WoleProstoHeader

4 mar 2011

Błękitna laguna!

Wita się z Wami zasmarkana i kichająca Panna Joanna :)
Jako, że siedzę w domu z związku z grypą bądź czymś do grypy podobnym (pani doktor nie chciała mi nic konkretnego powiedzieć-wg niej mam się przemęczyć przez kilka dni "a w razie gdyby nie przeszło, to zapraszam w poniedziałek po antybiotyk") i troszkę się nudzę (no dobra...teoretycznie mogłabym sprzątać/uczyć się/zrobić projekt na budownictwo itp...ale od tego są L4 coby sobie człowiek trochę dychnął :P) postanowiłam spróbować swych marnych sił w nowym konkursie organizowanym przez wizaż.pl oraz drogerie Rossmann. Efekty moich porannych poczynań możecie zobaczyć pod TYM LINKIEM. Chciałam Wam pokazać makijaż jaki wykonałam z tejże okazji ale regulamin zaznacza, że prace umieszczane w konkursie nie mogły być nigdzie wcześniej publikowane, natomiast nie wiem jak wygląda sytuacja z publikowaniem już PO umieszczeniu pracy w konkursie więc żeby nie narobić sobie problemów, zainteresowanych zapraszam pod powyższy link :) Tam możecie zobaczyć co może wymyślić zagrypiona Asia oraz jeśli będziecie miały ochotę możecie również owy makijaż ocenić :)
Rozstrzygnięcie konkursu 29.03.2011r. więc ładnie się uśmiecham o trzymanie kciuków :)

Miłego dnia,
Panna Joanna :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż ;) trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać, że przejrzałam całą galerię konkursową i Twój makijaż jest jednym z najlepszych :) piękne kolory, świetnie w nich wyglądasz :*
    trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto, myślałam, że nie jesteś w stanie już mnie zadziwić, a jednak ;D cudo!
    Oczywiście zagłosowałam i trzymam kciuki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana mi sie wydaje, ze zdjecia nie moglybyc gdzies wczesniej wystawione, zeby nikt nie skopiowal... a tak poza tym ja tez wystawilam zdjecia z tej "sesji" na blogu, ale nie te same co na konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kathrin Jot, Baby Blue, A.-dziękuję Wam bardzo bardzo :):*

    swirrruska-no mnie właśnie też się tak wydaje ale wolałam nie ryzykować, zwłaszcza, że po d jedną z prac już toczyła się jakaś dyskusja na temat tego czy prace mogą być umieszczone gdzieś indziej czy nie i już potem zgłupiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a tak poza tym super makijaz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wyrazisty makijaż! Powodzenia życzę. Nie wiem jakie są inne prace, ale Twój może zwalić z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknosci slicznosci, dalam piataka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zostalas oTAGowana
    http://martaluizat.blogspot.com/2011/03/versatile-blogger-award-7-faktow-o-mnie.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki ;)
    Makijaż piękny !

    Pozdrawiam !
    +wracaj do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za Twoją wygraną bo makijaż jest naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękować bardzo za wyrazy wsparcia, pozdrowienia, taga i wszystko inne :D:*

    jak konkurs dobiegnie końca to wstawię zdjęcia na bloga (bo mam ich dosyć sporo :D)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak trzeba przyznać makijaż robi furrore:)

    http://ssylvkaa-makijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej jestem początkująca jesli chodzi o makijaze. Właśnie założyłam bloga. Zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyróżnienie ode mnie :) - http://aboutlillamy.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  16. zauważyłam ostatnio, że posiadasz podkład taki jaśniutki z oriflame very me. Czy mogłabyś powiedzieć coś na jego temat?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...