WoleProstoHeader

1 lut 2011

Todays look-inspired by Urbi :)

Iwetto poprosiła mnie o zamieszczenie makijażu wykonanego paletka z I love Berlin więc dzisiaj spełniam jej prośbę :)
Malując się zainspirowałam się Urbankiem i jej ostatnia makijażową odsłoną, którą możecie zobaczyć TUTAJ. Oczywiście makijaż nie jest identyczny ale kolorystyka i zaznaczenie zewnętrznego kącika przy jednoczesnym rozświetleniu ruchomej powieki są w zamyśle takie same :) Zamieniłam też róż na bronzer, ale to dlatego, że nie mam takich fajnych policzków jak Urbi coby je tak równie fajnie zaznaczać :)

Kosmetyki użyte:
podkład Bourjous, Bio Detox
korektory Essence
puder syki Inglot
kredka do brwi Essence
bronzer Essence, Into the Wild
paletka Essence, I love Berlin
tusz Avon+Oriflame
błyszczyk MAC







I żeby było wiadomo, które cienie z paletki się udzieliły przy tym makijażu:



Mam już pomysły na kolejne makijaże, zwłaszcza ten środkowy cień się do mnie uśmiecha więc w najbliższym czasie możecie się spodziewać jakiegoś trawiastego tworu :)
Pozdrawiam,
Panna Joanna :)

12 komentarzy:

  1. wooooow 0_0!
    Zwracam honor paletce, jednak jest wyrazista ;D
    A Ty jesteś ekspresowa ;) Śliczny makijaż na dzien ! czekam na zieleninę ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladny makijaz!:) jak mi sie juz wydawalo, ze nie chce miec tej paletki to teraz znowu ja chce!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknas kobieto! :*
    Jestem zaszczycona :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Uwielbiam taki makijaż oka bo można go swobodnie nosić nawet w ciągu dnia.
    Tylko czemu mi on tak ładnie nie wychodzi? :/

    OdpowiedzUsuń
  5. no cudny !! wyszło ci to genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna inspiracja i piękna Ty :) zgrany z Was duet kochane dziewczynki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze telepatia kochana :))))
    dziś zrobiłam makijaż dzienny z uzyciem tej samej paletki, tych samych cieni i nawet identycznie je rozmiesciłam :))))) wiadomo wyszlo troche inaczej,ale w koncu w tym urok makijazu ze kazdy jest inny :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nie wiedziałam, że Catrice jest w Zabrzu! Nie wiesz może jak tam wygląda ich szafa? A limitowanki?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja od kilku dni używam non stop czerwonego cienia z tej paletki, cudne makijaże dzięki niemu wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwetto-no ba, ekspresowa jak japońskie pociągi :P z tą zieleninką to jednak będę pociągiem polskim bo trzeba by się trochę pouczyć ;P

    Shopaholic dream-ja wolałam jednak tą paletkę na wszelki wypadek kupić, w razie gdyby mi się jej zachciało za pół roku np ;)

    Urban Warrior-:* czekam na więcej Twoich makijaży, żebym miała się kim inspirować :D:D

    dziunek1987-dziękuję :) ja ten makijaż właśnie na dzień zrobiłam, wieczorem jak się wybierałam na małą imprezę to nawet go specjalnie poprawiać nie musiałam, tylko dołożyłam trochę ciemnego cienia na dole i było git :D także trwałości zwracam honor bo aż takiej się nie spodziewałam :)

    Pięknośćdniablog, kasiek, Przeszkoda-dziękuję bardzo dziewczyny :):*

    kropeczka33-to gdzie są zdjęcia tego makijażu i czemu go nie ma na Twoim blogu ja się pytam?:D poka, poka, my też chcemy pooglądać :) jesteś kolejną blogowiczką, z którą telepatycznie dobieram makijaże, już jedna taka jest ;)

    aeternitas4-no właśnie od bardzo niedawna podobno już jest, moja koleżanka była sprawdziła i wszystko prawda :) sama się jeszcze tam nie wybrałam, ale na pewno to nadrobię w najbliższym czasie i dam znać :) limitowanki z tego co wiem są w Polsce chyba jeszcze biedniejsze niż te z Essence-znaczy raczej nic do nas nie dociera..ale to niesprawdzone info więc mogę się mylić ;)

    Lady In Purplee-ja się tym czerwonym tez bawiłam, ale chyba jednak zostawię go do wieczorowych szaleństw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej właśnie wróciłam z Platana z Zabrza i owszem jest szafa, co prawda bez limitowanki jak na razie, ale kto wie, panie z Natury nic nie wiedzą:) ale kupiłam pomadkę i 2 cienie;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...