WoleProstoHeader

22 kwi 2011

Projekt kreska!

Z dniem dzisiejszym rozpoczyna się projekt, którego pomysłodawczynią jest Shinodka, autorka bloga Monochrome KLIK!.
Wraz z kilkoma innymi blogowiczkami (listę znajdziecie pod koniec posta) przez najbliższy tydzień będziemy prezentować na naszych blogach posty związane z elementem makijażu jakim jest tytułowa kreska. Będziecie mogły zobaczyć makijaże z kreską w roli głównej i nie tylko, tutoriale jak narysować idealną kreskę, a także wiele inspiracji :)







Klikając w powyższy baner przeniesiecie się na bloga Shinodki, gdzie będziecie mogły przeczytać jakie są zasady i założenia zabawy.

Lista czyli gdzie/co/jak/u kogo?

Blogerki, które zgłosiły chęć udziału w zabawie i to właśnie na ich blogach będziecie mogły w tym tygodniu oglądać kreskowe wariacje to:


Już teraz serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia wyżej wymienionych blogów i oczekiwania na pierwsze kreskowe posty :)


Pozdrawiam,
Panna Joanna

6 komentarzy:

  1. ja tak nie na temat ale masz świetne okulary na zdjęciu profilowym... gdzie dostałaś takie ramki, ja szukam i szukam i nie mogę znaleźć takich...:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Sheva-zanim przeczytasz usiądź :D oprawki były dołączone do zeszłomiesięcznej (ale tej sprzed 2 miesięcy-nie pamiętam dokładnie :)) "Urody" bodajże :D gazetę kupiłam, okulary jakoś tak dla jaj chyba założyłam do zdjęcia i efekt jest jaki widać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam dokladnie te same okulary z urody:D szkoda tylko ze jakosc szkiel jest kiepska i ledwo widac

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł! będę obserwować akcję. powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde!!! że ja o tym nie wiedziałam...:( :( pewnie juz nigdzie tej urody nie dostanę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje:)
    Twoje zdjecia super, makijaz bardzo fajny taki swiezy i wiosenny, ładnie Ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...