WoleProstoHeader

23 lut 2011

Uczelnianych zwierzeń ciąg dalszy!

Może zacznę od.......JUUUPIIII!!!! Zdałam tę cholerną termodynamikę :D Nie wyobrażacie sobie nawet w jakie szczęście mnie to wprawiło, mam już pewność, że mogę sobie studiować dalej...nawet jeśli jutrzejsza mechanika płynów pójdzie jak krew z nosa to zawsze mam możliwość wzięcia warunku więc odetchnęłam :D
Bardzo Wam wszystkim dziękuję za trzymanie kciuki i tak liczny odzew-Wasza pozytywna energia widocznie pomogła :)
Tak więc-studiujemy dalej!

Trzymajcie się ciepło!
Panna Joanna

20 komentarzy:

  1. Niby piszesz po polsku, ale nic nie rozumiem ;)))
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. cammie-to emocje :D coś przetłumaczyć?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ło matko bosko co za kierunek, ale powodzenia życzę:) gratuluję sukcesu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. simply_a_woman-inżynieria środowiska :D nikomu nie polecam :D dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję ;) i życzę żeby jutro też jakoś poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i powodzenia:)) gdzie studiujesz? (domyślam się tylko po przedmiotach, że to polibuda;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo za gratulacje :D

    April-studiuję Inżynierię Środowiska na wydziale Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Śląskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje i oby tak pozytywnie do końca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Trzymamy kciuki dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Studia.... jak dobrze, że mam to z głowy na razie.
    Gratuluję! Zdolna bestia z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozwoliłam sobie Cię otagować. ;)

    http://cotalcialubinajbardziej.blogspot.com/2011/02/talcia-otagowana.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie http://aboutlillamy.blogspot.com. Wytypowałam Cię do Versatile Blogger :).

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za gratulacje i za tagi oczywiście również :* obiecuję, że dzis wieczorem, najpóźniej jutro pojawi się notka normalna kosmetyczno-makijażowo-haulowo-gadaninowa :) oraz notka z odpowiedzią na tagi :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też wytypowalam twojego bloga:)

    http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/02/tag-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :)

    Pozdrawiam !
    +zapraszam do mnie
    +dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...