WoleProstoHeader

30 mar 2011

Panna Joanna maluje-Tropikalnie!:)

Wiem, że ostatnio nader często zamęczam Was makijażami ale mam nadzieję, że jeszcze jeden mi wybaczycie :)
Jak być może wiecie, brałam udział w konkursie organizowanym przez portal wizaz.pl we współpracy z siecią drogerii Rossmann. Na wizażu był już to któryś z serii "rossmaniaczkowych" konkursów, jednak dopiero przy tym zdecydowałam się na udział. Tematem był makijaż zainspirowany kolorami natury. Pojawiło się wiele nawiązań do wiosny, jednak ja poszłam o krok dalej i zapuściłam się w gorące tropiki. Zainspirowało mnie zdjęcie błękitnej laguny-lazur wody, złoty piasek, egzotyczna roślinność...
Konkurs wczoraj dobiegł końca, jutro nastąpi ogłoszenie wyników więc uśmiecham się o trzymanie kciuków :) Pochwalę się tylko, że w ogólnym głosowaniu zatrzymałam się na 8 pozycji. Z racji tego, że makijaż nie mógł być wcześniej nigdzie publikowany wstrzymywałam się z zamieszczaniem zdjęć na blogu aby zapobiec sytuacji, w której ktoś mógłby doszukać się naruszenia regulaminu. Jednak konkurs się zakończył więc dzisiaj przybywam do Was z obiecanymi zdjęciami makijażu :)






Tyle na dziś, bo niestety tak "dla odmiany" muszę się uczyć:)
Na najbliższy czas mam już zaplanowane kilka postów, mam nadzieję, że w weekend będę miała chwilę, żeby te plan zrealizować :)
Pozdrawiam kolorowo,
Panna Joanna

22 komentarze:

  1. Piękny. Jeden z moich faworytów. Szykuj się na szaleństwa w rossmanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki! :) bo makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tylkokasiu-dziękuję :) i wzajemnie :D

    Pieknoscdniablog-tam jest kilka odcieni-ciemna kredka jako baza, na to poszły pigment z Coastal Scents "Ultramarine blue" i pigment z TKB "Libra Blues", ten jaśniejszy odcień niebieskiego to minerałek ze Sweetscents "Mermaid" i to chyba wszystko :D

    Baby Blue-dziękuję ślicznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się bardzo podoba :D Piękne nasycone kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kojarzy mi sie z wakacjami :D cudny

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznieeeee!!!! zakochałam się w nim!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. AH te wakacje, jest tutaj i morze i słońce cuudny jest xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow, jakie napigmentowanie :o Niesamowite kolory, slicznosci !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. anonyme-dziękuję :)

    Greatdee-dziękuję :) trzeba było też coś zmalować-te Twoje makijaże z podróży dookoła świata mnie zachwyciły :)

    kropeczka33-taki był zamiar :D dziękuję :)

    kasiaj85-dziękuję :)

    Yasminella-wakacjami bym nie pogardziła ;)

    Urban Warrior-dziękuję słońce :):* to dzięki Hexxanie bo to od niej większość tych kolorków dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Niesamowicie mi się podoba!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno się Tobie poszczęści i będziesz w gronie nagrodzonych, bo makijaż jest świetny :) I chyba muszę się przeprosić ze swoimi pigmentami z Coastal Scents... mam jakoś z 12 odcieni i nie przypadły mi za bardzo do gustu, nigdy nie mogłam uzyskać intensywnego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię, lubię, lubię to!!! piękności :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, pięknie! :-) cudowne nasycenie barw!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny makijaż! Niesamowicie do Ciebie pasuje, czego bardzo Ci zazdroszczę - niebieskości niestety nie dla mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kolor niezaprzeczalnie pasuje do Ciebie i dodatkowo jest niezwykle energetyczny!
    śliczności, piękności i w ogóle ach, och :*
    myślę, że makijaż zostanie doceniony i należycie nagrodzony :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepieknie prezentujesz sie w takich kolorach!Po prostu bajka:*

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...