WoleProstoHeader

31 mar 2011

Makijaż tropikalny-update!

Dziękuję Wam wszystkim za głosy, kciuki i miłe słowa! Wyniki konkursu już się pojawiły-co prawda nie udało się zgarnąć nagród wybieranych przez jury ale za to dostałam nagrodę z racji głosów ludu :D I to cieszy mnie tym bardziej, że tak wielu osobom mój makijaż przypadł do gustu :)

Dzisiaj poleciał makijaż na konkurs u maus (co sroce w oko wpadnie) więc pewnie na dniach też go zamieszczę. Mam też ochotę na udział w konkursie organizowanym przez Hexxanę (Tysiąc jeden pomysłów i pasji) tylko na razie muszę wygospodarować trochę więcej czasu, ale na pewno się zgłoszę :)
W końcu żeby wygrać trzeba grać!

Buziaki od uradowanej Panny Joanny !
:*:*

14 komentarzy:

  1. Gratulacje! makijaż piękny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! :D no i również gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!

    PS. A Idalii gratuluję wygranej w rozdaniu u Barw Wojennych ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję dziewczyny :)

    no właśnie-Idalia-Tobie też gratuluję!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. I bardzo słusznie, że głosy ludu Cię nagrodziły, świetny makijaż:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!:* Makijaz piekny!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękować dziękować :D przyznaję-poczułam się zmotywowana do dalszego działania jeśli chodzi o makijażowe konkursy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje makijaże i zazdroszczę umiejętności :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe kolory...chyba zacznę się od Ciebie uczyć odwagi w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...