WoleProstoHeader

2 kwi 2011

Lakierowo-Exotic flower!

Wiosna już na dobre (miejmy nadzieję!) rozgościła się wokół. Ostatnio pokazałam Wam makijaże-jeden inspirowany laguną, drugi kwiatkiem kojarzącym się z wiosną czyli krokusem. Dzisiaj dam Wam odpocząć od moich makijażowych wypocin ale wiosenne inspiracje wciąż pozostaną. Od 31 marca w drogeriach Natura dostępna jest limitowana edycja firmy Sensique-"Exotic Flower". Za samą firmą średnio przepadam, ich produkty są raczej kiepskiej jakości, ale gdy zobaczyłam tą limitkę wiedziałam, że jedna rzecz na pewno powędruje do mojego koszyka. Mowa o błękitnym lakierze, który to błękitny lakier chodził za mną już od dłuższego czasu, ostatnio na blogu Siulki naoglądałam się pięknych pasteli z Colour Alike, a tu nagle moim oczom ukazało się błękitne maleństwo i na dodatek w bardzo przystępnej cenie.Nie musiałam się długo namyślać, chapnęłam jedną sztukę i udałam się do kasy :)


Po powrocie do domu oczywiście od razu musiałam wypróbować co toto udało mi się zdobyć i jestem pozytywnie zaskoczona! Pisałam wyżej, że firmy samej w sobie nie lubię, a lakierów wręcz nie znoszę. Jednak przy okazji ostatniej limitowanej serii z Sensique dużo dziewczyn chwaliło lakiery, które wtedy można było nabyć. Ta seria pod względem lakierów również wydaje się być udana, porównując jakość lakierów ze stałej oferty z moim nabytkiem stwierdzam, że bardzo się one różnią.
Lakier ma nr 248 i zamknięty jest w buteleczce o pojemności 7 ml. Pędzelek przyjemny, nie za szeroki, łatwo się nim maluje. Sam lakier kryje średni dobrze, pierwsza warstwa okropnie smuży, druga już ładnie wyrównuje, ja nie lubię prześwitów więc dla mnie konieczna była warstwa trzecia. Ciężko mi opisać wykończenie bo nie znam się na tym kompletnie, ale dostrzegam maluśkie drobinki złoto-srebrne? Na paznokciach są one niemal niewidoczne. Na temat trwałości się nie wypowiem bo mam go na sobie dopiero od wczoraj ale zakładam, że będzie całkiem przeciętnie-3-4 dni.
Kolor kojarzy mi się bezapelacyjnie ze smerfami-jest uroczy! Nie jest to co prawda taki błękit jakiego poszukuję (marzy mi się taki bardzooo rozbielony, pastelowy) ale efekt jak najbardziej mnie zadowala-idealny kolor na wiosnę :)

Zobaczcie same:





Miłego sobotniego wieczoru,
Panna Joanna

28 komentarzy:

  1. Fajny kolor!
    Hmmmm...zaplanowalam odwyk od 1 kwietna a wokol tyyyle pokus:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hexxana-nie ma się co odwykowac jak tyle się dzieje!:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię niebieskich odcieni na swoich paznokciach, ale ten bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ślicznyyy!!! Już go chcę :D. Co z tego, że mam już błękitny lakier. Tamten ma kolor gołębiego błękitu a ten niebieski jak wiosenne niebo ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam go dzisiaj ;D Ajajaj ale realizacja projektu denko jest chwilowo priorytetem ;D
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Asik,niby tak ale w ostatnich tygodniach zostalam zasypana kosmetykami i...po prostu brakuje mi czasu na uzywanie a co dopiero recenzowanie wiec postanowilam,ze odpuszcze sobie zakupy z kolorowki aby wydac rzeczowe opinie na temat tego,co mam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolorek, ale na paznokciach wydaje się ciemniejszy niż w butelce...

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki rozbielony błękit ma w swojej ofercie Wibo, linia Express Growth, nr 158. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolorek, od dawna czaję się na taki. Kto wie, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hexx, odwyk, dobre :D

    Joanno, kolorek piękny, mam zamiar go kupić :-) to będzie mój pierwszy błękit na paznokciach ;D

    p.s. chyba wszyscy się zgodzą, że nie chcemy odpoczywać od Twoich pięknych makijaży :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor! pozdrawiam Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo jaki ładny, muszę go obejrzeć w drogerii. Jakie kolory są jeszcze w nowej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny, a jak reszt lakierów ? I rozumiem że w forum byłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten kolorek!!:) Za mną właśnie też chodzi jakiś błękit... eh, czemu jestem uzależniona od lakierów?? ;))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest! Faktycznie idealny na wiosnę :) Chyba będę musiała kogoś wrobić w jego zakup, bo u mnie daaawno już Naturę zlikwidowali, a jak rozumiem w Rossmannach ich nie przewidują, tak?

