WoleProstoHeader

26 kwi 2011

Panna Joanna w euforii :)

W euforii ponieważ......dotarła do mnie paczka od maus KLIK! :) To po pierwsze.
Po drugie zawartość paczki wprawiła mnie w osłupienie niemałe, gdyż sroka poszalała i oprócz rzeczy, których się spodziewałam dorzuciła dwie, których się nie spodziewałam (wprawdzie maus pisała, że dorzuciła coś do paczuchy, ale nie sądziłam, że aż tyle ;))
Po trzecie nawiązałam współpracę z firmą JOKO i jestem bardzo ciekawa co z owej współpracy wyniknie :) Temat w chwili obecnej jest dopiero rozpoczęty, ale już się cieszę :)

O postępach we współpracy z firmą JOKO będę informować na bieżąco, a teraz chciałabym się pochwalić nagrodą od maus :)


Jak widać wszystkie kosmetyki to produkty firmy Catrice, którą nawiasem mówiąc bardzo lubię stąd kolejny powód do tytułowej euforii. Mało tego-liner (już kocham <3), cienie i lakier to seria limitowana "Enter Wonderland", która nie zawitała jeszcze do Polski, a więc kolejny powód coby się trochę pocieszyć :)

Wszystko zdążyłam już oczywiście zmacać i czuję, że ze wszystkimi  produktami bardzo się polubię :) Podkład "Photo finish" miałam w planach zakupić odkąd zobaczyłam jakie nowości wprowadza Catrice, jednak nie był on od początku dostępny w nowym asortymencie Catrice, który zawitał do Polski, więc jakoś odłożyło mi się to w czasie-dzięki sroczce podkład jest już w moim posiadaniu. Kolor to 020 Rosy Beige, który jest obecnie dla mnie trochę za ciemny, ale odstawiam go do lata i czekam aż moja twarz nabierze nieco koloru (teraz mam wrażenie, że jestem wręcz przezroczysta :)). 
Sroczko-bardzo Ci dziękuję za tak wspaniałą nagrodę, ochoczo zabieram się za testowanie, efekty owego testowania na pewno przedstawię na blogu :)

Korzystając z okazji- małe ogłoszenia parafialne.
1. Uczestniczę w "Projekt kreska", jednak do teraz nie zebrałam się aby coś ruszyć w tym kierunku-doszłam do wniosku, że zamiast pojedynczych postów zamieszczanych co jakiś czas, zrobię jeden duży post (myślę, że wyjdzie tego tyle, że posta spokojnie można będzie nazwać artykułem), w którym zawrę zdjęcia makijaży z kreską, jakiś tutorial jak narysować kreskę, parę słów na temat tego po co w ogóle kreski się robi, jak można korygować kształt oka za ich pomocą i opisze "narzędzia" do malowania kresek (pędzle czy same linery). Jako, że jak widać tematyka jest szeroka chciałabym się jakoś solidnie przygotować więc proszę o cierpliwość-post pojawi się ok. czwartku/piątku.
2. Pracuję nad nową zakładką (na razie jedynie w myślach :))-chciałabym aby był to spis firm kosmetycznych i miejsc gdzie można je dostać-chciałabym skupić się oczywiście na moim mieście-Gliwicach oraz na jego okolicach. Często zadajecie mi też pytanie gdzie dany produkt kupiłam więc teraz przy okazji recenzji będą pojawiać się informacje gdzie można ową markę kupić w ogóle ( mam na myśli Natury, Rossmany itp) oraz gdzie konkretnie w Gliwicach i okolicach jest ona dostępna.
3. Polowania na Essence ciąg dalszy-w Gliwicach w Forum oraz w Zabrzu w Platanie są już nowości-jednak ani tu ani tu nie można ich jeszcze zakupić, ponieważ:
-w Forum mają jakąś awarię sprzętu i nie potrafią wprowadzić nowych kodów w kasy/system/komputery/czycośtam i Pani, z którą rozmawiałam dzisiaj przez telefon ogólnie określa sytuację jako katastrofę
-w Platanie, mimo, że było pusto, Pani pokazała nam nierozpakowane kartony z dostawą, mówiąc, że "trzeba rozpakować" ale absolutnie jej się do tego nie spieszyło, mało tego-moja koleżanka była tam kilka godzin później i w dalszym ciągu pudła stały jak stały ;/ także tej Naturze mówię stanowcze "NIE".


Pozdrawiam,
Panna Joanna :)

15 komentarzy:

  1. No prosze paczka juz doszla :)) super !! i ciesze sie, ze zawartosc sie podoba :D ... tak tez myslalam, ze podklad teraz moze byc troszke za ciemny ale jak bedzie na lato pasowal to swietnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał cudo :D No i gratuluję współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdobycze, jestem strasznie ciekawa podkładu i linerka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej!!! (kosmetyki pięknie się prezentują) oraz współpracy z Joko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Następna szczęściara! Dopiero co gratulowałam Pilar :) Gratki! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności, czekam na swatche lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczeciara xD bardzo ladne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się razem z Tobą:). I bardzo podoba mi się zieleń tego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje :)
    Najbardziej zadroszcze limitowanego lakieru i cieni z Catrice, mają cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Linerek ma świetny kolor!

    Otagowałam Cię http://duperelles.blogspot.com/2011/04/tag-sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...