WoleProstoHeader

13 mar 2011

Sunshine Award!

Otrzymałam kolejne wyróżnienie i bardzo się z tego powodu cieszę :)
Tym razem nagroda przywędrowała do mnie od:
Urbanka KLIK!
Shopaholic dream KLIK!
Lilla My KLIK!
Bardzo Wam dziękuję dziewczyny :)




Zasady zabawy:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła :)
3. Wkleić u siebie logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów!
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić o tym nominowane osoby.
Oraz...napisać listę rzeczy, które mnie uszczęśliwiają :)

Nagrodę przekazuję dalej do:
Kobieta mówi KLIK!
Opinie zakupoholiczki KLIK!
mojaKOSMETYKOmania KLIK!
...Bo w oczach tkwi siła duszy... KLIK!
Mój mały świat magii KLIK!
Welcome to my beauty prison KLIK!
No to pięknie! KLIK!
Ewwwa Make Up KLIK!
Tysiąc jeden pomysłów i pasji KLIK!
Pędzlem malowane KLIK!

Kolejność oczywiście przypadkowa, starałam się tagowac blogi, u których tego taga jeszcze nie widziałam ;)

Lista rzeczy, które mnie uszczęśliwiają:
  • spędzanie czasu z moim kochanym chłopakiem
  • możliwość całkowicie bezproduktywnego lenienia się 
  • odkrywanie kosmetycznych perełek 
  • pisanie bloga i świadomość, że ma on odbiorów :)
  • otwieranie oczu w momencie gdy poczuję, że jestem całkowicie wyspana (nienawidzę dźwięku budzika)
  • kubek z gorącą, aromatyczna herbatą
  • spotkania z ludźmi, których uwielbiam
  • mój pies liżący mnie rano po nosie
  • słońce i ciepło, za którymi bardzo tęskniłam przez całą zimę ;)
  • filmy na których nie sposób zasnąć (a mam niestety predyspozycje do wybierania takich, na których ja sama nie jestem w stanie dotrwać do końca i potem muszę słuchać nabijania się mojego chłopaka, który ZAWSZE twierdzi, że wiedział, że tak będzie :P)
  • miejscowość Brenna-tam niejednokrotnie przeżyłam wakacje, które bardzo mnie uszczęśliwiały więc na pewno będę tam wracać
  • nieparzyste tygodnie (wtedy mam bardzooo luźny plan zajęć)
  • smak czekolady i miśków Haribo (to nieprawda, że jak zje się całą paczkę to boli brzuch...co jak byłam mała wmawiali mi rodzice :D)
Na chwilę obecną nic więcej nie przychodzi mi do głowy...no może jeszcze rzeczy typu pierwsze pączki na drzewach, ziemia budząca się do życia, śpiew ptaków, morza szum i takie tam :)

A teraz kończąc etap tagowania mam jeszcze małe ogłoszenia parafialne :)
Jak pewnie zauważyłyście zmienił się wystrój bloga. Tamten już mi się znudził, a w związku z nadchodzącą wiosną zachciało mi się zmian  przemeblowań. Zdaję sobie sprawę, że obecny styl jest dosyć surowy, ale jak to napisała Urbi "Prostota rulez" :) Jednak gdybyście miały jakieś obiekcje-piszcie :)
Zmieniła się też nieco forma. Na samej górze pod nagłówkiem (który nawiasem własnoręcznie stworzyłam używając oszałamiającej ilość akcesoriów w postaci białej kartki, szminki i aparatu) pojawiły się zakładki do stron. Znajdziecie tam rubryki takie jak: o mnie (gdyby ktoś był mnie ciekawy :)), kontakt (pojawił się nowy-blogowy adres e-mail, na który możecie kierować swoje zapytania), zakładka z odnośnikami odsyłającymi do moich makijażowych postów (żeby było łatwiej się połapać pod każdym linkiem dałam jedno zdjęcie makijażu) oraz rubryka z recenzjami kosmetyków, ale ta ostatnia niestety ciągle jest w budowie (potrzebuję trochę więcej czasu aby to ogarnąć).

Przy okazji chciałam Wam pokazać jak prezentuje się jeden z lakierów, który ostatnio trafił do mojej kolekcji :) To mój pierwszy holo i jestem absolutnie zachwycona efektem i chcę więcej :)

(dwie warstwy; lampa błyskowa)

(dwie warstwy; światło słoneczne)

Lakier to Golden Rose, Holographic Color, o numerze 103 :)

Słonecznej niedzieli życzy:
Panna Joanna :)

13 komentarzy:

  1. Pffff mam tak samo z filmami :D I moj maz, zanim cokolwiek zaczniemy ogladac pyta przezornie: "ale nie zasniesz, prawda?" ;))))

    Juz to pisalam, napisze raz jeszcze - wyglad bloga uwazam za rewelacyjny, mi sie bardzo podoba. Zaraz pojde obcykac zakladki (ja sie wczoraj meczylam ze swoimi - skonczylam jedna, z linkami do recenzji, dzis ciag dalszy ;).
    Poza tym to Twoj blog, Twoje miejsce na eskpresje, wiec cokolwiek nie wybierzesz - bedzie fajnie, bo wybralas to TY.

    Ufff ale wypracowanie :D Obiecuje, ze juz koniec :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A, zapomnialam - super lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz mi napisać nazwę lakieru? Bo chyba w notce nie ma, albo coś rzuciło mi się na mózg :P

    A co do wyglądu bloga, to jest bardzo ładny. Co prawda zdążyłam się przyzwyczaić do czarno-białych kropeczek w tle, ale nie ma tego złego ;)
    No i przepiękny nagłówek, nie ma co.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Urbanku :)
    wciąż czekam, aż w końcu to on wynajdzie jakiś film na którym zaśnie i potem ja będę mogła się nabijać :D
    no niby wiem, że teoretycznie mogę z tym blogiem zrobić co mi się żywnie podoba, ale jednak chciałabym aby czytelnicy tez byli zadowoleni i nie dostali oczopląsu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. thenatooorat-gapa ze mnie, nie napisałam...z Twoim mózgiem wszystko w porządku :D
    lakier to Golden Rose, Holographic Color, o numerze 103 :)
    cieszę się, że wystrój się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, efekt na paznokciach jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta nowa odsłona :) Wszystko takie przejrzyste, intuicyjne, tak lubię :)

    Dziękuję za wyróżnienie :* Odpowiadałam już na ten tag parę miesięcy temu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny lakier!:O

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. słońce i ciepło... we wrocławiu w końcu nastał ten piękny okres ! :)

    http://zdrowienatura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie!:* Bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny lakier i wygląd bloga :)
    Chyba też muszę się w końcu w jakiś holo zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...