WoleProstoHeader

14 kwi 2011

Porządki!

Jestem z siebie dumna gdyż ależ Psze Państwa...udało mi się skończyć uzupełnienie zakładek!! Myślałam, że do końca świata się z tym nie uporam ale dzisiaj w końcu do tego usiadłam i zakładkę "Recenzje kosmetyków" uznaję za oficjalnie otwartą i działającą. Oczywiście będzie ona na bieżąco uzupełniana :)
Przy okazji zauważyłam, że jestem strasznie chaotyczna-czasami w jednym poście byłam w stanie poruszyć 1500 tematów obok tego głównego stąd uprzedzam, że linki w zakładce odsyłają do posta, w którym opisywałam dany kosmetyk, ale czasem tego opisu trzeba w tym poście poszukać :)
Od teraz postaram sie aby w miarę możłiwości w jednym poście opisywać jedną rzecz, choć znająć moje gadulstwo (pisaństwo?:P) może to nie być takie proste :)


I teraz pytanie-czy forma strony "recenzje kosmetyków" jest przejrzysta i czytelna? Czy taka forma się Wam podoba czy coś byście w niej zmienili? Czekam na wszelkie sugestie :)

Pozdrawiam,
chaotyczna Panna Joanna

13 komentarzy:

  1. Noo jest czytelnie :) Nie wiem czy nie ściągnę tego od Ciebie, bo mój układ mi się nie podoba zbytnio...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przejrzyście i czytelnie:)

    Tylko zauważyłam, że link do recenzji Revlon Colorstay nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Greatdee-ściągaj śmiało :) odkąd te zakładki porobiłam o wiele łatwiej mi utrzymać porządek :)

    anonyme-faktycznie coś tam nie wskakiwało-już naprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest przejrzyście, dobra robota:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ale nieźle. świetny pomysł :) to może ja też ściągnę. nie żebym miała jakoś duże ilości recenzji, bo piszę bardziej tak po prostu, ale faktycznie - dużo pracy musiałaś w to włożyć!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przejrzyście i mega łatwo znaleźć coś, czego się w danej chwili poszukuję :)
    super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie bomba :) jasno i przejrzyście i łatwo znaleźć to co mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tez się podoba.! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dziś też robiłam porządki, tylko takie "pokojowe" :D
    Tylko jedna szuflada się uchowała pod pretekstem, iż jest to metafora chaosu, bla bla bla... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udane porzadki:)
    Sama zabieram sie za podobna akcje u siebie ale narazie brakuje mi czasu:( wiec odkladam to na pozniej.Etap porzadkow w budowie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Trzeba przyznać, że "troszkę" się napracowałaś :) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobry pomysł, wszystko można szybko znaleźć :) galeria makijażowa jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...