WoleProstoHeader

17 kwi 2011

Coming soon...

Jako, że od wtorku mam długo przez mnie wyczekiwaną i upragnioną przerwę wiosenną (dwa tygodnie słodkiego lenistwa) będę mogła częściej bywać na blogu i bardziej się na nim udzielać co bardzo mnie cieszy :)
Już teraz mam z grubsza zaplanowane o czym będę pisać, mam nadzieję, że oprócz tego dojdą jeszcze makijaże jeśli pogoda i światło będą mi sprzyjać. Od jakiegoś czasu testuję kilka kosmetyków i to o nich w pierwszej kolejności będę zamieszczać posty. Już teraz chciałabym Wam pokazywać mały urywek tego co czeka Was na blogu w najbliższym czasie:







Na same makijaże też już mam kilka pomysłów, na pewno będzie kolorowo i wiosennie! Moja ostatnia mania na punkcie oranżu z pewnością się będzie w tych makijażach objawiać-już teraz po głowie krąży mi pin-up z pomarańczowymi ustami, koralowe oko z turkusową kreską (<3)...A może macie jakieś sugestie? Chętnie się dowiem o czym chciałybyście poczytać i co pooglądać :)

Chciałabym się jeszcze pochwalić, że udało mi się zgarnąć nagrodę pocieszenia w makijażowym konkursie maus! Cieszy mnie to tym bardziej, że sama nagroda jest dla mnie nad wyraz interesującą bo są produkty firmy Catrice i to na dodatek z serii limitowanej, której w Polsce zapewne nie uświadczymy :) Makijaż mój oraz pozostałych laureatek możecie zobaczyć TUTAJ.

Pozdraiwam już teraz pozytywnie nastawiona (jeszcze tylko dwa dni!:))
Panna Joanna

16 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciękawie :) Już czekam z niecierpliwością :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na glinki czekam z niecierpliwością no i na piękne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dezemka - ale to nie glinki, tylko algi ;)

    Asia, czekam na wszystko po kolei bo wszystkim jestem zainteresowana.

    No i jeszcze raz gratuluję wygranej u Maus :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo maski, czekam na nie najbardziej, jestem ich mega fanką :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem ciekawa Twojej opinii o Jumpy - mam właśnie swój (ten sam kolor?) na paznokciach;). Pisałam o nich jakiś czas temu, ciekawe, czy się zgodzimy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. używam tego samego olejku rycynowego, ale tylko w maseczkach do włosów, chętnie dowiem się jak zadziałał na brwi i rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa recenzji produktów do skórek, ostatnio się za czymś ciekawym rozglądam :) I widzę że testujesz Blokera Ziaji :D Ja też - od 2 dni i jestem super zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosowałam kiedyś te maski... rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  10. nareszcie wolne! - tego Nam trzeba :D

    maski algowe mnie zaciekawiły, także będę czekać na recenzję :)
    co do blokera z Ziaji : cena + działanie po prostu pozytywnie zaskakują :) zobaczymy czy masz równie dobre zdanie na temat tego produktu jak i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bloker dzis zakupilam - jesli bedzie tak dobry a zarazem delikatny jak aquaselin z firmy oceanic to przy nim zostane .

    OdpowiedzUsuń
  12. olejek rycynowy :) też się noszę z napisaniem recenzji, ale ciężko mi przychodzi stosowanie go codziennie ;) skleroza nie boli ;) Mam go od stycznia i mimo nieregularnego stosowania widzę efekty szczególnie na dolnych rzęsach :) Jestem ciekawa twojej opinii. O blokerze z Ziaja też chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa i czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam rycynusa na rzęsidła . Starą ,wymytą szczoteczką z odżywki nakładam wieczorem .Na pewno sie uelastyczniają . Tylko trzeba uważać z aplikacją aby do oczka się nie dostał .

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo mam ten sam żel do skórek, u mnie się nie sprawdza niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja mam zamiar sobie kupić puder vipera :)masz bardzo ciekawego bloga i bardzo lubię go czytać :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...