WoleProstoHeader

29 mar 2011

Todays look-wiosennie :)

Wczoraj przedstawiłam Wam makijaż, który utrzymamy był w "zimowej" kolorystyce. W komentarzach widziałam prośbę o  makijaż bardziej wiosenny więc dzisiaj z racji pięknej pogody i iście wiosennego nastroju, zmalowałam bardzo prostego zwyklaka, w którym za wiosenny akcent odpowiada zieleń do dolnej powiece. Może wiosna na całego to jeszcze nie jest, ale jako, że ta piękna pora roku dopero budzi się do życia-makijaż również jest dosyć stonowany :)

Na twarzy oczywiście podkład Catrice, rozświetlacz z tej samej firmy z serii Urban Baroque oraz brzoskwiniowy róż z Miss SportyDo makijażu oczu użyłam jedynie paletki z Essence z serii "Return to Paradise" (brązu i zieleni) oraz matowych cieni z My Secret (cielisty i granatowy). Rzęsy przeciągnęłam mascarą Catrice.


18 komentarzy:

  1. Ślicznie! Tak delikatnie:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, tak świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz taką radosną twarz, że każdy makijaż jest wiosenny :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. ewwwa, be-beautiful, Asii, Urbanku, Lilla My, Atina-dziękuję bardzo i cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. coraz bardziej lubię Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rebellious lady, Ferrou-dziękuje :)

    ensepeunse-robię co mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny makijaż, 'świeżo' wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne zestawienie kolorów kresek pod oczami i pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać i to zupełnie szczerze, że pierwszy raz widzę tak piękny i fantastyczny makijaż ! *____*
    Nawet nie wiesz jak bardzo on mi się podoba. Jest taki delikatny, prosty. Genialny efekt, który Ciebie rozświetla, coś pięknego !
    Jestem nim zauroczona :D !!!
    Przy linii rzęs ten akwamarynowy kolor to cień do powiek? Cudowny kolor <3
    Od razu, bez namysłu dodaję Twój blog do obserwacji ! Czekam na kolejne piękne makijaże :D
    Przy okazji zapraszam do mnie ;] (http://jolivisage-pl.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  11. Estella, kleopatre-dziękuję :)

    youtubowiczki.pl-dziękuję :) zestawienie całkiem przypadkowe, po prostu przejechałam usta pierwszą pomadką jaka mi się nawinęła pod rekę :P

    imadoki-dziękuję, miło mi to czytać :) makijaż całkiem zwyczajny i prosty w wykonaniu-tym bardziej cieszę się, że się podoba :) więcej moich makijaży znajdziesz w zakładce u góry bloga "Moje makijaże" :) kolor przy rzęsach na dolnej powiece to cień z paletki "Palm Tree Patry" z Essence z serii Return to Paradise :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne makijaże, nie tylko ten (chociaż dla mnie najlepszy bo jestem raczej "nieśmiałkiem" jeżeli chodzi o makijaż oka), wszystkie są piękne!
    pozdrawiam serdecznie, A.

    OdpowiedzUsuń
  13. ada-dziękuję :) a makijażem czasem warto sie pobawić i zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...