WoleProstoHeader

31 mar 2011

Panna Joanna maluje - krokusik! :)

Ostatnio na blogu zrobiło się mocno makijażowo. Dziś kolejny z serii konkursowych makijaży, tym razem zmalowany na konkurs maus.
Zadaniem konkursowym było wykonanie makijażu, w którym najlepiej się czujemy. Ja wybrałam opcję akcentującą oczy, bo to je lubię najbardziej podkreślać. Użyłam fioletów, śliwki i złota aby  wydobyć kolor mojej tęczówki. Twarz rozświetliłam rozświetlaczem, policzki zaznaczyłam lekko brzoskwiniowym różem, a usta podkreśliłam błyszczykiem w naturalnym odcieniu.

Efekty możecie zobaczyć poniżej:





W dalszym ciągu myślę coby przygotować na konkurs Hexxany...mam ochotę na jakieś makijażowe szaleństwo :D

Konkursującą się,
Panna Joanna

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, oczko jest czarujące xD

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pięknie podkreśliłaś niezwykły kolor swoich oczu :) naturalnie, delikatnie i kobieco-super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech Dziewczyno, jaką Ty masz świetną cerę...:) I bardzo mi się podoba ten jasny refleks na środku powieki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle hipnotyzujesz spojrzeniem :)
    po prostu kwitnąco :)

    aż nabrałam ochoty na użycie jutro fioletowych cieni, po które prawdę mówiąc, ostatnimi czasy dość rzadko sięgałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie, cerę to masz cudną :)
    a makijaż śliczny no ale... jak zwykle !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przyjemny makijażyk :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż bardzo dziewczęcy, ale chyba wolę Cie z mocniej podkreślonym okiem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze piękny makijaż :-) bardzo ładnie wyglądasz z delikatnie podkreślonym oczkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. baaardzo hipnotyzujace :)az zaluje ze ja w takich delikatesach wygladam jak ciucma :P:P

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze :)

    co do cery-idealna ona nie jest :] sucha jak papirus ale większych problemów z nią nie mam wykluczając notoryczne "nie-dowilżenie" :)

    MizzVintage-na co dzień nie ma czasu na mocniejsze oko niestety ;) ale jak tylko mam więcej czasu to się bawię w mocniejsze podkreślanie :)

    Candy-jaka ciucma?cooo Ty gadasz?:D

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł z tym złotym refleksem !

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne makijaże...
    Zapraszam do siebie!! www.modnym-byc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te Twoje delikatne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż, właściwie nie tylko ten. :) Kolorki są przepiękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...