WoleProstoHeader

18 lut 2011

Trochę słońca!

Na słońce jeszcze trochę musimy poczekać na naszej nieszczęsnej szerokości geograficznej, ale to nie znaczy, że nie możemy sobie tego słońca wprowadzić nieco w szarą rzeczywistość :) Makijaż zmalowany z okazji bólu głowy-rano niestety obudziłam się z potwornym bólem głowy i musiałam odczekać aż jakiś Ibum się we mnie wsiąknie zanim zasiądę do nauki i tak o to podczas owego oczekiwania urodziło się spod mych pędzli takie coś.
Chciałam wypróbować płyn do pigmentów firmy KOBO, który zakupiłam parę dni temu, dochodząc do wniosku, że skoro już weszłam w posiadanie 44 nowych cieni/pigmentów/minerałków w formie sypkiej to przydałoby się coś co pomogłoby mi z nimi współpracować :) Tradycyjną bazę pod cienie również firmy KOBO uwielbiam, jednak do sypańców potrzebowałam czegoś co pozwoli mi nie tylko maksymalnie wydobyć kolor ale również ułatwi nieco aplikację. Wahałam się między Duraline Inglota, a właśnie KOBO, jednak po dobrych doświadczeniach ze zwykłą bazą ich firmy zdecydowałam się na tę drugą. Po wstępnych testach jestem bardzo zadowolona-kolory są głębokie, świetnie aplikuje się je na mokro przez co są jeszcze bardziej intensywne.
Używałam już tego płynu na dwa sposoby:
-najpierw aplikowałam go na powieki, następnie wklepywałam cienie-efekt był bardzo dobry, kolory wydobyte, sposób sprawdzi się do każdego makijażu
-mieszałam cień z płynem i w takiej "mokrej" formie nakładałam na powieki, następnie dodatkowo nakładałam sam suchy cień-w tej wersji można uzyskać naprawdę mocne nasycenie



Jak będę mieć więcej czasu wkleję zdjęcia porównawcze- cieni bez bazy, z bazą, z płynem. Na chwilę obecną mam dla Was makijaż, który wykonałam na tym właśnie płynie, bez użycia tradycyjnej bazy, stosując jednocześnie obie wymienione przeze mnie wyżej metody.




Pozdrawiam,
Panna Joanna :)

14 komentarzy:

  1. przeboski jest :D
    Naprawdę masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż! powiało wiosną i żonkilami:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i taki ahh radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście słonecznie :) idealny makijaż na tak ponury dzień jaki mamy dziś.
    skoro piszesz, że jesteś zadowolona z płynu do pigmentów KOBO, to chyba też rozważę jego zakup :D 'podbijacze' kolorów cieni zawsze się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesolo i pozytywnie. Az mi sie lata zachcialo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz talent :) swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobijasz mnie! Dlaczego ja tak nie potrafię? :ryczy:

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. i pięknie ci to wyszło!
    wiosna, wiosna.. wiosna ach to ty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż!! Kojarzy mi się z latem:)

    Świetnie pasuje do twojego koloru oczu - zawsze bardzo mi się podobają wszystkie odcienie złota, pomarańczy itp na niebieskich oczach bo tak konstrastują z ich kolorem!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...