prawdę fajnie to wygląda! :)
    p.s. masz przepiękny kolor tęczówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie:D! i zdjecia tez sa ok;) wszystko widac:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym PeSem mnie dobiłaś ;P ( chciałabym móc mieć chociaż w połowie tak dobre zdjęcia jak Twoje, ale cóż jeszcze trochę muszę pomęczyć się cyfrówką ;/ ) ale rozumiem, że jesteś po prostu przyzwyczajona do jak najlepszej jakości... ja powiem tylko: i tak zdjęcia są mega! :)

    Pomarańcz na powiekach, w połączeniu z tym 'przydymieniem' wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne masz oczka, makijaż b. ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana makijaż jest BOSKI!!Pięknie podkreśla Twoje śliczne oczy!Cudeńko same och i ach!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czuję się dobita ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bardzo świeżo, aż przyejmnie popatrzeć, ale u mnie jest żółto na Twoich powiekach, nie pomarańczowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNIE!!
    Piękny kolor tęczówki, piękny makijaż i zdrowa, promienna cera, cudo :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chyba jestem slepa ale ja pomaranczu nie widze tylko zlotko ;P heheh ale w pomaranczu takim typowym oranzu ladnie wygladaja niebieskie oczka wiec sprobuj koniecznie ! :D:D zreszta.,.oranz jest modny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu, ja też widzę na oczkach złoty, ale nie zmienia to faktu, że wyszło bardzo fajnie :) Zdjęcia wcale nie są okropne, wręcz przeciwnie - bardzo ładne :) Nastrajają optymistycznie. Masz śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też złotko dostrzegam ale ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny :) Robiłam kiedyś dawno temu coś podobnego na wizażu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za wszystkie komentarze :)
    tak jak pisałam-na zdjęciach pomarańcz wyszedł ewidentnie żółty, nawet ja to widzę :P w rzeczywistości kolor był bardziej pomarańczowy, miał też złote drobinki co mogło też się przyczynić do efektu na zdjęciach :)
    cieszę się, że się podoba :)
    a co do zdjęć-oj tam oj tam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, jesteś na nich taka naturalna i delikatna. Słodka taka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż. Nie sądziłam, że pomarańczowy pigment na powiekach może być tak piękny. Zazwyczaj jak słyszę i widzę pomarańcz to mnie odrzuca. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciężko wyobrazić sobie by na tak ładnej buzi coś wyglądało źle :), można śmiało eksperymentować z makijażem, a mi ta wersja bardzo się podoba...w końcu wiosna idzie!

    zapraszam do siebie, choć jestem jeszcze raczkującym bobasem to może coś z tego będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż, ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ Ty sliczna jesteś . Też jestem zdania , ze tak slicznej buzi to chyba nic krzywdy nie może zrobić . A make-up wiosennie leciutki ,piekny !

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka cera :o
    Asiu - pzrzeslicznie, bosko i cudownie :* Nie moge sie napatrzec!

    OdpowiedzUsuń
  20. ps. Moge zerznac od Ciebie ten tekst spod "przeslij komentarz"? :]

    OdpowiedzUsuń
  21. tez sie kocham w pomaranczowym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za wszystkie komplementy-zarumieniłam się :D:D

    Urbanku-zżynaj, no problem :):* ja też trochę zerżnęłam (tą końcówkę :P) od Azjatyckiego cukru więc wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Całość wygląda bardzo świeżo :) podoba mi się ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny taki delikatny letni ah

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...