WoleProstoHeader

28 lut 2011

Makijaż urodzinowy-step by step :)

Zgodnie z obietnicą przygotowałam dzisiaj krótki stepik makijażu, o który prosiła mnie jedna z czytelniczek :)

Makijaż robiony rano, a więc przy zupełnie innym świetle niż ten, który pokazywałam Wam ostatnio. Sam makijaż wydaje się z tego powodu mniej błyszczący i trochę jaśniejszy.

1. Na powieki nakładam bazę pod cienie (ja użyłam bazy firmy KOBO)


2. Od połowy długości górnej powieki nakładam szary, mieniący się na srebrno cień.






3. Pozostała część powieki pokrywam niebieskim, mieniącym się na złoto pyłkiem.





4. Na granicę cieni nakładam biały, matowy cień i rozcieram.





5. W zewnętrznym kąciku nakładam czarny, matowy cień tworząc kształt litery "V". Rozcieram :)





6. Dolna powiekę  pokrywam-czarnym cieniem od połowy do zewnętrznego kącika oraz od wewnętrznego do środka niebiesko-złotym (tym co na górnej powiece). Łączę ze sobą obydwa kolory.





7. Tuszuję rzęsy. Gotowy makijaż oka:







Kilka zdjęć całej twarzy. Na polikach mam róż Inglota nr 81, o którym pisałam wczoraj :)
(oraz kilka zdjęć samego różu w świetle dziennym-w słońcu oraz w cieniu)





Róż (moja nowa miłość :D):

Muszę go naprawdę bardzo pochwalić-dzisiaj trzymał się mych polików przez cały dzień!

Jutro wrzucę dokładniejsze zdjęcia pędzelków z H&M ponieważ kilka osób się nimi zainteresowało i pytało o szczegóły :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

19 komentarzy:

  1. Baaaaaaaaaaardzo ładny makijaż! :)
    Fajnie że to tak pokazałaś krok po kroku ponieważ ja się wciąż uczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się uczę, więc przyda się taki step:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te róże, też miałam ;) Dopóki nie spadły :(
    A mak bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW :love: Piekny makijaz ... mistrzowsko roztarty ... Cudnie wygladasz, no i roz bomba :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda :)
    Bardzo ładnie !

    Pozdrawiam !
    +zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo twarzowy makijaż :) róż z inglota przepiękny, czaruje Ci na twarzy śliczne dziewczęce rumieńce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) co do różu-jestem nim oczarowana i pragnę kolejnych :D stąd moje pytanie do Was-jakie kolory jeszcze polecacie?:) wszelkie sugestie mile widziane :) cmok :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski :D.

    Jak robisz takie ostre zdjęcia? Na moich roztarcie wygląda jak plamy :(. Zresztą zobaczyć będzie można jutro ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny makijaż :D i bardzo czytelny step, super jednym słowem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lilla My-zdjęcia robię przeważnie na trybie makro :) wtedy aparat dobrze łapie ostrość :) no i sam aparat dosyć dobry :)

    Agnieszka-dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten róż daje świetny efekt na policzkach ! *_*
    dobrze, że nie po drodze mi do INGLOTA ;P (przynajmniej w najbliższym czasie). ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny ten makijażyk :) różyk rewelka :)
    P.S. dzięki wielkie za otagowanie, niezmiernie mi miło :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, świetny jest i teraz przynajmniej wiem, jak go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny, ale niestety nie moje kolory :P
    A ty masz przepiękny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny ten róż:) no i piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny stepik i ładny makijaz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakiej firmy są te matowe cienie co pisałaś? Biały i czarny? Makijaż fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...