WoleProstoHeader

10 lut 2011

Lakierowo-Green Grass!

Dziś mam dla Was małe swatche lakieru firmy Essence, z limitowanej serii I Love Berlin! Wcześniej na moich pazurkach gościł "I love this city", dziś pora na "Green Grass". Szczerze mówiąc nie mam pojęcia skąd ta nazwa....w zieleń to on owszem-wpada, ale co ten lakier może mieć wspólnego z trawą? Niemniej jednak kolor jest cudny-piękna, ciemna, nasycona butelkowa zieleń. Taki szmaragdzik :) Konsystencja to po prostu bajka-jedna warstwa w zupełności wystarcza, nie smuży, nie robi prześwitów, dwa machnięcia pędzelkiem i maniukiur jak marzenie :) Co do trwałości-na razie się nie wypowiem, gdyż malowałam nim paznokcie po raz pierwszy i to dopiero drugi dzień działalności tego lakieru na moich paznokciach, ale przypuszczam, że pewnie trwałość będzie porównywalna do jego różowego kolegi. Schnie bardzo szybko, dosłownie kilka kilka minut. Serdecznie polecam wszystkim to cudo, jak będziecie miały okazję dorwać go jeszcze w swoich Naturach-nie wahajcie się ani chwili :)

Zdjęcie w słońcu:


Oraz w świetle dziennym w cieniu:



Kolejny lakierowy swatch-"I am Berliner" już wkrótce!:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna :)

15 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor. jednak ciężko go już złapać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor ładny i śliczne pazurki masz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor :).Szkoda,że go nie kupiłam teraz w mojej naturze to tylko czarny został :(.Bardzo fajny blog :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniejszy z I love Berlin! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie piszesz!! Tak jak uwielbiam. ;)
    Szkoda, że trafiłam na Ciebie dopiero teraz, ale ważne że w ogóle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, piękny, piękny :D!
    Dodaje do obserwacji i zapraszam do siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor :)


    ---
    www.disco-diva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moge nacieszyc sie tym kolorem:D Jest naprawde sliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za wszystkie komentarze :)

    Skonfundowana Panna-zapraszam częściej :)

    Hexxana-ja również :) cała ta seria podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...