WoleProstoHeader

22 kwi 2011

Panna Joanna prywatnie :)

Wiosna rozgościła się już na dobre-wczorajsza pogoda wręcz zmusiła mnie do wyjścia z domu. Mam to szczęście, że dosłownie 5 minut drogi od mojego domu znajduje się lotnisko (konkretnie aeroklub), które jest idealnym miejscem do spacerów, zwłaszcza jeśli ma się takiego kompana jak ja- mój pies jest zawsze wniebowzięty jak ma okazję się tam wybiegać :)

Taka wiosenna pogoda sprzyja nie tylko spacerom, ale również kolorowym makijażom! Kiedy tylko drzewa zazielenią się, ptaki ćwierkają i inne tym podobne wiosenne oznaki mają miejsce, z moich powiek znikają brązy i szarości a zastępują je zielenie, fiolety, róże, niebieskości, żółcie, ostatnio również pomarańcze i wiele wiele innych. Wczoraj postawiłam na jedno z moich ulubionych połączeń jakim jest zieleń z fioletem/różem.
Na zdjęciach sam makijaż średnio widać, ale mam kilka takich na których idzie się dopatrzeć szczegółów :)






 
 







29 komentarzy:

  1. wyglądasz cudownie! :)
    śliczny makijaż, bardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż-sama podobny nosiłam ostatnio;)

    A piesio boski :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Szczególnie wyskoki Twoje i psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak wiosennie :) a zdradzisz co to za zielony cień? bo cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jak pozytywnie :)
    makijaż równie wiosenny jak pogoda, zieleń z fioletem wygląda naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, wygrywają zdjęcia podczas skoku ! :D
    Piękny, cudny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super makijaż, włosy, zdjęcia.
    A piesek cudowny, możesz coś o nim więcej napisać? Ile ma lat, jak się nazywa? Kiedyś marzyłam o goldenku;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne fotki, Asiu - jestes przesliczna! Zazdroszcze Ci tego psiaka niemilosiernie ... ;* Dzieki za tego posta, poprawil mi humor :]

    A w NYC nadal zimno, szaro i buro :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te "skoczne" zdjęcia powalają! Piękna dziewczyna z ciebie, a pieska masz cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż makijażem- cudny ... ale jaki Piesek prześliczny :-) sama jestem posiadaczką labradorki więc ... stąd ta Moja miłość do retrieverów :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia <3 a jaki piesek piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny ten zielony cień, co to za jeden?:) a psiak rozkoszny, uwielbiam biszkopty!

    OdpowiedzUsuń
  13. spieszę z odpowiedziami na wszystkie pytania :D

    Kolorowy Kocie, mad-zielony cień to pigment, który zamówiłam na allegro, zresztą ten fiolet również :) sprzedawcy niestety nie polecę bo Pani sprzedaje pigmenty podpisując je jako pigmenty MACa mimo, że nimi nie są, aczkolwiek same pigmenty bardzo polubiłam i bardzo często je stosuję :)

    co do psa-dziękuję za wszelkie komplementy w jej imieniu :) jest to suczka zwąca się Dina, w maju skończy 4 lata :) zawsze marzyłam o goldenie i miałam rację- to najcudowniejszy pies jaki można sobie wyobrazić :D żywy, wesoły, energiczny, przytulaśny, jednocześnie nie da właścicielowi zrobić krzywdy i warczy na wszelkie "ciemne" typy :) teraz już się trochę uspokoiła z wiekiem, ale jak była młodsza to nie raz musieliśmy ją gonić jak się ja spuściło ze smyczy, bo gnała jak szalona ;] teraz dla odmiany smyczy praktycznie w ogóle nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Urbi-cieszę się, że przyczyniłam się do Twojej radości :D:* i chętnie bym zobaczyła Ciebie w nowojorskim plenerze :D Urbi w Central Parku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pozytywnie! :))) Masz pięknego psa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny makijaż, też takie lubię :). Ostatnio nawet skusiłam się na zieleń, której generalnie nie lubię na moich powiekach, ale powiem Ci, że prezentowała się całkiem ładnie :D.

    No i psiak przesłodki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Jesteś śliczną dziewczyną!Makijaż pięknie podkreśla to piękno.Tak trzymaj!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, wiosenny i lekki makijaż! W końcu sama się muszę przełamać i zrobić coś w zieleniach, bo wstyd się przyznać - zieleni nigdy nie używałam..
    I masz przecudnego psiaka! A zdjęcie 3 od dołu jest najlepsze ;D

    I mam takie pytanko - czego użyłaś do twarzy?
    I czy mogłabyś zrobić posta o tym jak pielęgnujesz swoją twarz? Chyba, że już robiłaś, to bardzo proszę o linka, bo masz cudowną cerę...

    Dodaję do obs. i będę czytać na pewno !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piesio cudowny :) Mój też ma radochę, gdy może się gdzieś wybiegać :) Jednak spacerek po parku to nie to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. za...iscie wygladasz Asiu ! :) podoba mi sie to co widac z Twojej sukienki , a ten radosny skok.. zazdroszcze :)w ogole to jestes bardzo ladna , seria panna joanna prywatnie zdecydowanie jest mile widziana czesciej :*

    OdpowiedzUsuń
  21. czytuję sobie Twojego bloga od długiego czasu, a tu się nagle dowiaduję, że Tyś z Gliwic. piękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia, bardzo radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny piesek :) ah i ty jak cudnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś podobna do siostry :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...