WoleProstoHeader

28 mar 2011

Todays look-Winter Rose

Pogoda co prawda iście wiosenna, a u mnie na przekór zimowy tytuł. Dlaczego? Ano dlatego, że dzisiaj podczas poszukiwania cieni w celu dokonania nimi makijażu natknęłam się na cień, który dostałam od Hexxany (:*), a którego nie wiedzieć czemu jeszcze nie używałam. Wydobyłam wiec go z kosmetyczki, podniosłam do światła i w kompletnej fascynacji zaczęłam podziwiać jak cudnie się on mieni...Jest to mica z TKB o wdzięcznej nazwie "Winter Rose". I ta nazwa naprawdę niesłychanie dobrze oddaje cały urok tego koloru-jest to delikatny róż, który w świetle mieni się na zielono-niebiesko-fioletowo dając efekt takiej jakby rybiej łuski. Piękny, chłodny odcień, który na powiece wygląda cudnie zarówno solo, jak i również jako dodatek. Próbowałam uchwycić na zdjęciach ta jego niezwykłość ale niestety mi się nie udało..ale pokażę co mi wyszło z tych prób:

(w świetle dziennym/bez lampy)
 (z lampą)

Na oku wygląda świetnie-dyskretny w cieniu daje jedynie różowy poblask, natomiast gdy w oczy zaświeci nam słońce to wtedy daje czadu ;) Dzisiejszy makijaż wykonałam przy użyciu właśnie tego cienia oraz odrobiny czerni i beżu z paletki Essence "I love Berlin". Efekt spodobał mi się na tyle, że czuję, że się z tym kolorkiem zaprzyjaźnię na dłużej :)




Szkoda, że na zdjęciach tak ciężko go uchwycić, musicie mi uwierzyć na słowo, że jest cudny :) Dzisiaj oficjalnie przewędrował do skrzyneczki z ulubionymi cieniami (mam takie drewniane pudełko, w którym trzymam swoje najulubieńsze mazidła głownie te do oczu ze względu na rozmiar skrzynki-dzięki temu mam pod ręką od razu wszystko to czego potrzebuję do makijażu) i zapewne zostanie tam aż do wykończenia. A, że Hexx odyspnęła mi go bardzo hojnie, mam nadzieję, że długo będę mogła się nim cieszyć (w tym miejscu jeszcze raz Ci dziękuję słońce :))

Przy okazji chciałabym Was zaprosić na dwa nowe makijażowo-kosmetyczne blogi, których autorkami są moje wizażowe koleżanki. Jako, że dziewczyny zaczynają zabawę z blogowaniem-pomóżmy im się rozkręcić! :) Pierwsza z nich to pewnie znana Wam z youtuba tylkokasia KLIK! oraz kolorowa diablica (:D) Candy Killer KLIK!. Zachęcam do odwiedzin :)


Z zimowo-różano-wiosennymi pozdrowieniami,
Panna Joanna

19 komentarzy:

  1. Piękny, niby delikatny a jednak z pazurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba.
    Zimę żegnamy, więc czekamy na coś baaardzo wiosennego od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)

    Pozdrawiam !
    +zajrzę na blogi koleżanek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny...ile razy patrzę na Ciebie to się uśmiecham,masz w sobie nie tylko magnetyzm,ale i taki urok i bijące ciepło :) buziak od Emi

    OdpowiedzUsuń
  5. heheh dzieeeki bejbe za reklame ;) ile sie należy?:P
    bardzo ladny delikatesik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lady_flower123-dziękuję :) coś wiosennego też się znajdzie :) ale to następnym razem :D

    be-beautiful-dziękować i jeszcze raz zapraszam :D dziewczyny zdolne i pięknie malują :D

    Emilia-dziękuję ślicznie :D kurczę zanim zaczęłam wstawiać makijaże na MM i na bloga nie wiedziałam, że tylu osobom się właśnie taka "ciepła i urocza" wydam :D czuję się mile połechtana ;)

    CandyKiller-ależ proszę bardzo :) po znajomości reklama darmowa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż i idealna cera ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny makijaz ale bbbrrr faktycznie powialo chlodem :D
    pozdrawiam
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. ninette-dziękuję :) świetne okulary w avku :D:D

    MARTA-dziękuję :) a bo ja taka zimna baba jestem ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż - ślicznie się mieni!
    Dziękuję za zainteresowanie się moim blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda z lampą, widać jego różowość. Na oczach rzeczywiście ginie, ale makijaż świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż.

    Pozdrawiam ;)

    -----------------------
    http://ano-nimowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie! jak zawsze zreszta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rebellious lady-dziękuje :)

    nurka-na oczach go było widać niestety jednie w mocniejszym świetle :)

    Kasiek, Alex, Pina, Agu-dziękuję bardzo dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekniascie, slicznie pasuje do Twojej karnacji :love:

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...