WoleProstoHeader

19 mar 2011

Infinite Matt po raz drugi!

W dalszym ciągu pozostajemy w klimacie szału na Catrice, będzie też mała zapowiedź tego co pojawi się w "kolejnych odcinkach".
Zasypałyście mnie pytaniami, mailami, komentarzami odnośnie podkładu firmy Catrice, który pokazywałam TUTAJ. Padło kilka próśb o swatch na twarzy żeby móc zobaczyć jaki dokładnie efekt daje ten podkład więc dzisiaj chciałabym pokazać właśnie takie zdjęcia.

Proszę nie wystraszyć ponieważ moja twarz będzie zupełnie sauté. Nie nakładałam również żadnych korektorów aby dokładnie było widać jak podkład zachowuje się na skórze.Także-bójcie się :D


(twarz bez niczego)
(nakładamy podkład)
(twarz z podkładem)
Jak widać, różnica może nie jest strasznie oszałamiająca, ale zdecydowanie zauważyć można wyrównanie kolorytu skóry, podkład daje takie satynowe wykończenie, nie jest to płaski mat. Przysypany sypkim pudrem utrzymuje się na mojej buzi calutki dzień. Oczywiście dodatkowo przed nałożeniem podkładu maskuję cienie pod oczami, ale tu tego nie zrobiłam by pokazać efekt solo. Jeszcze raz podkreślę, że podkład jest moim zdaniem świetny, biorąc pod uwagę jego jakość, kosztuje wręcz grosze.
Jeśli jesteśmy już przy swatchach "twarzowych" chciałabym przy okazji pokazać jak na policzkach sprawuje się ubóstwiany przeze mnie róż Inglota, który pokazywałam TUTAJ. Od momentu zakupu właściwie nie było dnia aby go nie użyła, nie mogę się nadziwić jego pigmentacji i trwałości. Czekam obecnie na jakieś święto typu "Matki boskiej pieniężnej" i lecę po kolejne, conajmniej dwa.;)




No i na sam koniec mały bonus w stylu "uwaga-budujemy napięcie". Już wkrótce na blogu pojawi się recenzja produktu Astora, który za ok. miesiąc ma wejść do polskich drogerii. Przyznam szczerze, że z takiego rodzaju kosmetykiem się jeszcze nie zetknęłam i jestem bardzo zaskoczona jego formułą. Pierwsze testy wypadły obiecująco i bardzo się cieszę, że mam okazję współpracować z firmą Astor i zrecenzować dla Was ten produkt. 






Tymczasem udaję się na sobotni relaks, a Wam życzę miłej lektury, 
Panna Joanna

10 komentarzy:

  1. Ooo, nie mogę sie doczekać recenzji tego lip-tinta :) Mam dwa z Bourjois i uwielbiam je! ciekawa jestem kosmetyków tego typu, ale z innych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten roz jest boski. Poza tym - brawa za pokazanie golej skory, dzieki temu efekt przed i po jest swietnie widoczny, od razu widac co podklad potrafi! Swoja droga zazdroszcze takiej pieknej i rownej cery :* No i te Twoje oczy ... moglabym je sobie wydrukowac i powiesic na scianie. Cos niesamowitego, ten blekit wciaga!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baby Blue-a widzisz a ja w ogóle nie miałam pojęcia, ze istnieje coś takiego jak lip-tint :) czy ja Cie dobrze kojarzę z jasnopodkładowego?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urban Warrior-dziękuję słońce :):* a z tymi oczami to dużo zależy od zdjęć :) specjalnie dla Ciebie odkopałam jakieś takie z MM :D http://wizaz.pl/forum/attachment.php?attachmentid=3832634&d=1300554669 wytnij oczy i możesz wieszać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo różyk super :) Też miałam Inglotowe i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękny kolor oczu, który idealnie komponuje się z Twoją jasną cerą. Dopiero teraz zauważyłam jak jesteś śliczna!

    A na paczkę z Astor czekam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, widać, że podkład nie robi tzw. 'machy' ;D
    a róż na policzku wygląda świetnie.

    Muszę przyznać, że jestem ciekawa tego produktu, z niecierpliwością czekam na listonosza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, na prawdę naturalny efekt, nie widać podkładu na buzi! Szkoda, że nie mam dojścia do Catrice...

    ps. ten załącznik z wizażu... o mamo! :D lazur morza! oczy ślicznie kontrastują z żółtą bluzeczką :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. greatdee-trzeba im przyznać-świetne są :)

    vexgirl-dziękuję bardzo :) i życzę owocnych testów :)

    A.-nie będę powtarzać, że ten podkład to mój ulubieniec, ale....uwielbiam ten podkład :D czekam na notkę z relacji zawartości paczki ;)

    Idalia-Catrice się robi coraz popularniejsze więc do Ciebie pewnie też dotrze ;) no i dziękuję za komplement ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) chyba skuszę się na ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...