WoleProstoHeader

6 kwi 2011

Panna Joanna maluje-Landrynka inaczej! :)

Jak już przed chwilką pisałam, zdecydowałam się na udział w konkursie organizowanym przez Hexannę :)
Udało mi się dziś zmalować makijaż, więc chciałabym go Wam pokazać i jednocześnie trochę wyjaśnić skąd akurat taki pomysł i takie jak w tytule skojarzenie.

Zadanie konkursowe to wykonanie makijażu pod hasłem przewodnim "Odkryj siebie na wiosnę!". Hexxana zachęca do zaprezentowani siebie w nowej odsłonie, do tego aby pokazać "swoje drugie ja".
Mimo, że temat radosny i wiosenny, dosyć długo dumałam nad tym co by tu na owy konkurs wysłać. Nie chciałam aby był to mój typowy makijaż, chciałam zrobić coś kompletnie nowego i "odjechanego".
Najpierw zastanowiłam się jakich kolorów używam rzadko albo nawet wcale, potem pomyślałam z jakimi innymi kolorami można by to połączyć aby wyglądało to ciekawie i tak oto mniej więcej ukształtowała się w mojej głowie wizja makijażu.
Od czego zaczęłam-wymyśliłam sobie pomarańcz na ustach. Jest to kolor, którego NIGDY nie używam, powiedziałabym nawet, że dosyć mocno go nie lubię, posiadam jedynie jeden cień do powiek w takim kolorze i to właśnie tym cieniem (rozcieńczonym płynem do pigmentów KOBO plus dodatkowo pokrytym lekko koralowym błyszczykiem) udało mi się osiągnąć efekt delikatnej pomarańczy na ustach.
W moich wyobrażeniach do tak dosyć intensywnego i nietypowego podkreślenia ust, pasowałyby raczej delikatnie pomalowane oczy...ale, że konkurs zachęca do eksperymentów postanowiłam, że idę na całość i stawiam na moc kolorów! Znalazłam najbardziej rażący zielony cień jaki posiadam, zaznaczyłam nim powieki, lekko rozjaśniłam białym matem, dodałam odrobinę czerni oraz granatu aby nadać makijażowi pazura.
Nie miałam pojęcia co zrobić z policzkami, ponieważ bronzerów nie używam praktycznie w ogóle, a róż jakoś średnio wpasowywał m się w cały makijaż. Odsunęłam się więc od lustra i przyjrzałam się z daleka efektom i pierwsze skojarzenie jakie mnie naszło to "Landrynka inaczej". Nie potrafię do końca wyjaśnić skąd takie skojarzenie, jednak makijaż był jakiś taki cukierkowy ale jednocześnie nie słodki. Bez wahania więc machnęłam poliki koralowym różem i nietypowej landrynce stało się zadość.
Jakie są efekty? Zobaczcie same:








Przyznam szczerze, że dawno tak dobrze się nie bawiłam podczas robienia makijażu :)

Pozdrawiam,
Landrynkowa Panna Joanna

26 komentarzy:

  1. Asiu, świetny makijaż :) Czytając wstęp aż bałam się spojrzeć na zdjęcia, bo już sobie wyobrażałam co nieco hihi ;) ale wyszło naprawdę bosko, co więcej ślicznie w tym makijażu wyglądasz, wręcz ośmielę się napisać, że pasuje on do Ciebie, maluj się tak częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i do tego ładnie Ci z pomarańczą na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać te zabawę ;)
    makijaż boski.. pięknie w nim wyglądasz :)
    taka pani wiosna z ciebie :)
    pasuje ci pomarańcz na ustach z innymi makijażami spróbuj go użyć bo ładnie ożywia buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! cudowna pomarańczka i jakże pięknie zielenie podkreśliły Twoje cudne ślipka !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie do rozdania!
    http://pysiapatrysia.blogspot.com/2011/04/rozdanie.html

    BUZIAKI:* i miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu przepięknie wyglądasz. I oczy i usta cudowne. I poliki też.
    Życzę powodzenia Landryneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznieeee!!!
    Aż mnie naszło na zieleń na oku! przepięknie! wiosennie! lekko! jestem ZA! Zainspirowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę Ci w nim ładnie ! ! !
    aż bije od niego takim summer time ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny :) Bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż Asiu, bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. To, że dobrze wyglądasz w zieleniach już przy okazji innego makijażu stwierdziłam :)
    ale pomarańcz na ustach - to dopiero odkrycie :) bardzo przekonująco to wygląda Pani Wiosno ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny makijaz...W sam raz na wiosne.

    PS. strasznie ciekawi mnie jakich swiatel, ustawien i innych technicznosci uzywasz (czy w ogole), bo Twoje zdjecia naprawde ziona profesjonalizmem!

    OdpowiedzUsuń
  14. oczka wyszły wiosennie, kojarzą się z bujną trawką na łące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak slicznie !!!! Strasznie mi sie podobasz w tym pomaranczu, a zielen na oczach tez miodzio. Swietne polaczenie, takie odwazne i zarazem ... no nie wiem, slow mi brak ;) Niesamowicie mi sie podobasz, i w dodatku jeszcze taka rozesmiana ... :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Asia, świetnie Ci w tym makijażu! Zielone oczy, pomarańczowe usta, idealnie wszystko pasuje. A przedostatnie zdjęcie mnie rozłożyło na łopatki! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyszło :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. No mówiłam,że Ci pięknie będzie w pomarańczowych ustach, mówiłam !

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ślicznie wyglądasz! najbardziej podobają mi się usta. makijaż oczu też niczego sobie. a ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  20. fakt, wyglądasz bardzo uroczo, jednak nie w różowym stylu jak to się z landrynką kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. łojacież ile komentarzy :D dziękuję za wszystkie miłe słowa, cieszę się, że makijaż się podoba :)

    jutro odpowiem bardziej konkretnie na Wasze pytania, dzisiaj tylko wpadam tu na chwilkę zobaczyć co się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam taką pomarańcz na ustach... super efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie ci w takim makijażu!!! Wyglądasz tak uroczo i energicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. jeszcze raz dziękuję za wszystkie komentarze :)
    po tylu pozytywnych opiniach z pewnością będę się tak malowała częściej :)

    Hanna-jeśli chodzi o wszelkie ustawienia, oświetlenia, techniczności to ja jestem niestety dosyć zielona w tej kwestii :) tzn. aparatu używam tak jak już pisałam Nikona D3000, zdjęcia robię przeważnie w trybie makro, w miarę możliwości staram się nie robić zdjęć z lampą bo dosyć mocno przekłamuje ona kolory. Zdjęcia zawsze robię przy oknie, gdy mam słabe światło to używam blendy domowej roboty. I to chyba tyle jeśli chodzi o moją techniczność :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszasz na mój nowy blog
    http://aneta-galecka.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...