    OdpowiedzUsuń
  16. też będę pisać o tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super :) szkoda, że do mojej natury tak daleko... może uda mi się jakoś pod koniec tygodnia tam zawitać, bo kusisz tym kolorek okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor cudowny! miałam na niego ochotę, ale w drogerii już 1-go kwietnia go nie było... [to nie prima aprilis], jednak, zaopatrzyłam się w 2 inne lakiery - nr 243 oraz 247; pierwszy delikatnie różowy, słodki, w którym się zakochałam od pierwszego spojrzenia, a na paznokciach prezentuje się przepięknie i bardzo wiosennie. natomiast drugi jest zielenią... bliżej niezidentyfikowaną, gdyż nie miałam go jeszcze na paznokciach. pozdrawiam :)...może gdzieś jeszcze uda mi się znaleźć ten przepiękny błękit? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wypróbowalam już kilka miętowych lakierów, jestem uzależniona od tego koloru ;)
    swietny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  20. łooo chwilę mnie tu nie było (intensywny weekend :)) a tu tyle komentarzy na mnie czeka :D

    Kathrin Jot-ja niebieskości na paznokciach unikałam jak ognia, ale jakoś teraz tak mi się odmieniło i zapragnęłam przynajmniej z 3 różnych odcieni :D

    siulka-lakierów nigdy dość :D ja teraz poluję na ten Twój :):*

    Cookie-ja się też miałam denkować ale okazuje się, że za cienka jestem ;p zbyt wiele pokus, to już odchudzanie jest chyba łatwiejsze ;p

    Hexxana-to w takim razie życzę silnej woli w zużywaniu coby poszło szybko i potem można będzie już szaleć na bieżąco :D:*

    simply_a_woman-może na zdjęciach tak to wygląda, w rzeczywistości różnica jest mniejsza :)

    stri-linga-cudny jest nie?:D:D

    ewa magdalena-dzięki za informację, jak będę w Rossmannie to uważnie przyjrzę się szafie Wibo :)

    Aniulqa-polecam, jak najbardziej polecam :)

    Idalia-dziękuję pięknie :) makijaże będą, spokojnie :D ja na wiosnę zawsze mam dosyć intensywny nawrót na kolory także będzie o czym pisać :)

    yuotubowiczki.pl-dziękuję i również pozdrawiam-Asia :D

    Estella-fiolet, róż, pomarańcz, coś zielonego, jeden jakiś ciemny...tu jest link do zdjęcia z resztą kolorków :D http://img861.imageshack.us/img861/6295/sensiquelakier.jpg

    CandyKiller-przepadłam przez niego, teraz nie będę żadnego innego używać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ishikawa-w Forum owszem :) reszta mi się spodobała mniej niż ten niebieski ale jego jakość przekonała mnie do zakupu kolejnych ;p

    listkowa-znam ten ból :P a to wszystko przez bloga!naoglądałam się swatchów i innych takich i teraz jak widzę lakier to się ślinię :D a kiedyś jedynie bezbarwny/czerwony byłam w stanie znieść :O

    mag-lakiery te są dostępne w szafach firmy Sensique, które z kolei są chyba tylko w Naturach...nie widziałam ich nigdzie więcej niestety :)

    katarzyynka-ja się chyba jutro wrócę po inne :) już mnie tu różowym kuszą ;p

    lady_flower123-trzeba przyznać, że seria im się udała :)

    ada-lakier wart zachodu ;)

    Marta-muszę przyjrzeć się temu różowemu :D

    ninette-ale ten kolor mało miętowy-znaczy taki czysty niebieski to chyba nie jest, ale zdecydowanie przeważa niebieski, na żywo praktycznie w ogóle nie widać zielonych tonów :) taki trochę kolor jak ..pasta do zębów?:P

    Claudia-dziękuję :) na chwilę obecną mój ulubiony :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięęęęęęęęęęęękny! Mam nadzieję, że go jeszczę dorwę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Inulinus-trzymam kciuki w takim razie!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Joanno, różowy, wpadający trochę w koral? nie mogę się zdecydować :P ...ale dziś, udało mi się dorwać ten niebieski - jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...