WoleProstoHeader

14 lut 2011

Walentynkowo!

Ja co prawda Walentynek nie obchodzę mimo to mam dziś dla Was walentynkowy makijaż i walentynkowego psa, który pożera walentynkowego lizaka :)





I na dokładkę mój piesio, który również poczuł SMAK walentynek :)


Teraz jeszcze mała informacja dla Gliwiczanek bądź dziewczyn w okolicach Gliwic mieszkających-na ul. Wyszyńskiego w Katonie mamy DWIE szafy szafy Essence :)! Nie sądziłam, że kiedyś tego doczekam a tu taka niespodzianka :D Oprócz tego sam Katon jest bardzo dobrze zaopatrzony-widziałam tam szafę Bourjois, Loreala, Eveline (tak, cała szafę:P), JOKO, Paese (również ta taka nowa seria-Retro Style-po nia chyba tam wrócę bo opakowania kuszą), Virtual, z lakierów rzuciły mi się w oczy-Adosy, Eveline, Bell, Vipera (mam moje pierwsze dwa Jumpy!), Paese i wiele wiele innych :) Także jeśli Wam po drodze to bardzo zachęcam :)


Już wkrótce-lutowo-katonowy haul :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna :)

14 komentarzy:

  1. fajny blog
    masz super psiaka
    bardzo ładny makijaż ; )
    Mania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaki słodziak! Super piesio :)
    masz piękną teczówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszłaś na zdjęciach! Piesio Słodziak! Zapraszam do mnie! http://xxstreetfashionxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatny i śliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mak bardzo delikatny :)
    Też chciałam zrobić walentynkowy, ale jakoś tak się zbierałam i zbierałam i jakoś mi minął dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. greatdee-to w sumie w zamierzeniu nie był makijaż walentynkowy tylko zwykły dzienniak ale jakoś tak kolorystyka walentynkowa mi się udzieliła i wyszło takie cuś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo łądny delikatny makeup:) I słodki piesek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznas Ty, makijaz, Twoje oka czaruja jak zwykle ... ale tej psiny to nie przeboleje - ja tez chce!!! Cudownosci Joasiu, cudownosci ...

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy makijaż. podoba mi się, a piesek powala na kolana ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kleopatre, Czarodzielnica-dziękuję :) takie delikatesy lubię najbardziej :)

    Urbanku-dziękujęęę :* ale psa nie oddam, toż to członek rodziny!:D mój tata by się za nią zapłakał, ja zresztą też ;p

    Lena.-dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny makijaż! a piesek słodziachny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makeup,style, beauty ;)-dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...